Porwij transporter wroga i odeskortuj go do punktu ewakuacji. Strzeż pojazd przed wrogami, podczas gdy porusza się on wzdłuż ścieżki. W celu przemieszczenia pojazdu Tenno musi stanąć obok wozu i wykorzystać energię swoich Tarcz, aby go zasilić. Tarcze będą powoli wysysane, a wóz będzie poruszał się po drodze w kierunku punktu ewakuacji. Im więcej Tenno będzie udzielać swojej energii Tarcz, tym szybciej będzie poruszać się transporter. Przez cały czas transporter będzie tracić wytrzymałość, więc prędkość jest kluczowa dla zapewnienia sukcesu.
Wpis w Kodeksie
Porwanie to typ misji, w której gracze muszą przejąć kontrolę nad dużym, mobilnym obiektem i bezpiecznie przetransportować go do punktu ewakuacji.

InformacjeEdytuj

  • Syfon Tarcz ignoruje ochronę Żelaznej Skóry oraz Ochronnego Halo, pobierając Tarcze bezpośrednio.
  • Jeżeli ta misja będzie Trybem Koszmaru, modyfikator braku Tarcz zostanie zignorowany.
  • Porwanie frakcji Grineer ma dodatkową przeszkodę w postaci drzwi, które na moment zatrzymają transporter przed ich otworzeniem. Choć obiekt nie będzie w tym czasie pobierać Tarcz, wrogowie mogą w tym czasie się do nas zbliżyć i zaatakować.
  • Transportery w misji Porwanie podczas Mobilizacji będą generować wokół siebie negujące pole, które blokuje używanie przez graczy umiejętności.
  • Odpowiednio manewrując, można dotrzeć do punktu ewakuacji "jadąc" na transporterze, dzięki czemu nie będziemy musieli stale podążać za obiektem oraz zapewnimy tym samym bezustanny dopływ Tarcz. Łatwiej jest to osiągnąć w trybie Porwania Corpus, ponieważ transporter przemieszcza się po ziemi, a nie po szynie w powietrzu.
  • Każdy gracz zobaczy swój statek desantowy podczas ewakuacji.
  • Obiekt pobiera 4 punkty Tarcz/Życia na sekundę, aby się przemieszczać.
  • Jako Inaros czy Nidus, którzy nie posiadają Tarcz, obiekt będzie pobierać Życie.
    • W przypadku Nidusa jego regeneracja Życia nie jest przerywana przez pobór Życia obiektu, co sprawia, że Nidus praktycznie go nie traci.