Relikty Pustki to przedmioty pochodzące z dawnych er Orokin, które skrywają w sobie cenne przedmioty Prime.

Pozyskanie Edytuj

Reliktami można też handlować.

Zastosowanie Edytuj

Każdy gracz może zabrać jeden Relikt Pustki na misje Szczeliny Pustki. Okno wyboru Reliktu pojawi się po wybraniu węzła misji, na którym dostępna jest misja ze Szczeliną, pozwalając graczowi wybrać konkretny Relikt.

Tak samo jak Alarmy, misje Szczeliny nie mogą zostać rozpoczęte, jeżeli gracz nie odblokował danego węzła.

Po pomyślnym zamknięciu Szczeliny oraz dotarciu do punktu ekstrakcji zostaną wyświetlone nagrody - po jednej nagrodzie z puli każdego Reliktu. Każda nagroda jest niezależna od nagród innych członków drużyny. Wszyscy gracze, którzy wyposażyli Relikty, mogą wybrać jedną z nagród - ich własną za darmo lub innego członka drużyny za cenę 1 Łzy Pustki.

Po zakończeniu misji i wybraniu nagród, wyposażone przez graczy Relikty zostaną skonsumowane.

Destylacja Edytuj

Każdy przedmiot przypisany do danego Reliktu jest również przypisany do pewnej szansy na odnalezienie. Szansa, która jest wyświetlana jako niebieski pasek w Segmencie (nazwa), może być zwiększona dla rzadkich przedmiotów i obniżona dla przedmiotów powszechnych poprzez destylację.

Aby uzyskać możliwość wykonywania destylacji, gracz musi ukończyć Złącze Marsa na Ziemi i zainstalować otrzymany segment Reliktów Pustki.

Do przeprowadzenia destylacji wymagane są Łzy Pustki - rzadki surowiec, który można otrzymać po pomyślnym zamknięciu Szczeliny Pustki (zebraniu 10 substratów). Ilość Łez potrzebna do destylacji Reliktów różni się zależnie od poziomu destylacji. Relikt Nietknięty można ulepszyć do Wyjątkowego (25 Łez), Idealnego (50 Łez) lub Promienny (100 Łez). Każdy poziom destylacji zwiększa szansę znalezienia rzadkich i nieprzeciętnych przedmiotów, jednocześnie obniżając szansę na znalezienie przedmiotów powszechnych.

Każdy Relikt może być destylowany tylko raz.

VoidRelicAxiIntact VoidRelicAxiExceptional VoidRelicAxiFlawless VoidRelicAxiRadiant
Nietknięty
(Domyślny)
Wyjątkowy
(25 Łez)
Idealny
(50 Łez)
Promienny
(100 Łez)

Lista Reliktów Pustki Edytuj

Pokaż listę Aktualne relikty
Pokaż listę Relikty w skarbcu
Lith Meso Neo Axi
Pokaż listę Relikty u Handlarza Pustki
Lith Meso Neo Axi
  • Brak
  • Brak
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 05.09.2020 r. przez użytkownika Senami.