R3schi

alias Ernest

  • Mieszkam w Lublin
  • Urodziny 29 czerwiec
Użytkownik Fandomu
  Wczytuję edytor...
  • Czesc

    Chciałem sie spytać jak to jest z tymi kluczami.Poszedłem dzisiaj na misje tower 1 eksterminacja,i wziołem taki klucz(kulejący).Czy drzwi do niego zawsze jakies będą czy to jest losowe.Ja znalazłem jakieś drzwi ale po otwarciu ich klucz nie zniknął,a za nimi były tylko szafki.Kilka udało mi się otworzyć bo udałem się tam z kartą mistrz złodzieji(rozwinięta max).Najcenniejsze co tam było to moduł sterujacy.Co normalnie znajduję sie za takim drzwiami,coś specjalnego czy takie szafki?

    z góry dzieki za odp.

      Wczytuję edytor...
    • Zobacz wszystkie odpowiedzi (6 odpowiedzi)
    • Tak na prawdę to znajdziesz tam kilka szafek i artefakt po którego zabraniu dostaniesz na końcu misji moduł z dwoma bonusami +/-

        Wczytuję edytor...
    • Mam pytanie mam kilka smoczych kluczy i nie wiem jak sie ich pozbyć ??? 

        Wczytuję edytor...
    • Użytkownik Fandomu
        Wczytuję edytor...
  • Mam jeszcze kilka pytan:

    Na pierwszej misji na planecie Phobos,jest to misja eksterminacji w piasku latają takie płaszczki.jest sens je zabijać,wypada coś z nich?

    Np. w karbinie mogę w każdym polu dodać sobie polaryzację czy tylko jedne pole można zmienić.

      Wczytuję edytor...
    • w 1 pole jeden znaczek co do dropu z tych płaszczek to czasem coś poleci czasem nie ale one przeszkadzaja i nam jak i grineerom

        Wczytuję edytor...
    • Co do slizgaczy (płaszczek) faktycznie czasem coś z nich wyleci, warto je też zabijac dla expa, co do polaryzacji, w każdym PUSTYM polu możesz wstawić polaryzację, lecz nie możesz zmieniac polaryzacji które już są.

        Wczytuję edytor...
    • Użytkownik Fandomu
        Wczytuję edytor...
  • A gdzie znajdę schemat do dakra prime?

    Czy pojemność inwentory powiększa się wraz z master lvl.

    Orza gdzie znajdę schemat do noży despair?

    Z góry dzięki

      Wczytuję edytor...
    • 1. Główny schemat dropi w pustce t1 eksterminacja, zaś schemat rekojeści eksterminacja t1 i t2, a ostrze t2 i t3

      2.Pojemność inwentory zalezy od zakładki, sloty na broń, warframe, strażników są ograniczone i powiększyc je mozna jedynie kupując dodatkowe miejsca za platynę (mozna niby tez je dostać za program rekrutacyjny ale z tym troche roboty jest ), zaś sloty na inne pierdoły typu schematy, skiny itp. sa nieograniczone, co do zakładki z ekstarktorami to sam nie wiem, nie zdażyło mi się miec więcej niż 1 :)

      3. Schemat do Despairów jak i do Hate oraz Dread dropi z Stalkera, niestety musi on najpierw chcieć cię zabić (polecam ciągłe zabijanie Heka, wtedy stalker sie wnerwia najbardziej). A po najnowszej aktualizacji Stalker jest nie lada przeciwnikiem, więc gdy się go spodziewasz, lepiej weź najlepsze eq w twoim arsenale.

        Wczytuję edytor...
    • A żeby spotkać tego stalkera,to muszę grać sam czy mogę być online.I spotkam go na ziemi czy na obojętnie jakiej planecie?

        Wczytuję edytor...
    • Obojętnie na jakiej planecie, i obojętnie czy sam czy z kimś, oczywiście stalker nie zawsze będzie chciał zabić ciebie, może innego członka zespołu, ale po pokonaniu go wszyscy dostaną nagrodę.

        Wczytuję edytor...
    • Czasem stalker znika po zabiciu ofiary a czasem tatakuje reszte grupy.

        Wczytuję edytor...
    • Użytkownik Fandomu
        Wczytuję edytor...
  • Dałem ci uprawnienia moderatora czatu. Jakbym mógł to dałbym admina, alemogę tylko takie uprawnienia dawać...

      Wczytuję edytor...
    • Pisane z urządzenia mobilnego (PS Vita) i błędów nie mogę poprawić :\

        Wczytuję edytor...
    • Użytkownik Fandomu
        Wczytuję edytor...
  • Witaj na Warframe Wiki. Dzięki za dokonanie pierwszej edycji.

    Zostaw wiadomość, gdyby potrzebna była Ci jakakolwiek pomoc.

      Wczytuję edytor...
    • Użytkownik Fandomu
        Wczytuję edytor...
Daj okejkę tej wiadomości
Przyznano okejkę tej wiadomości!
Zobacz kto dał okejkę tej wiadomości