FANDOM

Sejsmiczna Dłoń to mod postawy dla Pięści. Użytkownicy tej postawy ogłuszają i powalają wrogów.

Może być wyposażony w:

✓ oznacza broń z dopasowaną polaryzacją postawy

Informacje Edytuj

  • Wibrujący Dotyk zadaje dwa ciosy o krótkim zasięgu przed wyskoczeniem wprzód i wykonaniem ataku, który ma 100% szansy na powalenie wroga.
  • Echo Dłoni wykonuje więcej ciosów od Wibrującego Dotyku oraz ogłusza na krótką chwilę.
  • Trzeci atak Echa Dłoni to atak boczny, który może trafić kilku wrogów naraz oraz ma 100% szansy na zaaplikowanie obrażeń statusu Miażdżących. Jednakże ma krótszy zasięg od pierwszych dwóch ataków, przez co łatwiej spudłować.
  • Echo Dłoni wykonuje małą obszarową falę uderzeniową na końcu kombinacji, która zadaje obrażenia wielu wrogom. Ten sam efekt ma miejsce w Nagłym Osunięciu podczas trzeciego ataku.
  • Echo Dłoni może być wykonane, trzymając przycisk ruchu w przód podczas wykonywania ataków.
  • Trzeci atak Nagłego Osunięcia, niezależnie od tego, czy trafimy wroga czy nie, zawsze zwiększa licznik kombinacji o 1. Możemy to wykorzystać, aby zapobiec wyzerowaniu się licznika, gdy w pobliżu nie ma wrogów. Wyjątkowo przydatne w połączeniu z modyfikacją Lista Ofiar.
  • Ostatni atak obszarowy Nagłego Osunięcia powalający wrogów sprawi, że wrogowie polecą w powietrze; to dotyczy również ciężkich jednostek.
  • Erupcja Wulkanu ogłuszy wrogów w taki sam sposób, jak gdybyśmy wykonali kontratak, dzięki czemu możemy natychmiast wykonać atak kończący.
    • Ten atak jest efektywny nawet przeciwko Tarczownikom, którym ignorujemy tarczę i przechodzimy do wykonywania ataku kończącego.
  • Erupcja Wulkanu może być bez problemu wykonana zwyczajnie trzymając przycisk bloku podczas wykonywania ataków.