Rhino
Rhino
Rhino jest najcięższym Warframe, łączącym umiejętności ofensywne i defensywne.

Rhino jest najcięższym Warframe, łączącym umiejętności ofensywne i defensywne.
Wpis w Kodeksie
To jest Rhino, niewzruszona siła i wielka elastyczność.
Lotus

Data Wydania: 25 października, 2012

Władca Pancerza Rhino Ikona.png Rhino to ciężko opancerzony Warframe z siłą i wytrzymałością jego przerażającego imiennika. Rhino Ikona.png Rhino jest powolny, lecz posiada wielką moc i jest stworzony aby odgrywać rolę tanka w grupie.

Rhino Ikona.png Rhino zmienia losy walki poprzez szarżowanie w tłumy wrogów oraz wzmacnianie sojuszników.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
25,000
Neuroptyka.png
1
Powłoka.png
1
Systemy.png
1
Gal64.png
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 50
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Platinum64.png 375
BP Ikona.png Cena Schematu:
Credits64.png 35 000
Credits64.png
15,000
Stalowa Płyta64.png
150
Czujniki Neuronowe64.png
1
Pakiet Polimeru64.png
150
Rubedo64.png
500
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25
Credits64.png
15,000
Morfyt64.png
1
Ferryt64.png
1,000
Rubedo64.png
300

Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25
Credits64.png
15,000
Moduł Sterujący64.png
1
Morfyt64.png
1
Złom64.png
500
Plastydy64.png
600
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25

Pozyskanie

Komponenty Rhino można zdobyć z Jackal Jackala (Fossa, Wenus Wenus).
Łup Szansa Spodziewany Niemalże gwarantowany
Schemat Powłoki 38.72% 6 – 7 27 ± 9
Schemat Neuroptyki 38.72%
Schemat Systemów 22.56%

Spodziewany odnosi się do całkowitej ilości powtórzeń danej czynności, aby mieć realną szansę na otrzymanie danego łupu.

Niemalże gwarantowany odnosi się do całkowitej ilości powtórzeń danej czynności, aby mieć 99%, 99.9% i 99.99% szansy na otrzymanie przynajmniej jednego przedmiotu z tabeli wartości.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Rhino Ikona.png Rhino oznacza w języku angielskim Nosorożca.
  • Rhino Ikona.png Rhino jest jednym z Warframe prezentowanych w oficjalnym trailerze "The Profit"Walczy bez broni, niszcząc wszystkich przeciwników.
    • Geoff wspomniał o tym w Livestream'ie (około 17 - 20), że Rhino Ikona.png Rhino miał walczyć używając Furax.png Furax, lecz jego model był zbyt nieporęczny, aby go wyposażyć w tę broń.
  • Rhino Ikona.png Rhino jest piątym warframe posiadającym wersję Prime, zaraz po Excalibur Ikona.png Excaliburze, Frost Ikona.png Froście, Mag Ikona.png Mag i Ember Ikona.png Ember.

?
UMIEJĘTNOŚĆ PASYWNA
Pasywka.png Wyzwala falę uderzeniową zadającą 100 obrażeń po wylądowaniu z dużej wysokości.

Szarża Rhino-A.gif
Rhino szarżuje w kierunku celu, taranując i miażdżąc każdego na swej drodze.

Szarża Rhino Ikona.png
Klawisz aktywacji
1

Drenaż energii 25SferaEnergii.png Obrażenia 150 / 250 / 450 / 650 Czas Trwania 1 s Zasięg 6 / 8 / 10 / 12 m (zasięg szarży) 1.5 / 1.6 / 1.8 / 2 m (zasięg uderzenia)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Główny Artykuł: Pancerna Szarża

Pancerna Szarża to modyfikacja dla Szarży Rhino. Każdy stratowany przeciwnik wzmacnia pancerz Rhino o pewną wartość na określony czas.

Statystyki[edytuj kod]

Ranga Dodatkowy pancerz za trafienie Czas trwania Koszt
0 12% 4s 6
1 25% 6s 7
2 37% 8s 8
3 50% 10s 9

Żelazna Skóra-A.gif
Rhino utwardza swoją skórę, izolując się od wszelkich obrażeń.

Żelazna Skóra Ikona.png
Klawisz aktywacji
2

Drenaż energii 50SferaEnergii.png Obrażenia 400 / 600 / 800 / 1200 (podstawowe życie) ? / 1.25 / 1.75 / 2.50x (mnożnik pancerza) Czas Trwania Nd. Zasięg Nd. Pozostałe 1.5 / 2 / 3 / 3 s (czas trwania niewrażliwości)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Główny Artykuł: Żelazny Szrapnel

Żelazny Szrapnel to modyfikacja dla Żelaznej Skóry Rhino. Ponowne użycie detonuje Żelazną Skórę, która zadaje 100% obrażeń na podstawie jej pozostałej wytrzymałości w formie obrażeń Przebijających oraz powala wrogów.

Statystyki[edytuj kod]

Ranga Obrażenia Szansa na status Koszt
0 40% 30% 6
1 60% 40% 7
2 80% 50% 8
3 100% 60% 9

Ryk-A.gif
Tymczasowo zwiększa obrażenia wszystkich pobliskich Warframe.

Ryk Ikona.png
Klawisz aktywacji
3

Drenaż energii 75SferaEnergii.png Obrażenia 10% / 15% / 25% / 50% Czas Trwania 30 s Zasięg 15 / 20 / 22 / 25 m

🢃 ROZWIŃ 🢃

Główny Artykuł: Przeszywający Ryk

Przeszywający Ryk to modyfikacja dla Ryku Rhino. Wrogowie znajdujący się w zasięgu Ryku cierpią z powodu statusu Przebicia.

Statystyki[edytuj kod]

Ranga Zasięg Koszt
0 10m 6
1 15m 7
2 20m 8
3 25m 9

Tąpnięcie Rhino-A.gif
Rhino tupie z siłą wystarczającą do zakłócania czasu, więżąc pobliskich wrogów w stazie.

Tąpnięcie Rhino Ikona.png
Klawisz aktywacji
4

Drenaż energii 100SferaEnergii.png Obrażenia 150 / 300 / 500 / 800 Czas Trwania 3 / 4 / 5 / 8 s Zasięg 15 / 18 / 22 / 25 m Pozostałe 80% / 90% / 95% / 97.5% (spowolnienie)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Główny Artykuł: Odbudowujące Tąpnięcie

Odbudowujące Tąpnięcie to modyfikacja dla Tąpnięcia Rhino. Odnawia życie Żelaznej Skóry o pewną wartość za każdego trafionego przeciwnika.

Statystyki[edytuj kod]

Ranga Odnowienie życia Żelaznej Skóry Koszt
0 +55 6
1 +60 7
2 +70 8
3 +80 9

Galeria
Filmy
Kanał Twórców
'
'

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 06.08.2020 r. przez użytkownika Senami.