Sprzęt Odnowy Zespołu to przedmiot użytkowy, który przywraca pobliskim sojusznikom Energię, Życie, Tarcze lub Amunicję w zależności od użytego typu. Małe wersje odnowy zespołu, które są dostępne na Rynku dają mały bonus w postaci pulsu energii przez krótki czas. Schematy wersji rynkowych kosztują Credits64.png 500 kredytów i są wielokrotnego użytku. Wersje dostępne w Klanie dają około dwukrotnie większy bonus za każdy puls, jednak wymagają więcej surowców produkcyjnych i muszą zostać zbadane.

Zastąpiły standardowe skrzynki z amunicją, życiem, tarczą i energią. Teraz choć dają mniejszy bonus, to jest on aplikowany również drużynie.

Bonus wersji małej (Rynek)[edytuj | edytuj kod]

DrużynowaEnergiaMała.png

Odnowa Energii Zespołu (Mała)[edytuj | edytuj kod]

DrużynowaAmunicjaMała.png

Odnowa Amunicji Zespołu (Mała)[edytuj | edytuj kod]

  • Odnawia 30, 15, 12 i 5 amunicji na puls, emitując maksymalnie 120, 60, 48 i 20 amunicji dla karabinów, pistoletów, strzelb i karabinów snajperskich.
  • Schemat może zostać sprzedany za Credits64.png 200 kredytów.
DrużynoweŻycieMałe.png

Odnowa Życia Zespołu (Mała)[edytuj | edytuj kod]

DrużynowaTarczaMała.png

Odnowa Tarcz Zespołu (Mała)[edytuj | edytuj kod]

  • Odnawia 35 Tarczy na puls, emitując maksymalnie 140 Tarczy. Nadmiar odnowionej Tarczy staje się Przeładowaną Tarczą.
  • Schemat może zostać sprzedany za Credits64.png 200 kredytów.

10x Sprzęt Odnowy Zespołu[edytuj | edytuj kod]

W grze istnieją specjalne schematy, które tworzą 10 przedmiotów naraz. Choć sam schemat jest bardzo drogi, ponieważ kosztuje Credits64.png 250,000 kredytów za jeden, to jest to w ostateczności dużo bardziej opłacalna metoda produkcji Sprzętu Odnowy Zespołu zarówno pod względem użytych surowców, jak i czasu, jaki musimy spędzić w Warsztacie, by je wyprodukować. Schematy są wielokrotnego użytku.

Sprzęt Odnowy Zespołu wymaga do produkcji Nano Zarodników zamiast Ferrytu, które dużo łatwiej pozyskać. 

Masowa produkcja przy użyciu tego schematu oszczędza 10% trzech wymaganych surowców; utworzenie 10 schematów amunicji osobno wymagałoby 250 Pakietów Polimeru, a utworzenie ich w zestawie kosztuje 225.

Bonus wersji średniej (Dojo)[edytuj | edytuj kod]

Schematy te są dostępne wyłącznie w Klanowych Dojo i muszą zostać zbadane, zanim będą mogły zostać kupione.

10x Odnowa Energii Zespołu (Średnia)[edytuj | edytuj kod]

10DrużynowaEnergiaŚrednia.png

10x Odnowa Amunicji Zespołu (Średnia)[edytuj | edytuj kod]

10DrużynowaAmunicjaŚrednia.png
  • Odnawia 80, 45, 35 i 20 amunicji, emitując maksymalnie 320, 180, 140 i 80 amunicji dla karabinów, pistoletów, strzelb oraz karabinów snajperskich.
  • Schemat dostępny z Laboratorium Chemicznego.
  • Schemat może zostać sprzedany za Credits64.png 250,000 kredytów.

10x Odnowa Życia Zespołu (Średnia)[edytuj | edytuj kod]

10DrużynoweŻycieŚrednie.png

10x Odnowa Tarcz Zespołu (Średnia)[edytuj | edytuj kod]

10DrużynowaTarczaŚrednia.png
  • Odnawia 100 Tarczy na puls, emitując maksymalnie 400 Tarczy. Nadmiar odnowionej Tarczy staje się Przeładowaną Tarczą.
  • Schemat dostępny z Laboratorium Energii.
  • Schemat może zostać sprzedany za Credits64.png 250,000 kredytów.

Bonus wersji dużej (Syndykaty)[edytuj | edytuj kod]

Sprzęt ten jest dostępny tylko u Syndykatów oraz wymagane jest zdobycie odpowiedniego tytułu i określonej ilości punktów reputacji ReputationLargeBlack.png.

Wszystkie duże schematy tworzą 10 sztuk Sprzętu Odnowy Zespołu i nie mogą być wymieniane pomiędzy graczami.

10DrużynowaEnergiaDuża.png

10x Odnowa Energii Zespołu (Duża)[edytuj | edytuj kod]

10DrużynowaAmunicjaDuża.png

10x Odnowa Amunicji Zespołu (Duża)[edytuj | edytuj kod]

  • Odnawia 110, 60, 50 i 30 amunicji na puls, emitując maksymalnie 440, 240, 200 i 120 amunicji dla karabinów, pistoletów, strzelb oraz karabinów snajperskich.
  • Można kupić u Czerwonego Woalu za ReputationLargeBlack.png 25,000 reputacji po uzyskaniu tytułu "Ceniony".
  • Schemat nie może zostać sprzedany.
10DrużynoweŻycieDuże.png

10x Odnowa Życia Zespołu (Duża)[edytuj | edytuj kod]

10DrużynowaTarczaDuża.png

10x Odnowa Tarcz Zespołu (Duża)[edytuj | edytuj kod]

  • Odnawia 300 Tarczy na puls, emitując maksymalnie 1,200 Tarczy. Nadmiar odnowionej Tarczy staje się Przeładowaną Tarczą.
  • Można kupić u Cefalona Suda za ReputationLargeBlack.png 25,000 reputacji po uzyskaniu tytułu "Inteligentny".
  • Schemat nie może zostać sprzedany.

Informacje[edytuj | edytuj kod]

  • Puls dający bonus występuje w 7.5 sekundowych odstępach, za wyjątkiem Średniego, który występuje co 5 sekund.
  • Lag hosta może zwiększyć lub zmniejszyć odstęp czasu pomiędzy pulsami.
  • Wcześniej Sprzęt Odnowy Zespołu po użyciu był fizyczny i można było na niego nadepnąć. Można było wtedy w ramach rozrywki zbudować schody i dzięki temu stać w powietrzu. 
  • Odnowa Tarcz Zespołu daje przeciążenie Tarczy. 
  • Dany gracz może posiadać maksymalnie 200 sztuk Odnowy Zespołu w trakcie jednej misji. 
  • W Trybie Koszmaru Tarcze nie mogą zostać odnowione, gdy jest aktywny warunek "Bez Tarcz".
  • Warunek "Wampiryzm Energetyczny" w Trybie Koszmaru może zostać zanegowany używając odpowiednich metod odnowy energii. (Sprzęt, Transferencja, Aura, Umiejętności Warframe)

Błędy[edytuj | edytuj kod]

  • Czasami pomimo użycia Sprzętu Odnowy Zespołu i tak nie daje on żadnych bonusów; być może jest to błąd związany z połączeniem sieciowym.
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 25.06.2019 r. przez użytkownika Senami.