FANDOM

Urządzenie jednorazowego użytku, wykorzystywane do automatycznego hakowania paneli sterujących blokadami.
Opis w grze

Szyfrator służy do łamania zabezpieczeń z poziomu konsol. Dzięki niemu możemy przedostać się przez zamknięte drzwi czy wyłączyć/aktywować alarmy bez konieczności rozwiązywania mini-łamigłówek.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
100
Ferryt64
400
Złom64
400

Czas: 1 min
Market Ikona Cena na Rynku:
Nd.
BP IkonaCena Schematu:
Credits64500

Wymagania Produkcyjne
Credits64
9,000
Ferryt64
3,600
Nano Zarodniki64
3,600

Czas: 1 min
Market Ikona Cena na Rynku:
Nd.
BP IkonaCena Schematu:
Credits64250,000

Informacje Edytuj

  • Kiedyś wraz z innym sprzętem użytkowym był gotowy do kupienia za kredyty, jednak zmieniło się na schemat w Aktualizacji 10.
  • W jednej misji możemy mieć wyposażonych maksymalnie 200 Szyfratorów.
  • Jest w stanie ułatwić test na Rangę Mistrzostwa 5 (podnoszenie rangi z 4 na 5), w którym to musimy zhakować daną liczbę terminali w określonym czasie. Terminale będą miały 9 paneli (więcej od tych, które spotykamy w grze). 10 Szyfratorów wystarczy, aby z łatwością przejść próbę.
  • Podczas hakowania można bardzo szybko użyć Szyfratora, klikając przycisk
    Y
    . Skrót ten działa niezależnie od miejsca, w którym mamy wyposażony Szyfrator oraz działa nawet wtedy, gdy gracz usunie wszystkie skróty klawiszowe.
    • Jeśli naciśniemy klawisz skrótu dostatecznie szybko, zabezpieczenia zostaną zhakowane, zanim jeszcze pojawi się panel z łamigłówką.
  • Szyfratory są zdezaktywowane podczas misji Mobilizacji oraz Arbitraży.
  • W przypadku niektórych konsol Corpus użycie Szyfratora to jedyny sposób na uniknięcie wzniesienia alarmu.