FANDOM

Porazenie PorazenieIkona
ENERGIA
SferaEnergii25
KLAWISZ
1
Porażenie
Wystrzeliwuje porażający pocisk, który ogłusza i zadaje duże obrażenia pojedynczemu celowi oraz obrażenia łańcuchowe pobliskim wrogom.
Skuteczność:75 / 100 / 125 / 200 (obrażenia)
2 / 3 / 4 / 5 (połączeń łańcuchowych)
Czas Trwania:Brak
Zasięg:∞ (zasięg)
7 / 10 / 12 / 15 m (zasięg łańcuchów)

  • Volt uwalnia łuk wyładowania w określone miejsce, które przeskakuje na pobliskich wrogów w odległości 7 / 10 / 12 / 15 metrów od miejsca kontaktu. Porażenie może przeskoczyć na 2 / 3 / 4 / 5 wrogów i zadać 75 / 100 / 125 / 200 obrażeń Electricity b Elektryczne ze 100% szansą statusu.
    • Na obrażenia wpływa Skuteczność Mocy.
    • Wrogowie rażeni łańcuchami będą na krótko ogłuszeni i otrzymają 50% obrażeń.
    • Zasięg łańcuchów zależy od Zasięgu Mocy
    • Porażenie nie musi być wycelowane we wroga. Miejscem kontaktu może być dowolna powierzchnia.
    • Łańcuchy Porażenia dosięgną wrogów jedynie w "polu widzenia", tzn. nie można zaatakować nimi wroga za osłoną, pomimo że jest w zasięgu.
  • Może być używany podczas wykonywania wielu czynności, np. przeładowywania, bez przerywania ich.

W-porażenie

Główny Artykuł: Elektrowstrząs

Elektrowstrząs to Modyfikacja Wzmocnienia dla Porażenia Volta. Porażenie rzucone na sojuszników doda im dodatkowe obrażenia od Elektryczności na pewien czas.

Ranga Obrażenia Elektryczości Czas trwania Koszt
0 50% 28s 6
1 65% 32s 7
2 80% 36s 8
3 100% 40s 9

  • Zadaje 50% więcej obrażeń robotom ze zdjętymi tarczami.
  • Użyteczne przeciwko ciężkim jednostkom, ze względu na ogłuszenie.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.