Nazwa i kombinacja
Wibrujący Dotyk
X
X
X
Echo Dłoni
X
X
Up
+
X
X
X
Nagłe Osunięcie
X
PAUZA
X
X
X
Erupcja Wulkanu
X
PPM
+
X
X
{{{Nazwa5}}} {{{Kombo5}}}
{{{Nazwa6}}} {{{Kombo6}}}
{{{Nazwa7}}} {{{Kombo7}}}
Przycisk Atak360.pngAtak 360° Przycisk Atak Przyłożenie.pngAtak z przyłożenia (Slam) Przycisk Status.pngStatus (Proc)
⇊ Ataki wręcz

Przycisk Atak.png Atak
Przycisk Ciężki Atak.png Ciężki Atak
Przycisk Blok.png Blok

Przycisk Naprzód.png Naprzód
⇊ Mnożniki i uderzenia

Przycisk Atak.png 200% Atak zadaje podwójne obrażenia

Przycisk Atak.png 2x 100% Atak uderza dwukrotnie
⇊ Statusy

Przycisk Miażdżenie.svg Zmiażdżenie lub Ogłuszenie
Przycisk Powalenie.svg Powalenie
Przycisk Podbicie.svg Podbicie
Przycisk Wyrzucenie.svg Wyrzucenie
Przycisk Dobicie.png Dobicie

Przycisk Osłabienie.png Osłabienie (Tylko PvP)

Sejsmiczna Dłoń to mod postawy dla Pięści. Użytkownicy tej postawy ogłuszają i powalają wrogów.

Może być wyposażony w:

✓ oznacza broń z dopasowaną polaryzacją postawy

Informacje[edytuj | edytuj kod]

  • Wibrujący Dotyk zadaje dwa ciosy o krótkim zasięgu przed wyskoczeniem wprzód i wykonaniem ataku, który ma 100% szansy na powalenie wroga.
  • Echo Dłoni wykonuje więcej ciosów od Wibrującego Dotyku oraz ogłusza na krótką chwilę.
  • Trzeci atak Echa Dłoni to atak boczny, który może trafić kilku wrogów naraz oraz ma 100% szansy na zaaplikowanie obrażeń statusu Miażdżących. Jednakże ma krótszy zasięg od pierwszych dwóch ataków, przez co łatwiej spudłować.
  • Echo Dłoni wykonuje małą obszarową falę uderzeniową na końcu kombinacji, która zadaje obrażenia wielu wrogom. Ten sam efekt ma miejsce w Nagłym Osunięciu podczas trzeciego ataku.
  • Echo Dłoni może być wykonane, trzymając przycisk ruchu w przód podczas wykonywania ataków.
  • Trzeci atak Nagłego Osunięcia, niezależnie od tego, czy trafimy wroga czy nie, zawsze zwiększa licznik kombinacji o 1. Możemy to wykorzystać, aby zapobiec wyzerowaniu się licznika, gdy w pobliżu nie ma wrogów. Wyjątkowo przydatne w połączeniu z modyfikacją Lista Ofiar.
  • Ostatni atak obszarowy Nagłego Osunięcia powalający wrogów sprawi, że wrogowie polecą w powietrze; to dotyczy również ciężkich jednostek.
  • Erupcja Wulkanu ogłuszy wrogów w taki sam sposób, jak gdybyśmy wykonali kontratak, dzięki czemu możemy natychmiast wykonać atak kończący.
    • Ten atak jest efektywny nawet przeciwko Tarczownikom, którym ignorujemy tarczę i przechodzimy do wykonywania ataku kończącego.
  • Erupcja Wulkanu może być bez problemu wykonana zwyczajnie trzymając przycisk bloku podczas wykonywania ataków.