FANDOM

Quellor

Quellor był standardowym wyposażeniem załóg Dex Railjacków za Starej Wojny, sięgając do najwcześniejszych, poprzedzających Sigma Statków. Szybkostrzelny karabin szturmowy z pojemnym magazynkiem, Quellor to wszechstronny koń pociągowy. Strzela także kriogenicznym pociskiem o krótkim zasięgu.
Wpis w Kodeksie

Quellor to starożytny karabin szturmowy używany przez załogę Daxa Railjacka podczas Starej Wojny. Jego główny ogień strzela w pełni automatycznymi pociskami o wysokim Puncture b Przebiciu, a alternatywny ogień ładuje krótką wiązkę Cold b Zimna.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
30,000
Tellur64
4
Rubedo64
6,250
Obwody64
3,600
Stalowa Płyta64
15,350
Czas: 24 godziny
Market Ikona Cena na Rynku:
Platinum64240
BP IkonaCena Schematu:
Nd.

CharakterystykaEdytuj

Ta broń zadaje przede wszystkim obrażenia Puncture b Przebijające w ogniu podstawowym i obrażenia od Cold b Zimna w Ogniu Alternatywnym.

Zalety:Edytuj

  • Wrodzone Obrażenia od Cold b Zimna - skuteczne przeciwko Pancerzowi ze Stopu, Tarczom i Zainfekowanemu Ścięgnu.
  • Ogień Podstawowy strzela pociskami w pełni automatycznie.
  • Ogień alternatywny ładuje jeden, potężny strzał.
    • Obrażenia Impact b Miażdżące - skuteczne przeciwko Tarczom.
    • Największa szansa na trafienie krytyczne ze wszystkich karabinów ładujących.
    • Powyżej średniej mnożnika krytycznego.
    • Dokładna celność.
    • Gwarantowane Obrażenia Impact b Miażdżące.
    • Wrodzone Przebijanie na Wylot.
  • Duży rozmiar magazynka.
  • Dwie polaryzacje Madurai (Vblack).

Wady:Edytuj

  • Obrażenia od Cold b Zimna - mniej skuteczne przeciwko Zainfekowanemu Ciału i Skamielinie.
  • Podstawowy ogień:
    • Niski mnożnik krytyczny.
  • Alternatywny ogień:
    • Brak obrażeń Puncture b Przebijających i Obrażeń Slash b Tnących - mniej skuteczne przeciwko Pancerzowi i życiu.
    • Nie można zwiększyć obrażeń za pomocą modów które dają obrażenia Puncture b Przebijające lub Slash b Tnące.
    • Ma liniowy spadek obrażeń ze 100% do?% Z odległości docelowej od 9m do 18m (odległości wpływają na prędkość lotu pocisku).
    • Niska szansa na status.
    • Zużywa 75 amunicji na strzał.
    • Ograniczony zasięg 20 metrów.
  • Druga najniższa prędkość przeładowania ze wszystkich karabinów, po Gorgon Gorgonie.

PozyskanieEdytuj

Główny plan Quellor można uzyskać po pokonaniu dowódcy Galicka, dowódcy Lektro lub kapitana Blite'a na Galeonie lub asteroidach podczas misji Empireum. Podniesienie schematu jest wspólne dla całej drużyny.