Soniczne Pęknięcie to modyfikacja dla Gromu Dźwiękowego Banshee. Pancerz wrogów zostaje zmniejszony o dany procent przez określony czas.

Statystyki Edytuj

Ranga Zmniejszenie pancerza Czas trwania Koszt
0 30% 2s 6
1 45% 4s 7
2 55% 6s 8
3 70% s 9

NabycieEdytuj

  • Ten mod można uzyskać, osiągając rangę Geniusz w syndykacie Cefalon Suda lub rangę Partner u Sekwencji Perrin i wydaniu 25,000 punktów ReputationLargeBlack do zakupu.

Informacje Edytuj

  • Wzmocnienie jest zależne od Siły Mocy.
    • Aby całkowicie usunąć pancerz celu, musimy mieć Siłę Mocy równą 143%.
  • Czas trwania redukcji pancerza jest zależny od Czasu Trwania Mocy.
    • Kolejne użycia umiejętności na tym samym celu resetują czas trwania redukcji pancerza oraz spowodują, że redukcja się nałoży.
  • Wrogowie, którzy mają zredukowany pancerz, posiadają wokół siebie zieloną aurę podobną do tej, gdy znajdują się pod wpływem statusu Żrących.

Porady Edytuj

  • Niektórzy wrogowie, jak Kanclerz Vay Hek, nie posiadają słabości pod pancerzem, przez co bardziej opłaca się zostawić im nieco pancerza, a to oznacza posiadać Siłę Mocy na poziomie 143% lub mniejszej. Poziom 4 Dryfu Siły oraz maksymalny poziom Intensyfikacji dodają nam 42.5% Siły Mocy, choć w statystykach zostanie to zaokrąglone do 43%, dzięki czemu wciąż pozostanie wrogowi nieco pancerza.
SyndykatyModyfikacje