Szturm

Szturm jest misją podobną do Sabotażu, ponieważ wymaga od graczy dostania się do Fortecy Kuva i zniszczenie jej Działa Navar. Koro, Forteca Kuva jest jedynym węzłem, na którym występuje ten typ misji. Można ją rozpocząć dopiero po ukończeniu zadania Wewnętrzna Wojna.

MechanikaEdytuj

Misja jest podzielona na kilka ważnych punktów:

  1. Przejście przez bramę poprzez dostarczenie Ładunku Moltecoil, który otrzymujemy na początku misji, a następnie czekanie aż roztopi zamki. Można tego dokonać w ukryciu, jeżeli jednostki wroga się rozeszły oraz nie wywołaliśmy alarmu.
  2. Odnalezienie i wyłączenie 3 systemów Dział Navar poprzez hakowanie - zanim wystrzeli Pocisk Tektoniczny w kolonię. Gracze mają 5 minut na ukończenie tego celu, w przeciwnym razie misja zakończy się niepowodzeniem. Zhakowanie systemu lub zniszczenie przewodów na froncie każdego z bunkrów obniży jego mury. Zaleca się poruszanie po linach w celu dostania się z jednego bunkra do drugiego, zamiast obchodzenia każdego z nich.
  3. Dotarcie do centrum dowodzenia, pozyskanie 3 kluczy telemetrii i obrona konsoli, podczas gdy Lotus kalibruje systemy namierzające. Misja zakończy się niepowodzeniem w przypadku zniszczenia konsoli.
  4. Powrót do pomieszczenia zarządzania Działem i wystrzelenie z niego, podczas gdy jest wymierzone w Galeon Grineer.
  5. Powrót do centrum dowodzenia, aby wyciągnąć i zniszczyć ogniwo paliwowe Działa.

NotkiEdytuj

  • Gracze mogą zostać zaatakowani przez jednostki Archwing.
  • Szturm jest najdłuższą misją w grze, jeżeli nie brać pod uwagę misji bezkresnych.
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 18.09.2019 r. przez użytkownika Senami.