Polaryzacja

Mody każdego rodzaju można dodać do każdego gniazda w naszym ekwipunku (wyjątek to aury i postawy). Niektóre ze slotów są spolaryzowane. Każda polaryzacja posiada unikalny symbol. Polaryzacje to:

  • Madurai - Vblack.png - V (Ofensywne, Moce) - Często upuszczane przez Grineer.
  • Vazarin - Dblack.png - D (Defensywne, Życie, Pancerz, Wytrzymałość) - Upuszczane przez wszystkie frakcje.
  • Naramon - Bar.png - Dash/Bar (Różne) - Często upuszczane przez Corpus.
  • Zenurik - Ability.png - Z/Scratch (Augumenty Warframe i Mody Przewodzenia).
  • Penjaga - Precept.png - Y (Umiejętności Strażnika/Kubrowa) - Upuszczane przez wszystkie frakcje (Kubrow z Kubrowów/Drahków).
  • Aura - Corepolblack.png - O (Polaryzacja uniwersalna) - Może być zaaplikowana wyłącznie przez Formę Aury oraz Formę Postawy w gnieździe Aury.
    • Protea Ikona.png Protea jest jedynym Warframe, który posiada domyślnie tę polaryzację.
  • Unairu - WardPolblack.png - R - Wprowadzone w Update 13 i używane przez niektóre mody Postawy.
  • Umbra- Umbra Pol.png - U - Wprowadzone w Update 23 i unikalne modyfikacje dostępne są po wykonaniu zadania Wyrzeczenie.

Polaryzacja moda jest pokazana w prawym górnym rogu karty. Gdy mod jest włożony do slotu ze zgodną polaryzacją, to koszt instalacji zostaje zredukowany o 50%. Instalowanie moda do slotu o różnej polaryzacji, zwiększy koszt o 25%. Koszt jest zaokrąglony.

Dla modów Aury i Postawy, polaryzacja zwiększa lub zmniejsza bonus przyznawanych punktów: pasujące polaryzacje zwiększają o 50%, podczas gdy różne polaryzacje zmniejszają o 20%.

Każdy Warframe posiada własne zestawienie polaryzacji, co sprawia, że pewne zestawienia modów są wydajniejsze dla pewnych Warframe.

Polaryzowanie[edytuj | edytuj kod]

Główny Artykuł: Polaryzowanie

Gracz może użyć Formy, aby zmienić polaryzację slotu w broni, która osiągnęła 30 poziom. Zwiększa to siłę Warframe lub broni poprzez zwiększanie możliwej ilości kombinacji modów. Użycie formy zresetuje poziom broni do 0 (brak rangi).