FANDOM

Rozstrzygający Osąd to postawa dla Nikan, dzięki której wykonuje ona oburęczne ciosy, pozwalające na wyrzucenie użytkownika w powietrze.

Może być wyposażony w:

InformacjeEdytuj

  • Ostatni atak Zgodnego Wyroku ma wysoką szansę na zadanie obrażeń w głowę, zwłaszcza wysokim przeciwnikom, takim jak Ciężkozbrojne. Jednakże łatwo spudłować niższych wrogów.
    • Druga połowa trzeciego ataku Zgodnego Wyroku sprawi, że wrogowie staną się podatni na kontratak, jeśli trafimy wroga.
  • Ostatni atak Szybkiej Odpłaty jest podwójnym korkociągiem wprzód, dzięki czemu możemy szybko się przemieścić oraz możemy powalić trafionych wrogów. Jednakże ciężko jest trafić cieńszych i mniejszych wrogów bez włączonego autonamierzania, ponieważ pole trafienia cięcia jest bardzo małe.
  • Cichą Domyślność możemy bez problemu wykonać zwyczajnie przytrzymując przycisk bloku.
    • Ostatnie dwa ataki tej kombinacji są wykonane znad głowy, więc bez problemy trafią Pełzaczy Plagi oraz mają wysoką szansę na trafienie w głowę.
  • Podczas Ostatecznego Werdyktu, jeśli gracz się zatrzyma po drugim cięciu i przytrzyma przycisk ataku na trzecie cięcie, użytkownik się obróci w sposób podobny do trzeciego ataku Zgodnego Wyroku, a następnie wykona ostatni atak Ostatecznego Werdyktu.