FANDOM

LisetVoid

Koncept artystyczny pustki - widok z Liset

Pustka Orokin, Wieże Orokin lub Pustka to pierwsza mapa Orokin wprowadzona w Aktualizacji 8, gdzie wszystkie przedmioty Prime są przechowywane.

Wieże Orokin występują w małych wymiarach, które są poza sferą normalnej przestrzeni. Wydają się to być w pełni funkcjonalne struktury Orokin, lecz nie są one chronione. Każda wieża zawiera coś co jest opisane jako Neural Sentry który kontroluje środki ochrony wieży. Wieża broniąc się przed intruzami tworzy wrogów znanych jako Skażony. Ci 'Skażeni' są to odpowiedniki normalnych wrogów jedyne co ich różni to obowiązek bronienia wieży aż do śmierci.

Wyjątkową cechą Pustki Orokin jest to, że Warframe Prime po zbliżeniu się do Kuli Śmierci, sprawi że ta wyemituje falę, która zregeneruje 250 energii wszystkim Tenno w promieniu 30 metrów. Efekt ten można wywołać jedynie raz na pułapkę.

W wieży można zdobyć surowce takie jak Błąd skryptu, Błąd skryptu, Błąd skryptu i Błąd skryptu.

Dostęp do Misji PustkiEdytuj

Pustka jest podzielona na poziomy trudności (T1,T2,T3,T4):

  • Dostęp do Misji T1 można uzyskać z planety Fobos 
  • Dostęp do Misji T2 można uzyskać z planety Europa
  • Dostęp do Misji T3 można uzyskać z planety Neptun
  • Dostęp do Misji T4 można uzyskać z planety Sedna

NagrodyEdytuj

Po ukończeniu misji, Tenno są nagradzani reliktami odpowiadającymi "poziomem trudności" danej misji przykładowo: Relikt Neo R1 nie zdobędziemy na Misjach T1.

Misje

Nagrody

ZagrożeniaEdytuj

​​​​​​​​​​​​​​​

GaleriaEdytuj