FANDOM

Porażenie-A Wystrzeliwuje elektryczny pocisk. Umiejętność ogłusza i zadaje wysokie obrażenia celowi, który został bezpośrednio trafiony. Dodatkowo obrażenia łańcuchowo przeskakują na pobliskich przeciwników.

Porażenie
Porażenie Ikona
Klawisz aktywacji
1

Drenaż energii 25SferaEnergii Obrażenia 75 / 100 / 125 / 200 (obrażenia) 2 / 3 / 4 / 5 (połączeń łańcuchowych) Czas Trwania Nd. Zasięg(zasięg) 7 / 10 / 12 / 15 m (zasięg łańcuchów)

  • Volt uwalnia łuk wyładowania w określone miejsce, które przeskakuje na pobliskich wrogów w odległości 7 / 10 / 12 / 15 metrów od miejsca kontaktu. Porażenie może przeskoczyć na 2 / 3 / 4 / 5 wrogów i zadać 75 / 100 / 125 / 200 obrażeń Electricity b Elektryczne ze 100% szansą statusu.
    • Na obrażenia wpływa Skuteczność Mocy.
    • Wrogowie rażeni łańcuchami będą na krótko ogłuszeni i otrzymają 50% obrażeń.
    • Zasięg łańcuchów zależy od Zasięgu Mocy
    • Porażenie nie musi być wycelowane we wroga. Miejscem kontaktu może być dowolna powierzchnia.
    • Łańcuchy Porażenia dosięgną wrogów jedynie w "polu widzenia", tzn. nie można zaatakować nimi wroga za osłoną, pomimo że jest w zasięgu.
  • Może być używany podczas wykonywania wielu czynności, np. przeładowywania, bez przerywania ich.

W-porażenie

Główny Artykuł: Elektrowstrząs

Elektrowstrząs to modyfikacja dla Porażenia Volta. Porażenie rzucone na sojuszników doda im dodatkowe obrażenia od Elektryczności na pewien czas.

Ranga Obrażenia Elektryczości Czas trwania Koszt
0 50% 28s 6
1 65% 32s 7
2 80% 36s 8
3 100% 40s 9

  • Zadaje 50% więcej obrażeń robotom ze zdjętymi tarczami.
  • Użyteczne przeciwko ciężkim jednostkom, ze względu na ogłuszenie.