Digital Extremes opublikowało tabele łupu na swojej stronie, która jest automatycznie generowana na podstawie danych z gry. Zawiera większość informacji z gry, takich jak zlecenia, skrytki, misje, relikty oraz wrogowie. Ponieważ gra jest często aktualizowana, niektóre dane mogą się pojawić po pewnym czasie.

Z powodu długości listy, cała jej zawartość znajduje się tutaj.

Spis treści[edytuj | edytuj kod]

  • Misje
    • Ta sekcja zawiera tabele łupu dotyczące każdej standardowej misji (węźle) znajdującej się na poszczególnej planecie, dotyczy to również szansy na łup modów, reliktów, surowców, części broni oraz schematów Warframe.
  • Relikty
    • Ta sekcja zawiera tabele łupu każdego Reliktu Pustki w grze, dotyczy to również ich odmian. (promienny itd.)
  • Klucze
    • Ta sekcja zawiera tabele łupu każdej misji w grze, która wymaga klucza, aby się do niej dostać (kiedyś Wrak Orokin), na przykład Golem Jordas.
  • Nagrody Dynamicznej Lokalizacji
    • Ta sekcja zawiera tabele łupu każdej misji w grze, która pojawia się dynamicznie i w podobny sposób znika (Tryb Koszmaru oraz Arbitraże).
  • Mobilizacja
  • Nagrody zleceń
    • Ta sekcja zawiera tabele łupu każdego standardowego zlecenia w grze.
  • Mody
    • Ta sekcja zawiera tabele łupu większości modów, które istnieją w grze, oraz szansę na ich wypadnięcie. Nie występują w niej mody, które należy zakupić u syndykatów.
  • Mody - wrogowie
    • Ta sekcja zawiera wszystkich możliwych do pokonania wrogów w grze oraz szansę na łup modów, które z nich wypadają.
  • Schematy/części
    • Ta sekcja zawiera tabele łupu wszystkich przedmiotów, części oraz schematów, które wypadają z wrogów.
  • Schematy/części - wróg
    • Ta sekcja zawiera wszystkich możliwych do pokonania wrogów w grze oraz szansę na łup przedmiotów, części oraz schematów, które z nich wypadają.
  • Pozostały łup wrogów
    • Ta sekcja zawiera tabele łupu, które nie pasują do pozostałych kategorii.

Losowanie szansy na łup[edytuj | edytuj kod]

Gracze są w stanie wylosować szansę na łup oraz można to zrobić wielokrotnie na tym samym przeciwniku, jednak nie można nakładać takich samych efektów (np: Złodziejski Rój oraz Kradnąca Dusząca Kopuła).

Bossowie oraz mini-bossowie nie są podatni na te umiejętności.

Losowanie łupu na żyjących wrogach
Losowanie łupu na spetryfikowanych wrogach
Dodatkowy łup po zabójstwie wroga
Losowanie łupu na martwych wrogach
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 28.08.2020 r. przez użytkownika Senami.