FANDOM

Staticor
Wystrzel masywną wiązkę energii w kierunku nieszczęsnego celu.
Wpis w Kodeksie
Staticor jest zestawem rękawic Corpus w Update 18.4.7, które można odblokować w Laboratorium Energii w Dojo Klanu. Funkcjonuje podobnie do rzucanych noży. Staticor wystrzeliwuje wolno poruszające się kule energii statycznej, które eksplodują po zetknięciu się z powierzchnią, wrogiem lub po odpowiednim czasie lotu zadając obszarowe obrażenia Radiation b Radiacyjne.

Posiada unikalny mechanizm ładujący, który zwiększa obrażenia kuli statycznej oraz efekt obszarowy kosztem jej prędkości. Staticor będzie kontynuował pochłanianie naszej amunicji tak długo, jak będziemy ładowali atak. Atak można anulować za pomocą przeładowania podczas ładowania (domyślnie R), dzięki czemu odzyskamy całą skumulowaną amunicję.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Fieldron64
10
AlloyPlate64
6,000
Ferrite64
9,000
NitainExtractor
1
Czas: 24 h
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Credits6450,000
Wymagania Badawcze Laboatorium Energii
Credits64
7,500
FieldronSample64
30
AlloyPlate64
800
NanoSpores64
750
NitainExtractor
1
Czas: 72 godziny
Wymagane: Amprex
Widma x1  Cienia x3  Burzy x10  Góry x30  Księżyca x100

CharakterystykaEdytuj

Zalety:

  • Wbudowane obrażenia radiacyjne Radiation b - skuteczne przeciwko pancerzom Grineer, Robotycznym i niektórych Zainfekowanych.
  • Duża szansa na obrażenia krytyczne.
  • Więcej niż przyzwoity mnożnik obrażeń krytycznych.
  • Bardzo wysoka szansa statusu.
    • Efekt promieniowania zmusza wrogów do atakowania siebie nawzajem.
  • Szybka prędkość przeładowania.
  • Pociski tworzą 3-metrowe pole od wybuchu po zetknięciu się z wrogiem lub dowolną powierzchnią. Największe obrażenia znajdują się w środku pola.
    • Eksplozje nie zadają obrażeń postaciom graczy.
  • Pociski mogą być naładowane, wystarczy przytrzymać lewy przycisk myszy. Takie pociski mają zwiększone obrażenia i dłuższy promień pola wybuchu (aż do 8 metrów).
  • Wbudowana polaryzacja Bar

Wady

  • Wbudowane obrażenia radiacyjne Radiation b Radiacji - mało skuteczne przeciwko tarczom, Zainfekowanym i Zamrożonym.
  • Pociski mają określony czas lotu, którego zasięg ograniczony jest do 75 metrów (może być jednak zwiększony dzięki modom na prędkość pocisków).
    • Naładowanie strzału zmniejsza jego prędkość i zasięg, sprawiając, że nie nadaje się on do strzelania do odległych celów.
    • Jeśli wróg przeszkodzi graczowi w trakcie ładowania pocisku, ładowanie zostanie anulowane. Tak samo dzieje się, gdy Warframe przykucnie.
  • Bardzo wolna prędkość ładowania pocisku.
  • Ładowanie zużywa jedną sztukę amunicji co sekundę tak długo, jak przycisk jest przytrzymywany, nawet jeśli pocisk jest już w pełni naładowany.
  • Podczas ładowania strzału, wejście w bezpośredni kontakt z wrogiem spowoduje wyrzucenie strzału na niego i uniemożliwi to strzelanie i ładowanie broni tak długo, jak długo przeciwnik będzie w kontakcie z Warframe'em.
    • Dotyczy to także Siekaczy, co może spowodować zablokowanie możliwości obrony przez gracza.

PoradyEdytuj

  • W związku z długim czasem ładowania broni warto rozważyć strzelanie w pobliską powierzchnię zamiast we wroga.
  • Zabójczy Pęd to mod polecany do poprawienia prędkości pocisków Staticora.
  • Pociskami można kierować za pomocą Nawigatora, co zwiększa ich obrażenia i prędkość.

NotatkiEdytuj

Update 18.4.7