Railjack to duży statek kosmiczny przechwytujący używany przez Tenno. Te potężne statki kosmiczne mają mnóstwo uzbrojenia i systemów obronnych, które pozwalają im stawić czoła nawet dużym statkom kapitałowym w bezpośredniej walce.

Data wydania 22.11.2019

Podczas gdy Railjack może być kontrolowany przez jednego Tenno, optymalna wydajność wymaga, aby statek był obsadzony przez pełny skład czterech Tenno, każdy jest odpowiedzialny za zarządzanie różnymi obszarami statku, w tym ster, stacje bojowe, ochronę przed intruzami, naprawy i eliminowanie pożaru na statku. Gracze mogą płynnie wcielić się w dowolną rolę w razie potrzeby, aby utrzymać Railjack w najwyższej formie.

Cefalon Cy pełni funkcję nawigatora i dyrektora wykonawczego Railjacka.

Chociaż Railjack nie mogą dokować bezpośrednio z wrogimi jednostkami, są one wyposażone w wyrzutnie Archwing, która pozwala Tenno atakować bezpośrednio wrogie statki, w celu przebicia kadłuba. Alternatywnie, Tenno może również wejść w przestrzeń kosmiczną za pomocą swojego Archwing, aby walczyć indywidualnie, a także eksplorować punkty interakcyjne w kosmosie.

Cefalon Cy musi zostać osobiście zbudowany i zainstalowany w Suchym Doku twojego klanu, zanim będziesz mógł zbudować którąkolwiek z części, dodatkowo musisz ukończyć misje związane w Railjack, aby Cefalon Cy odblokował kolejną część po zbudowaniu poprzedniej.

Podczas Devstream 123 pokazano, że specjalny pokój w klanie Dojo, zwany Suchym Dokiem, pozwoli Tenno zadokować i dostosować swój Railjack. W Devstream 129 oświadczono, że każdy gracz będzie widział swój własny Railjack w Suchym Doku, lecz będzie on niewidoczny dla innych członków klanu.

Wymagania BudowyEdytuj

Są to osobiste komponenty, udział Klanu dotyczy wyłącznie samego Suchego Doku, czyli tylko samego Cefalon Cy. Dlatego mnożnik wielkości klanu nie ma znaczenia wobec ilości surowców potrzebnych do zbudowania określonej części. Wszystkie plany wymagają 6 godzin budowy i nie można zredukować czasu tworzenia Platynami.

Kadłub RailjackEdytuj

Wymagania Produkcyjne
Credits64
100,000
Diody Kubiczne
30
Plastydy64
1,000
Rubedo64
5,000
Czujniki Neuronowe64
10
Czas: 6 godzin
Przyspieszenie: Platinum64 Nd.
Market Ikona Cena na Rynku:
Platinum64Nd.
BP IkonaCena Schematu:
Credits64Nd.

System Napędowy RailjackEdytuj

Wymagania Produkcyjne
Credits64
100,000
Węgliki
20
Kriotyk
1,000
Nano Zarodniki64
6,000
Ogniwo Orokin64
3
Czas: 6 godzin
Przyspieszenie: Platinum64 Nd.
Market Ikona Cena na Rynku:
Platinum64Nd.
BP IkonaCena Schematu:
Credits64Nd.

Gondola Bakburty RailjackEdytuj

Wymagania Produkcyjne
Credits64
100,000
Węgliki
20
Obwody64
1,500
Stalowa Płyta64
9,000
Moduł Sterujący64
50
Czas: 6 godzin
Przyspieszenie: Platinum64 Nd.
Market Ikona Cena na Rynku:
Platinum64Nd.
BP IkonaCena Schematu:
Credits64Nd.

Gondola Sterburty RailjackEdytuj

Wymagania Produkcyjne
Credits64
100,000
Pustrele
30
Fieldron - Próbka64
50
Morfyt64
15
Neurody64
10
Czas: 6 godzin
Przyspieszenie: Platinum64 Nd.
Market Ikona Cena na Rynku:
Platinum64Nd.
BP IkonaCena Schematu:
Credits64Nd.

Sekcja rufowa RailjackEdytuj

Wymagania Produkcyjne
Credits64
100,000
Koperniki
20
Ferryt64
3,000
Pakiet Polimeru64
1,500
Kryształ Argonowy64
5
Czas: 6 godzin
Przyspieszenie: Platinum64 Nd.
Market Ikona Cena na Rynku:
Platinum64Nd.
BP IkonaCena Schematu:
Credits64Nd.

Osłona silnika RailjackEdytuj

Wymagania Produkcyjne
Credits64
100,000
Koperniki
10
Ampułka Detonitu64
50
Ferryt64
3,000
Złom64
3,500
Czas: 6 godzin
Przyspieszenie: Platinum64 Nd.
Market Ikona Cena na Rynku:
Platinum64Nd.
BP IkonaCena Schematu:
Credits64Nd.

Łączny KosztEdytuj

Komponenty Ilość
Credits64 Kredyty 600,000
Diody Kubiczne Diody Kubiczne 30
Węgliki Węgliki 40
Koperniki Koperniki 30
Pustrele Pustrele 30
Kryształ Argonowy64 Kryształ Argonowy 5
Ogniwo Orokin64 Ogniwo Orokin 3
Czujniki Neuronowe64 Czujniki Neuronowe 10
Neurody64 Neurody 10
Morfyt64 Morfyt 15
Moduł Sterujący64 Moduł Sterujący 50
Rubedo64 Rubedo 5,000
Obwody64 Obwody 1,500
Pakiet Polimeru64 Pakiet Polimeru 1,500
Plastydy64 Plastydy 1,000
Kriotyk Kriotyk 1,000
Stalowa Płyta64 Stalowa Płyta 9,000
Ferryt64 Ferryt 6,000
Nano Zarodniki64 Nano Zarodniki 6,000
Złom64 Złom 3,500
Ampułka Detonitu64 Ampułka Detonitu 50
Fieldron - Próbka64 Fieldron - Próbka 50

Klucz do RelikwiarzaEdytuj

Gdy gracz w końcu zakończy budowę Railjacka, będzie mógł wejść na pokład, ale źródło zasilania statku, Napęd Relikwiarza, jest w trybie offline, co uniemożliwia mu lot. Po sprawdzeniu napędu Cefalon Cy skieruje Tenno, aby znalazł Klucz do Relikwiarza na Lua Lua. Ta misja polega na prostym "chwyć klucz i wiej", unikając po drodze Świadomych wrogów.

Trzymając Klucz Relikwiarza w dłoni, Tenno wkłada go do Napędu Relikwiarza, dostarczając energię do Railjacka. Gracz jest teraz gotowy do podjęcia misji Empireum poprzez konsolę nawigacyjną Railjack.

Zobacz równieżEdytuj

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 21.04.2020 r. przez użytkownika Daegon112.