FANDOM

Sonar-A Oparty na echolokacji Sonar Banshee odnajduje i namierza wrogów eksponując ich najwrażliwsze miejsca wszystkim członkom twojej drużyny.

Sonar
Sonar Ikona
Klawisz aktywacji
2

Drenaż energii 50SferaEnergii Obrażenia 2x / 3x / 4x / 5x Czas Trwania 10 / 15 / 20 / 30 s Zasięg 20 / 25 / 30 / 35 m

  • Banshee emituje falę dźwiękową i ujawnia lokacje wszystkich przeciwników w zasięgu 20 / 25 / 30 / 35 metrów. Śledzeni przeciwnicy będą widoczni na mini-mapie wszystkich graczy, oraz każdy przeciwnik będzie posiadał podświetloną część ciała. Te efekty trwają przez 10 / 15 / 20 / 30 sekund. Uderzanie przeciwników w podświetlone miejsca powoduje pomnożenie obrażeń o 200% / 300% / 400% / 500%.
    • Na mnożnik obrażeń wpływa Siła Mocy.
      • Obrażenia mogą być również zwiększone przez mnożniki części ciała, takie jak głowa lub nieopancerzone części ciała.
    • Na czas trwania umiejętności wpływa Czas Trwania Mocy.
    • Na zasięg umiejętności wpływa Zasięg Mocy.
  • Umiejętność może zostać użyta podczas skoku, wślizgu, odbicia, biegu po ścianie lub przylegania do ściany.
  • Umiejętność ta posiada czas rzucania 0.8 sekundy, a jej czas odnowienia wynosi 2.4 sekundy.
  • Czas odnowienia Sonaru, gdy jest aktywny, spowoduje podświetlenie dodatkowych części ciała. Wyróżnione obszary mogą się nakładać, powodując dalsze mnożenie zadawanych obrażeń.
  • Sonar nie podświetla natychmiast wszystkich wrogów w obszarze maksymalnego efektu, zamiast tego efekt rozprzestrzenia się na zewnątrz z pozycji rzucającego, poruszając się w ustalonym tempie, niezależnie od modów Zasięg Mocy, podobnie jak w mechanice Novy Molekularne Naznaczenie.

W-sonar

Główny Artykuł: Rezonans

Rezonans to modyfikacja dla Sonaru Banshee. Zabicie wroga poprzez jego słaby punkt uruchomi kolejny Sonar na pewien procent pozostałego czasu trwania.

Ranga Czas trwania Koszt
0 50% 6
1 65% 7
2 80% 8
3 100% 9