Promienisty Okruch Eidolona jest komponentem potrzebnym do uwolnienia powiązanych ze szkołą węzłów Fokusu.

Można je również przekształcić w 40 000 punktów w każdej odblokowanej szkole Fokus.

PozyskiwanieEdytuj

Uzyskanie zasobu możliwe jest tylko jeżeli podczas nocnego polowania na Eidolony naładowane Przynęty Eidolon pochwycą go w trakcie zabijania.

Gantulyst dostarcza 1 sztuki Promienistego Okruchu, zaś Hydrolist dwóch.

Hydrolist wymaga tego Okruchu do przyzwania w kapliczce na Jeziorze Gary, ale po udanym zapolowaniu na niego Okruch jest zwracany.

Notki Edytuj

  • Odłamki Eidolon mogą zostać zamienione na Fokus w Pokoju Transferencji Orbitera. Aby to zrobić, gracze mogą przejść do konwersji Fokusa w prawym dolnym rogu ekranu, przeglądając drzewko umiejętności odblokowanej szkoły. Następnie należy wybrać ilość Okruchów, które mają zostać poddane konwersji.
  • Fokus uzyskany przez konwersję nie wpływają na dzienny limit, pozwalając graczom na dalsze uzyskiwanie punktów Fokus.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.