Rhino
Rhino
Rhino jest najcięższym Warframe, łączącym umiejętności ofensywne i defensywne.
Życie: 100 Tarcze: 150 Pancerz: 190 Energia: 100

Rhino jest najcięższym Warframe, łączącym umiejętności ofensywne i defensywne.
Wpis w Kodeksie
To jest Rhino, niewzruszona siła i wielka elastyczność.
Lotus

Data Wydania: 25 października, 2012

Władca Pancerza Rhino to ciężko opancerzony Warframe z siłą i wytrzymałością jego przerażającego imiennika. Rhino jest powolny, lecz posiada wielką moc i jest stworzony aby odgrywać rolę tanka w grupie. Rhino zmienia losy walki poprzez szarżowanie w tłumy wrogów oraz wzmacnianie sojuszników.

Komponenty Rhino można zdobyć z Jackala (Fossa, Wenus).

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Neuroptyka
1
Powłoka
1
Systemy
1
Gallium64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Platinum64 375
Cena Schematu: Credits64 35 000
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
150
Rubedo64
500
15,000
Morphics64
1
Ferrite64
1,000
Rubedo64
300

15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
Salvage64
500
Plastids64
600

  • Rhino oznacza w języku angielskim Nosorożca.
  • Rhino jest jednym z Warframe prezentowanych w oficjalnym trailerze "The Profit"Walczy bez broni, niszcząc wszystkich przeciwników.
    • Geoff wspomniał o tym w Livestream'ie (około 17 - 20), że Rhino miał walczyć używając Furax, lecz jego model był zbyt nieporęczny, aby go wyposażyć w tę broń.
  • Rhino jest piątym warframe posiadającym wersję Prime, zaraz po Excaliburze, Froście, Mag i Ember.

?
UMIEJĘTNOŚĆ PASYWNA
Pasywka Wyzwala falę uderzeniową zadającą 100 obrażeń po wylądowaniu z dużej wysokości.

Szarża Rhino-A Rhino szarżuje w kierunku celu, taranując i miażdżąc każdego na swej drodze.

Szarża Rhino Ikona
Klawisz aktywacji
1

Drenaż energii 25SferaEnergii Obrażenia 150 / 250 / 450 / 65 Czas Trwania 1 s Zasięg 6 / 8 / 10 / 12 m (zasięg szarży) 1.5 / 1.6 / 1.8 / 2 m (zasięg uderzenia)

W-szarża

Główny Artykuł: Pancerna Szarża

Pancerna Szarża to modyfikacja dla Szarży Rhino. Każdy stratowany przeciwnik wzmacnia pancerz Rhino o pewną wartość na określony czas.

Statystyki Edytuj

Ranga Dodatkowy pancerz za trafienie Czas trwania Koszt
0 12% 4s 6
1 25% 6s 7
2 37% 8s 8
3 50% 10s 9

Żelazna Skóra-A Rhino utwardza swoją skórę, izolując się od wszelkich obrażeń.

Żelazna Skóra Ikona
Klawisz aktywacji
2

Drenaż energii 50SferaEnergii Obrażenia 400 / 600 / 800 / 1200 (podstawowe życie) ? / 1.25 / 1.75 / 2.50x (mnożnik pancerza) Czas Trwania Nd. Zasięg Nd. Pozostałe 1.5 / 2 / 3 / 3 s (czas trwania niewrażliwości)

W-żelazna-skóra

Główny Artykuł: Żelazny Szrapnel

Żelazny Szrapnel to modyfikacja dla Żelaznej Skóry Rhino. Ponowne użycie detonuje Żelazną Skórę, która zadaje 100% obrażeń na podstawie jej pozostałej wytrzymałości w formie obrażeń Przebijających oraz powala wrogów.

Statystyki Edytuj

Ranga Obrażenia Szansa na status Koszt
0 40% 30% 6
1 60% 40% 7
2 80% 50% 8
3 100% 60% 9

Ryk-A Tymczasowo zwiększa obrażenia wszystkich pobliskich Warframe.

Ryk Ikona
Klawisz aktywacji
3

Drenaż energii 75SferaEnergii Obrażenia 10% / 15% / 25% / 50% Czas Trwania 30 s Zasięg 15 / 20 / 22 / 25 m

W-ryk

Główny Artykuł: Przeszywający Ryk

Przeszywający Ryk to modyfikacja dla Ryku Rhino. Wrogowie znajdujący się w zasięgu Ryku cierpią z powodu statusu Przebicia.

Statystyki Edytuj

Ranga Zasięg Koszt
0 10m 6
1 15m 7
2 20m 8
3 25m 9

Tąpnięcie Rhino-A Rhino tupie z siłą wystarczającą do zakłócania czasu, więżąc pobliskich wrogów w czasie.

Tąpnięcie Rhino Ikona
Klawisz aktywacji
4

Drenaż energii 100SferaEnergii Obrażenia 150 / 300 / 500 / 800 Czas Trwania 3 / 4 / 5 / 8 s Zasięg 15 / 18 / 22 / 25 m Pozostałe 80% / 90% / 95% / 97.5% (spowolnienie)

W-tąpnięcie-rhino

Główny Artykuł: Odbudowujące Tąpnięcie

Odbudowujące Tąpnięcie to modyfikacja dla Tąpnięcia Rhino. Odnawia życie Żelaznej Skóry o pewną wartość za każdego trafionego przeciwnika.

Statystyki Edytuj

Ranga Odnowienie życia Żelaznej Skóry Koszt
0 +55 6
1 +60 7
2 +70 8
3 +80 9

Galeria

Filmy
Kanał Twórców
Warframe Profile - Rhino

Warframe Profile - Rhino

'
'

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 03.10.2019 r. przez użytkownika Senami.