Promienisty Okruch Eidolona jest komponentem potrzebnym do uwolnienia powiązanych ze szkołą węzłów Fokus.

Można je również przekształcić w 40,000 punktów w każdej odblokowanej szkole Fokus.

PozyskiwanieEdytuj

Uzyskanie zasobu możliwe jest tylko jeżeli podczas nocnego polowania na Eidolony naładowane Przynęta Eidolon Przynęty Eidolon pochwycą go w trakcie zabijania.

  • Eidolon Gantulyst Eidolon Gantulyst dostarcza 1 sztuki Promienistego Okruchu, zaś Eidolon Hydrolyst Hydrolyst dwóch.
  • Eidolon Hydrolyst Hydrolyst wymaga tego Okruchu do przyzwania w kapliczce na Jeziorze Gary, ale po udanym zapolowaniu na niego Okruch jest zwracany.

Notki Edytuj

  • Odłamki Eidolon mogą zostać zamienione na Fokus w Pokoju Transferencji Orbitera. Aby to zrobić, gracze mogą przejść do konwersji Fokus w prawym dolnym rogu ekranu, przeglądając drzewko umiejętności odblokowanej szkoły. Następnie należy wybrać ilość Okruchów, które mają zostać poddane konwersji.
  • Fokus uzyskany przez konwersję nie wpływają na dzienny limit, pozwalając graczom na dalsze uzyskiwanie punktów.
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 11.06.2020 r. przez użytkownika Daegon112.