Szturm jest misją podobną do Sabotażu, ponieważ wymaga od graczy dostania się do Fortecy Kuva i zniszczenie jej Działa Navar. Koro, Forteca Kuva jest jedynym węzłem, na którym występuje ten typ misji. Można ją rozpocząć dopiero po ukończeniu zadania Wewnętrzna Wojna.

Mechanika[edytuj | edytuj kod]

Misja jest podzielona na kilka ważnych punktów:

  1. Przejście przez bramę poprzez dostarczenie Ładunku Moltecoil, który otrzymujemy na początku misji, a następnie czekanie aż roztopi zamki. Można tego dokonać w ukryciu, jeżeli jednostki wroga się rozeszły oraz nie wywołaliśmy alarmu.
  2. Odnalezienie i wyłączenie 3 systemów Dział Navar poprzez hakowanie - zanim wystrzeli Pocisk Tektoniczny w kolonię. Gracze mają 5 minut na ukończenie tego celu, w przeciwnym razie misja zakończy się niepowodzeniem. Zhakowanie systemu lub zniszczenie przewodów na froncie każdego z bunkrów obniży jego mury. Zaleca się poruszanie po linach w celu dostania się z jednego bunkra do drugiego, zamiast obchodzenia każdego z nich.
  3. Dotarcie do centrum dowodzenia, pozyskanie 3 kluczy telemetrii i obrona konsoli, podczas gdy Lotus kalibruje systemy namierzające. Misja zakończy się niepowodzeniem w przypadku zniszczenia konsoli.
  4. Powrót do pomieszczenia zarządzania Działem i wystrzelenie z niego, podczas gdy jest wymierzone w Galeon Grineer.
  5. Powrót do centrum dowodzenia, aby wyciągnąć i zniszczyć ogniwo paliwowe Działa.

Notki[edytuj | edytuj kod]

  • Gracze mogą zostać zaatakowani przez jednostki Archwing.
  • Szturm jest najdłuższą misją w grze, jeżeli nie brać pod uwagę misji bezkresnych.
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 02.05.2020 r. przez użytkownika Senami.