FANDOM

Rozrywający Żuraw to Postawa do Ciężkich Ostrzy, która specjalizuje się w ciężkich cięciach wykonywanych z nad głowy i potężnych obalających zakończeniach.

Może być w nią wyposażone:

✓ oznacza broń o pasującej polaryzacji

InformacjeEdytuj

  • Rozszczepiacz Czaszek zmienia ataki podstawowe w trzy wymachy od góry, dzięki którym z łatwością trafimy w głowę przeciwników.
  • Tnąca Zamieć jest jednym z najłatwiejszych do wykonania kombinacji. Może zostać wykonana podczas poruszania się. Jeśli gracz zdecyduje, że chciałby wykonać inną kombinację, wystarczy nacisnąć przycisk obrony. To sprawi, że wykona inną kombinację.
  • Ostatni atak Lądującego Smoka jest cięciem znad głowy, który ma wysoką szansę na trafienie w głowę wroga oraz zadaje obrażenia odrzucające o wysokim polu rażenia.
  • Jeżeli przytrzymamy przycisk ataku przy czwartym ataku Tnącej Zamieci zamiast zwyczajnie go nacisnąć , zostanie wykonany atak Lądującego Smoka znad głowy, który powala wrogów.
  • Jeżeli przytrzymamy przycisk ataku po trzecim ataku Szalejącego Dzikas zamiast zwyczajnie go nacisnąć , zostanie wykonany atak Lądującego Smoka znad głowy, który powala wrogów.
Rending Crane and How to Find it WarFrame