FANDOM

Tatsu
Przerażająca i szlachetna, elegancka dwuręczna Nikana jest ozdobą każdego arsenału. Zabójstwa budują ładunki, które są wypuszczane w postaci samokierujących się pocisków po Ataku w Ślizgu. Pociski są w stanie ogłuszyć nieświadomych wrogów. Kiedy Revenant dzierży to ostrze, zwiększa się maksymalna wartość ładunków Tatsu.
Wpis w Kodeksie

Tatsu jest sygnaturalną dwuręczną Nikaną Revenanta, z wysoką szansą statusu i obrażeniami Radiation b Radiacyjnymi. Zabójstwa bronią Tatsu tworzą ładunki które po zwolnieniu namierzają przeciwników. Posiada dodatkowe ładunki w rękach Revenanta.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
5,000
ArgonCrystal64
2
Kuva
1,200
StopAuroxium
100
StopHespazym
100
Czas: 12
Cena na Rynku: Platinum64275
Cena Schematu: Credits6420,000

CharakterystykaEdytuj

Głównymi obrażeniami tej broni są obrażenia Radiation b Radiacyjne i Slash b Tnące.

Zalety:

  • Zadaje obrażenia Radiation b Radiacyjne - efektywne przeciwko pancerzowi ze stopów, robotyce i zainfekowanemu ścięgnu.
  • Wysokie obrażenia Slash b Tnące - efektywne przeciwko zdrowiu.
  • Wysoka szansa statusu.
    • Zadawane obrażenia Radiation b Radiacyjne dezorientują wrogów i sprawia, że atakują siebie nawzajem.
  • Zabójstwa bronią Tatsu tworzą ładunki do maksymalnie 5 (9 jeśli używamy Revenanta). Wszystkie ładunki są uwalniane podczas ataku ślizgowego i są pociskami ogłuszającymi namierzającymi wrogów.
  • Posiada polaryzację postawy Vblack Madurai.
  • Ataki z wyskoku, ślizgowe i wykańczające gwarantują Efekt Statusu obrażeń Slash b Tnących (każde bezpośrednie trafienie bronią, nie wliczając w to obszaru obalenia ataku z wyskoku).
  • Ataki ślizgowe, cięcia w powietrzu/ze ścian gwarantują Efekt Statusu obrażeń Impact b Miażdżących.

Wady: