Warframe Wiki
Advertisement

Stalowa Szarża to Mod Aur, który zwiększa obrażenia zadawane bronią białą.

Statystyki[]

Ranga Efekt Koszt *
0 +10% -4
1 +20% -5
2 +30% -6
3 +40% -7
4 +50% -8
5 +60% -9

* Mody Aur zwiększają pojemność na mody.

Notatki[]

  • Dodatkowe obrażenia płynące z tego moda kumulują się z innymi modami takimi jak Punkt Nacisku.
  • Bonus obrażeń tego moda jest równy modowi Punkt Nacisku będącym na 2 poziomie.
  • Gdy cała drużyna wyposaży się w ten mod, obrażenia bronią białą zwiększą się o 240%.
    • Użycie tego moda wraz z Dryfem Współdziałania, Punktem Nacisku oraz Zepsutym Atakiem wzmocni obrażenia danego gracza o 399.35%.
    • Użycie tego moda wraz z Dryfem Współdziałania, Punktem Nacisku Prime oraz Zepsutym Atakiem wzmocni obrażenia danego gracza o 444.35%.
    • Jeżeli cała drużyna będzie mieć wyposażone mody Stalowa Szarża oraz Dryf Współdziałania, zwiększą się ich obrażenia o +317.4%.
  • To jedna z najsilniejszych aur w Warframe wraz z modem Dar Mocy, ponieważ dzięki niej otrzymujemy aż 18 punktów pojemności na mody (gdy znajduje się w slocie o odpowiedniej polaryzacji), podczas gdy pozostałe aury dają tylko 14 punktów.
  • Od Aktualizacji 16.11.5 Stalowa Szarża wpływa również na obrażenia zadawane przez Burzę Ostrzy Asha.
Advertisement