Digital Extremes opublikowało tabele łupu na swojej stronie, która jest automatycznie generowana na podstawie danych z gry. Zawiera większość informacji z gry, takich jak zlecenia, skrytki, misje, relikty oraz wrogowie. Ponieważ gra jest często aktualizowana, niektóre dane mogą się pojawić po pewnym czasie.

Z powodu długości listy, cała jej zawartość znajduje się tutaj.

Spis treści[edytuj | edytuj kod]

  • Misje
    • Ta sekcja zawiera tabele łupu dotyczące każdej standardowej misji (węźle) znajdującej się na poszczególnej planecie, dotyczy to również szansy na łup modów, reliktów, surowców, części broni oraz schematów Warframe.
  • Relikty
    • Ta sekcja zawiera tabele łupu każdego Reliktu Pustki w grze, dotyczy to również ich odmian. (promienny itd.)
  • Klucze
    • Ta sekcja zawiera tabele łupu każdej misji w grze, która wymaga klucza, aby się do niej dostać (kiedyś Wrak Orokin), na przykład Golem Jordas.
  • Nagrody Dynamicznej Lokalizacji
    • Ta sekcja zawiera tabele łupu każdej misji w grze, która pojawia się dynamicznie i w podobny sposób znika (Tryb Koszmaru oraz Arbitraże).
  • Mobilizacja
  • Nagrody zleceń
    • Ta sekcja zawiera tabele łupu każdego standardowego zlecenia w grze.
  • Mody
    • Ta sekcja zawiera tabele łupu większości modów, które istnieją w grze, oraz szansę na ich wypadnięcie. Nie występują w niej mody, które należy zakupić u syndykatów.
  • Mody - wrogowie
    • Ta sekcja zawiera wszystkich możliwych do pokonania wrogów w grze oraz szansę na łup modów, które z nich wypadają.
  • Schematy/części
    • Ta sekcja zawiera tabele łupu wszystkich przedmiotów, części oraz schematów, które wypadają z wrogów.
  • Schematy/części - wróg
    • Ta sekcja zawiera wszystkich możliwych do pokonania wrogów w grze oraz szansę na łup przedmiotów, części oraz schematów, które z nich wypadają.
  • Pozostały łup wrogów
    • Ta sekcja zawiera tabele łupu, które nie pasują do pozostałych kategorii.

Losowanie szansy na łup[edytuj | edytuj kod]

Gracze są w stanie wylosować szansę na łup oraz można to zrobić wielokrotnie na tym samym przeciwniku, jednak nie można nakładać takich samych efektów (np: Złodziejski Rój oraz Kradnąca Dusząca Kopuła).

Bossowie oraz mini-bossowie nie są podatni na te umiejętności.

Losowanie łupu na żyjących wrogach
Losowanie łupu na spetryfikowanych wrogach
Dodatkowy łup po zabójstwie wroga
Losowanie łupu na martwych wrogach