FANDOM

Pierwotnie badaliśmy zdarzenia Pustki z bezpiecznej odległości, obserwowaliśmy i katalogowaliśmy rozkład galaktyk, udoskonalaliśmy kosmologiczne modele ewolucji. Znajdujemy się w nowej erze kosmicznej eksploracji. Postępy w podróżach międzygwiezdnych idące w parze z determinacją i ciekawością sprawiły, że mocno zbliżyliśmy się do obiektu naszych badań, a co się z tym wiąże... do oświecenia.
Wpis w Kodeksie

Pustka Orokin, Wieże Orokin lub Pustka to pierwsza mapa Orokin wprowadzona w Aktualizacji 8, gdzie wszystkie przedmioty Prime są przechowywane.

Wieże Orokin występują w małych wymiarach, które są poza sferą normalnej przestrzeni. Wydają się to być w pełni funkcjonalne struktury Orokin, lecz nie są one chronione. Każda wieża zawiera coś co jest opisane jako Neural Sentry który kontroluje środki ochrony wieży. Wieża broniąc się przed intruzami tworzy wrogów znanych jako Skażony. Ci 'Skażeni' są to odpowiedniki normalnych wrogów jedyne co ich różni to obowiązek bronienia wieży aż do śmierci.

Wyjątkową cechą Pustki Orokin jest to, że Warframe Prime po zbliżeniu się do Kuli Śmierci, sprawi że ta wyemituje falę, która zregeneruje 250 energii wszystkim Tenno w promieniu 30 metrów. Efekt ten można wywołać jedynie raz na pułapkę.

WrogowieEdytuj

IconOrokinB Orokin
Wszystkie węzły Poziomy 30+ Poziomy 40+

Misje Edytuj

Frakcja Węzeł Typ Poziom Mapa
IconOrokinB Teshub Eksterminacja 10-15 Pustka Orokin
IconOrokinB Hepit Uprowadzenie 10-15 Pustka Orokin
IconOrokinB Taranis Obrona 10-15 Pustka Orokin
IconOrokinB Tiwaz Obrona Mobilna 20-25 Pustka Orokin
IconOrokinB Stribog Sabotaż 20-25 Pustka Orokin
IconOrokinB Ani Przetrwanie 20-25 Pustka Orokin
IconOrokinB Ukko Uprowadzenie 30-35 Pustka Orokin
IconOrokinB Oxomoco Eksterminacja 30-35 Pustka Orokin
IconOrokinB Belenus Obrona 30-35 Pustka Orokin
IconOrokinB Aten Obrona Mobilna 40-45 Pustka Orokin
IconOrokinB Marduk Sabotaż 40-45 Pustka Orokin
IconOrokinB Mithra Przejęcie 40-45 Pustka Orokin
IconOrokinB Mot Przetrwanie 40-45 Pustka Orokin