Próby to zabójcze wyzwania, które pozwolą do ośmiu Tenno pracować razem, by pokonać największe zagrożenie w Systemie Origin. Tenno Będą musieli przeżyć unikalne pułapki i rozwiązać skomplikowane zagadki, zanim będą mogli stawić czoła potężnym wrogom. Nagrodą za ukończenie próby są najbardziej egzotyczne skarby systemu, ale można je zdobyć tylko raz dziennie.
Wpis w Kodeksie
PróbaKodeks

UWAGAEdytuj

Próby nie są już dostępne w grze. Niemożliwe jest ich rozegranie, ze względu na usunięcie tego komponentu z gry.

Próby (lub popularnie zwane Rajdami) są specjalnie zaprojektowanymi zestawami misji, wraz z specyficznie zmodyfikowaną mapą oraz funkcjami, często z unikalnymi mechanikami i przeszkodami, które nie występują w innych misjach. Misje próby są znacząco bardziej wymagającymi oraz złożonymi niż reszta innych typów misji, cechując się znacząco wyższym poziomem przeciwników i specjalnymi modyfikacjami misji. Do jej ukończenia gracze mogą uformować grupę ośmiu graczy, aby wyrównać szanse jej realizacji. Dla dodatkowego wyzwania gracze mogą uformować drużynę z mniejszą ilością graczy, cztery to minimum. Próba zakończy się automatyczną porażką jeżeli drużynę reprezentuje mniej niż cztery osoby.

DostępEdytuj

Każda misja próby ma przypisany klucz, który musi być posiadany przez zakładającego grę gracza [Ang. Host] (użyć klucza próby może też użyć osoba nie będąca hostem, a członkiem drużyny tak samo jak w przypadku kluczy pustki lub wraku przy zakładaniu gry). Klucze są budowane z Schematów, które można nabyć na Rynku za Credits64. Klucze zużywają się po wykonaniu pierwszej części misji (potrzeba lepszego potwierdzenia), ale schemat do tworzenia można używać wielokrotnie.

Próby KoszmaruEdytuj

Misja próby w trybie koszmaru są dostępne wkrótce po tym jak Próby zostają wypuszczone. Koszmarne Próby nie tylko cechują cięższe przeszkody; one także dodają różnorodne modyfikacje, mechaniki oraz niebezpieczeństwa, które wymuszają od graczy jak najlepszej koordynacji. Często wykonywanie Koszmarnych Prób cechuje "prawdziwe" zakończenie do początkowej misji i mogą posiadać różne rezultaty.

Koszmarne próby wymagają przypisanego schematu klucza i klucze te są oddzielne od ich zwykłych wersji. Nagrodę można otrzymać za wykonanie zwykłej oraz koszmarnej próby w ciągu jednego dnia.

NagrodyEdytuj

Wykonanie misji próby nagradza graczy najbardziej egzotycznymi nagrodami w układzie słonecznym: Ogromna suma KredytówCredits64, Arkanum Wzmocnienia oraz jej własnym indywidualnym emblematem do naznaczenia ich ukończenia. Gracz może otrzymać te nagrody tylko raz dziennie, chociaż różne próby (także trybu koszmaru) posiadają osobne liczniki czasu. Ważne do zapamiętania jest to iż gracz dostanie wciąż nagrodę jeżeli jego licznik odświeżył się podczas wykonywania próby.

MisjeEdytuj

- Prawo Pomsty, Ziemia, 70-80, Grineer

- Wyrok Jordasa, Pluton, 86-88, Plaga