Tatsu

Przerażająca i szlachetna, elegancka dwuręczna Nikana jest ozdobą każdego arsenału. Zabójstwa budują ładunki, które są wypuszczane w postaci samokierujących się pocisków po Ataku w Ślizgu. Pociski są w stanie ogłuszyć nieświadomych wrogów. Kiedy Revenant dzierży to ostrze, zwiększa się maksymalna wartość ładunków Tatsu.
Wpis w Kodeksie

Tatsu jest sygnaturalną dwuręczną Nikaną Revenanta, z wysoką szansą statusu i obrażeniami Radiation b.png Radiacyjnymi. Zabójstwa bronią Tatsu tworzą ładunki które po zwolnieniu namierzają przeciwników. Posiada dodatkowe ładunki w rękach Revenanta.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
5,000
Kryształ Argonowy64.png
2
Kuva64.png
1,200
Stop Auroxium64.png
100
StopHespazym.png
100
Czas: 12
Przyspieszenie: Platinum64.png 35
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Platinum64.png275
BP Ikona.pngCena Schematu:
Credits64.png20,000

Charakterystyka[edytuj | edytuj kod]

Głównymi obrażeniami tej broni są obrażenia Radiation b.png Radiacyjne i Slash b.png Tnące.

Zalety:

  • Zadaje obrażenia Radiation b.png Radiacyjne - efektywne przeciwko pancerzowi ze stopów, robotyce i zainfekowanemu ścięgnu.
  • Wysokie obrażenia Slash b.png Tnące - efektywne przeciwko zdrowiu.
  • Wysoka szansa statusu.
    • Zadawane obrażenia Radiation b.png Radiacyjne dezorientują wrogów i sprawia, że atakują siebie nawzajem.
  • Zabójstwa bronią Tatsu tworzą ładunki do maksymalnie 5 (9 jeśli używamy Revenanta). Wszystkie ładunki są uwalniane podczas ataku ślizgowego i są pociskami ogłuszającymi namierzającymi wrogów.
  • Posiada polaryzację postawy Vblack.png Madurai.
  • Ataki z wyskoku, ślizgowe i wykańczające gwarantują Efekt Statusu obrażeń Slash b.png Tnących (każde bezpośrednie trafienie bronią, nie wliczając w to obszaru obalenia ataku z wyskoku).
  • Ataki ślizgowe, cięcia w powietrzu/ze ścian gwarantują Efekt Statusu obrażeń Impact b.png Miażdżących.

Wady: