FANDOM

Poszukiwacz to jednostka taktyczna Grineer wyposażona w żółto-zielony pancerz ozdobiony ciemnymi wzorami. Jego bronią, poza pistoletem Kraken, są także miotane co jakiś czas Kleszcze. Ze względu na swoją wspierającą rolę zwykle trzyma się z tyłu pomagając oddziałom atakującym na pierwszej linii. Jest wytrzymałym i wszechstronnym przeciwnikiem.

Taktyka Edytuj

  • Częściej niż inne jednostki aktywują alarmy i blokady.
  • W związku ze skrytym, wspierającym stylem walki poszukiwacze bardzo często korzystają z wszelakich osłon.
    • Z tego też powodu może zdarzyć się sytuacja, że ze wszystkich stron atakują nas siekacze, ale nie widać skąd nacierają. Jest to uciążliwe, bo wymaga ciągłych uników.
  • Obrażenia zadawane przez jeden pistolet Kraken są porównywalne do sumy obrażeń broni dwóch Lansjerów Grineer.
    • Wiążą się z tym ogromne obrażenia Impact b Miażdżące, które na wysokich poziomach potrafią zniszczyć nawet najmocniejsze tarcze Warframe dosłownie kilkoma pociskami.

Porady Edytuj

  • Pod wpływem Kontroli Umysłu lub Chaosu Nyx poszukiwacze będą wysyłać kleszcze sojusznicze wobec Tenno. Tym sposobem sami siebie rozproszą.
    • Można wykorzystać to na swoją korzyść inwestując w mody przedłużające czas trwania umiejętności, co poskutkuje długim czasem miotania siekaczy przez poszukiwaczy.
  • Jeśli dany Warframe polega bardziej na tarczach, niż na życiu, warto jako pierwszych eliminować poszukiwaczy.

Ciekawostki Edytuj

  • Poszukiwacze zostali dodani do gry w Walentynki 2013 roku w aktualizacji 6.3.
  • Poszukiwacze Cienia nie miotają kleszczy.

Przeciwnicy