FANDOM

Nazwa i kombinacja
Wibrujący Dotyk
X
X
X
Echo Dłoni
X
X
Up
+
X
X
X
Nagłe Osunięcie
X
PAUZA
X
X
X
Erupcja Wulkanu
X
PPM
+
X
X
{{{Nazwa5}}} {{{Kombo5}}}
{{{Nazwa6}}} {{{Kombo6}}}
{{{Nazwa7}}} {{{Kombo7}}}
Przycisk Atak360Atak 360° Przycisk Atak PrzyłożenieAtak z przyłożenia (Slam) Przycisk StatusStatus (Proc)
⇊ Ataki wręcz

Przycisk Atak Atak
Przycisk Ciężki Atak Ciężki Atak
Przycisk Blok Blok

Przycisk Naprzód Naprzód
⇊ Mnożniki i uderzenia

Przycisk Atak 200% Atak zadaje podwójne obrażenia

Przycisk Atak 2x 100% Atak uderza dwukrotnie
⇊ Statusy

Przycisk Miażdżenie Zmiażdżenie lub Ogłuszenie
Przycisk Powalenie Powalenie
Przycisk Podbicie Podbicie
Przycisk Wyrzucenie Wyrzucenie
Przycisk Dobicie Dobicie

Przycisk Osłabienie Osłabienie (Tylko PvP)

Sejsmiczna Dłoń to mod postawy dla Pięści. Użytkownicy tej postawy ogłuszają i powalają wrogów.

Może być wyposażony w:

✓ oznacza broń z dopasowaną polaryzacją postawy

Informacje Edytuj

  • Wibrujący Dotyk zadaje dwa ciosy o krótkim zasięgu przed wyskoczeniem wprzód i wykonaniem ataku, który ma 100% szansy na powalenie wroga.
  • Echo Dłoni wykonuje więcej ciosów od Wibrującego Dotyku oraz ogłusza na krótką chwilę.
  • Trzeci atak Echa Dłoni to atak boczny, który może trafić kilku wrogów naraz oraz ma 100% szansy na zaaplikowanie obrażeń statusu Miażdżących. Jednakże ma krótszy zasięg od pierwszych dwóch ataków, przez co łatwiej spudłować.
  • Echo Dłoni wykonuje małą obszarową falę uderzeniową na końcu kombinacji, która zadaje obrażenia wielu wrogom. Ten sam efekt ma miejsce w Nagłym Osunięciu podczas trzeciego ataku.
  • Echo Dłoni może być wykonane, trzymając przycisk ruchu w przód podczas wykonywania ataków.
  • Trzeci atak Nagłego Osunięcia, niezależnie od tego, czy trafimy wroga czy nie, zawsze zwiększa licznik kombinacji o 1. Możemy to wykorzystać, aby zapobiec wyzerowaniu się licznika, gdy w pobliżu nie ma wrogów. Wyjątkowo przydatne w połączeniu z modyfikacją Lista Ofiar.
  • Ostatni atak obszarowy Nagłego Osunięcia powalający wrogów sprawi, że wrogowie polecą w powietrze; to dotyczy również ciężkich jednostek.
  • Erupcja Wulkanu ogłuszy wrogów w taki sam sposób, jak gdybyśmy wykonali kontratak, dzięki czemu możemy natychmiast wykonać atak kończący.
    • Ten atak jest efektywny nawet przeciwko Tarczownikom, którym ignorujemy tarczę i przechodzimy do wykonywania ataku kończącego.
  • Erupcja Wulkanu może być bez problemu wykonana zwyczajnie trzymając przycisk bloku podczas wykonywania ataków.