Railjack to duży statek kosmiczny przechwytujący używany przez Tenno. Te potężne statki kosmiczne mają mnóstwo uzbrojenia i systemów obronnych, które pozwalają im stawić czoła nawet dużym statkom kapitałowym w bezpośredniej walce.

Data wydania 22.11.2019

Podczas gdy Railjack może być kontrolowany przez jednego Tenno, optymalna wydajność wymaga, aby statek był obsadzony przez pełny skład czterech Tenno, każdy jest odpowiedzialny za zarządzanie różnymi obszarami statku, w tym ster, stacje bojowe, ochronę przed intruzami, naprawy i eliminowanie pożaru na statku. Gracze mogą płynnie wcielić się w dowolną rolę w razie potrzeby, aby utrzymać Railjack w najwyższej formie.

Cefalon Cy pełni funkcję nawigatora i dyrektora wykonawczego Railjacka.

Chociaż Railjack nie mogą dokować bezpośrednio z wrogimi jednostkami, są one wyposażone w wyrzutnie Archwing, która pozwala Tenno atakować bezpośrednio wrogie statki, w celu przebicia kadłuba. Alternatywnie, Tenno może również wejść w przestrzeń kosmiczną za pomocą swojego Archwing, aby walczyć indywidualnie, a także eksplorować punkty interakcyjne w kosmosie.

Cefalon Cy musi zostać osobiście zbudowany i zainstalowany w Suchym Doku twojego klanu, zanim będziesz mógł zbudować którąkolwiek z części, dodatkowo musisz ukończyć misje związane w Railjack, aby Cefalon Cy odblokował kolejną część po zbudowaniu poprzedniej.

Podczas Devstream 123 pokazano, że specjalny pokój w klanie Dojo, zwany Suchym Dokiem, pozwoli Tenno zadokować i dostosować swój Railjack. W Devstream 129 oświadczono, że każdy gracz będzie widział swój własny Railjack w Suchym Doku, lecz będzie on niewidoczny dla innych członków klanu.

Wymagania Budowy[edytuj | edytuj kod]

Są to osobiste komponenty, udział Klanu dotyczy wyłącznie samego Suchego Doku, czyli tylko samego Cefalon Cy. Dlatego mnożnik wielkości klanu nie ma znaczenia wobec ilości surowców potrzebnych do zbudowania określonej części. Wszystkie plany wymagają 6 godzin budowy i nie można zredukować czasu tworzenia Platynami.

Kadłub Railjack[edytuj | edytuj kod]

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
100,000
Diody Kubiczne.png
30
Plastydy64.png
1,000
Rubedo64.png
5,000
Czujniki Neuronowe64.png
10
Czas: 6 godzin
Przyspieszenie: Platinum64.png Nd.
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Platinum64.pngNd.
BP Ikona.pngCena Schematu:
Credits64.pngNd.

System Napędowy Railjack[edytuj | edytuj kod]

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
100,000
Węgliki.png
20
Kriotyk.png
1,000
Nano Zarodniki64.png
6,000
Ogniwo Orokin64.png
3
Czas: 6 godzin
Przyspieszenie: Platinum64.png Nd.
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Platinum64.pngNd.
BP Ikona.pngCena Schematu:
Credits64.pngNd.

Gondola Bakburty Railjack[edytuj | edytuj kod]

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
100,000
Węgliki.png
20
Obwody64.png
1,500
Stalowa Płyta64.png
9,000
Moduł Sterujący64.png
50
Czas: 6 godzin
Przyspieszenie: Platinum64.png Nd.
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Platinum64.pngNd.
BP Ikona.pngCena Schematu:
Credits64.pngNd.

Gondola Sterburty Railjack[edytuj | edytuj kod]

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
100,000
Pustrele.png
30
Fieldron - Próbka64.png
50
Morfyt64.png
15
Neurody64.png
10
Czas: 6 godzin
Przyspieszenie: Platinum64.png Nd.
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Platinum64.pngNd.
BP Ikona.pngCena Schematu:
Credits64.pngNd.

Sekcja rufowa Railjack[edytuj | edytuj kod]

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
100,000
Koperniki.png
20
Ferryt64.png
3,000
Pakiet Polimeru64.png
1,500
Kryształ Argonowy64.png
5
Czas: 6 godzin
Przyspieszenie: Platinum64.png Nd.
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Platinum64.pngNd.
BP Ikona.pngCena Schematu:
Credits64.pngNd.

Osłona silnika Railjack[edytuj | edytuj kod]

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
100,000
Koperniki.png
10
Ampułka Detonitu64.png
50
Ferryt64.png
3,000
Złom64.png
3,500
Czas: 6 godzin
Przyspieszenie: Platinum64.png Nd.
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Platinum64.pngNd.
BP Ikona.pngCena Schematu:
Credits64.pngNd.

Łączny Koszt[edytuj | edytuj kod]

Komponenty Ilość
Credits64.png Kredyty 600,000
Diody Kubiczne.png Diody Kubiczne 30
Węgliki.png Węgliki 40
Koperniki.png Koperniki 30
Pustrele.png Pustrele 30
Kryształ Argonowy64.png Kryształ Argonowy 5
Ogniwo Orokin64.png Ogniwo Orokin 3
Czujniki Neuronowe64.png Czujniki Neuronowe 10
Neurody64.png Neurody 10
Morfyt64.png Morfyt 15
Moduł Sterujący64.png Moduł Sterujący 50
Rubedo64.png Rubedo 5,000
Obwody64.png Obwody 1,500
Pakiet Polimeru64.png Pakiet Polimeru 1,500
Plastydy64.png Plastydy 1,000
Kriotyk.png Kriotyk 1,000
Stalowa Płyta64.png Stalowa Płyta 9,000
Ferryt64.png Ferryt 6,000
Nano Zarodniki64.png Nano Zarodniki 6,000
Złom64.png Złom 3,500
Ampułka Detonitu64.png Ampułka Detonitu 50
Fieldron - Próbka64.png Fieldron - Próbka 50

Klucz do Relikwiarza[edytuj | edytuj kod]

Gdy gracz w końcu zakończy budowę Railjacka, będzie mógł wejść na pokład, ale źródło zasilania statku, Napęd Relikwiarza, jest w trybie offline, co uniemożliwia mu lot. Po sprawdzeniu napędu Cefalon Cy skieruje Tenno, aby znalazł Klucz do Relikwiarza na Lua (Księżyc) Lua. Ta misja polega na prostym "chwyć klucz i wiej", unikając po drodze Świadomych wrogów.

Trzymając Klucz Relikwiarza w dłoni, Tenno wkłada go do Napędu Relikwiarza, dostarczając energię do Railjacka. Gracz jest teraz gotowy do podjęcia misji Empireum poprzez konsolę nawigacyjną Railjack.

Zobacz również[edytuj | edytuj kod]

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 21.04.2020 r. przez użytkownika Daegon112.