Skowyt Kubrowa jest opcjonalnym zadaniem dodanym w Aktualizacji 14 i można ukończyć je tylko raz. Jest ono nagrodą po pokonaniu widma na Złączu Merkurego na Wenus. Dzięki niemu można zdobyć Kubrowa.

​​Opis przejścia zadaniaEdytuj

1. Udaj się na węzeł z Wenus do Merkurego i zabij znajdujące się tam widmo. Zadanie zostanie dodane do twojego kodeksu.

2.Udaj się do Kodeksu na swoim statku. Wejdź w zakładkę zadania, potem misja "Skowyt Kubrowa" i naciśnij Start.

3.Udaj się do mapy Galaktycznej i zainstaluj segment. Lotus powie ci, żebyś udał się na Unda, Venus (przetrwanie) i znalazł segment inkubatora.

4.Wytrwaj tam pięć minut, po czym zostaniesz poinformowany, że zdobyłeś segment i możesz wracać na statek. 

5.Zainstaluj segment. Miejsce gdzie musi się znaleźć, znajduje się koło arsenału.

6.Będziesz potrzebował teraz 2 rzeczy, Jaja Kubrowa i Rdzenia Mocy Inkubatora. Jajo zdobędziesz, niszcząc Legowiska Dzikich Kubrowów na Ziemi, a Rdzeń Mocy kupując schemat w sklepie. Możesz także obie rzeczy zakupić za platynę, jajo za 10 Platyn, a Rdzeń mocy za 35 Platyn.

7. Po zdobyciu tych przedmiotów, udaj się do Inkubatora i rozpocznij inkubację. Będzie ona trwała 48 godzin. Po tym czasie będziesz mógł wybrać nazwę dla niej lub jego. Potem musisz odczekać jeszcze około 2 dni, aby Kubrow dorósł.

8. Po tym musisz udać się na Gaia(Ziemia) i przeżyć 5 fal. Po czym zdobędziesz obrożę.

9. Udaj się na statek i załóż obrożę swojemu zwierzątku. W końcu możesz iść razem z nim w bój.

WiadomośćEdytuj

Po ukończeniu zadania gracz dostaje wiadomość. Można z niej wywnioskować, że Corpus chciał wyhodować Kubrowa.

PRZECHWYCONA WIADOMOŚĆ: Gdzie jest mój Kubrow ?

Doktorze Intehb,

Miałeś w posiadaniu Moduł Inkubatora Orokin od kilku miesięcy i dalej produkujesz bezwartościowe genetyczne śmieci. Obiecałeś mi Kubrowa wartego samego księcia Orokin, a nie pokrzywioną kulkę sierści i zębów.

Wielkimi nakładami środków udało mi się zdobyć kolejną porcję jajek z lasów Ziemi. Wkrótce dotrą do Twojej placówki na Elarze. Nie zmarnuj ich tak, jak to zrobiłeś z poprzednimi.

Będę miał własnego Kubrowa. Jeżeli ty nie dasz rady wykonać tego zlecenia, poszukam kogoś, kto da.

Frohd Bek

CiekawostkiEdytuj

  • We wczesnym modelu Orbitera znajdowały się dwa inkubatory.

 Przebieg zadania Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Bugi Edytuj

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 29.12.2019 r. przez użytkownika Daegon112.