Warframe Wiki
Advertisement
KrwawiącySmoczyKlucz.png KulejącySmoczyKlucz.png NiszczejącySmoczyKlucz.png WygaszonySmoczyKlucz.png
Krwawiący Smoczy Klucz
-75% Życia
Kulejący Smoczy Klucz
-50% Prędkości
Niszczejący Smoczy Klucz
-75% Tarcz
Wygaszony Smoczy Klucz
-75% Obrażeń

Smocze Klucze są kluczami, dzięki którym możemy się dostać do Skarbców Orokin mieszczących się na Wraku Orokin. Po rozpoczęciu misji Skarbiec Orokin pojawia się w losowym miejscu i wymaga losowo 1 z 4 kluczy do jego otworzenia.

Nabywanie[]

Schemat każdego z kluczy można replikować w Laboratorium Orokin w Dojo.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
500
Ferryt64.png
250
ŁzaPustki.png
10

Czas: 1 min
Przyspieszenie: Platinum64.png 1
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Nd.
BP Ikona.pngCena Schematu:
Credits64.png500
Wymagania Badawcze KlanBadania.png Laboratorium Orokin
Credits64.png
100
Złom64.png
100
ŁzaPustki.png
1

Czas: 1 godziny
Wymagane: Nd.
K-Duch.png Widma x1  K-Cień.png Cienia x3  K-Sztorm.png Burzy x10
K-Góra.png Góry x30  K-Księżyc.png Księżyca x100

Użycie[]

Po otworzeniu Skarbca i zakończeniu misji klucz zostaje natychmiast usunięty z naszego wyposażenia, a negatywny efekt zanika.

Podniesienie artefaktu Orokin nałoży na nas kolejny negatywny efekt Smoczego Klucza; zarówno do Warframe, jak i Operatora. Negatywne efekty Smoczych Kluczy nawarstwiają się, więc jeden gracz może mieć podwójny negatywny efekt Kulejącego Klucza, co zmniejszy prędkość naszego Warframe do 25%.

Porady[]

  • Choć można wyposażyć się we wszystkie 4 klucze, najlepiej jest zebrać 4 osobową drużynę, by każdy wyposażył tylko 1 klucz, dzięki czemu w szybki i łatwy sposób można otwierać Skarbce Orokin. Dzięki temu nie tylko mamy gwarancję na otworzenie Skarbca, ale i negatywne efekty są rozłożone na całą drużynę.
  • Jeśli gracz ukończył zadanie Wewnętrzna Wojna, może wykorzystać Operatora do wykonania celu misji, ponieważ Operatorzy nie otrzymują negatywnych efektów Kluczy. Większość AMPów jest dostatecznie silnych, aby zabić każdego przeciwnika na Wraku. Ponadto dzięki Skoku Pustki możemy szybko i łatwo przemieszczać się po mapie. Ponadto jest to najlepszy sposób na otwieranie Skarbców solo.
  • Najłatwiejszym sposobem na pozyskanie Skażonych Modów jest stworzenie klucza Eksterminacji, ponieważ jest w nich mniej pokojów, więc łatwiej odnaleźć Skarbiec.

Zmniejszanie negatywnych efektów[]

  • Volt daje tymczasową prędkość ruchu dla całej drużyny, co świetnie odpiera efekt Kulejącego Klucza.
    • Nezha, dzięki swojej umiejętności pasywnej, może wykonywać wślizg, co również świetnie przeciwdziała Kulejącemu Kluczowi.
  • Inaros i Nidus nie mają Tarcz, więc najlepiej jest wyposażyć ich w Niszczejący Klucz. To samo dotyczy Rhino, ponieważ jego Żelazna Skóra absorbuje wszelkie obrażenia.
  • Rhino, Valkyr i Mirage ze Wzmocnieniami zwiększają zadawane obrażenia.
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 15.11.2020 r. przez użytkownika 78.10.210.249.
Advertisement