Warframe Wiki
Advertisement
Polaryzacja

Nie mylić z polaryzacją Mag Ikona.png Mag.

Polaryzacja to proces, w którym jest ona dodawana lub modyfikowana na slocie broni, towarzysza lub Warframe, dzięki czemu dane wyposażenie może wykorzystywać większą ilość modów naraz lub/oraz ich wydajniejsze warianty. Aby dokonać polaryzacji, niezbędna jest Forma64.png Forma oraz maksymalny poziom danego wyposażenia.

Jak dokonać polaryzacji[]

Aby dokonać polaryzacji, należy:

  1. Udać się do Arsenału
  2. Wybrać dane wyposażenie i nacisnąć ulepszenia
  3. Wybrać w prawym dolnym rogu działania
  4. Wybrać polaryzacja
  5. Wybrać gniazdo, które chcemy spolaryzować

Wybór konkretnej polaryzacji dokonuje się poprzez kilkukrotne kliknięcie na danym gnieździe

Typy polaryzacji[]

  • Madurai - Madurai Pol.png - V (Ofensywne, Moce) - Często upuszczane przez Grineer.
  • Vazarin - Vazarin Pol.png - D (Defensywne, Życie, Pancerz, Wytrzymałość) - Upuszczane przez wszystkie frakcje.
  • Naramon - Naramon Pol.png - Dash/Bar (Różne) - Często upuszczane przez Corpus.
  • Zenurik - Zenurik Pol.png - Z/Scratch (Augumenty Warframe i Mody Przewodzenia).
  • Penjaga - Penjaga Pol.png - Y (Umiejętności Strażnika/Kubrowa) - Upuszczane przez wszystkie frakcje (Kubrow z Kubrowów/Drahków).
  • Aura - Aura Pol.png - O (Polaryzacja uniwersalna) - Może być zaaplikowana wyłącznie przez Formę Aury oraz Formę Postawy w gnieździe Aury.
    • Protea Ikona.png Protea jest jedynym Warframe, który posiada domyślnie tę polaryzację.
  • Unairu - Unairu Pol.png - R - Wprowadzone w Update 13 i używane przez niektóre mody Postawy.
  • Umbra- Umbra Pol.png - U - Wprowadzone w Update 23 i unikalne modyfikacje dostępne są po wykonaniu zadania Wyrzeczenie.

Zasady polaryzacji[]

Polaryzacja moda jest pokazana w prawym górnym rogu gniazda. Gdy mod jest włożony do slotu ze zgodną polaryzacją (np. Madurai do Madurai), to koszt wyposażenia moda (wymagana pojemność) zostaje zredukowany o 50%. Wyposażenie moda do slotu o różnej polaryzacji, zwiększy koszt o 25% - jest on zaokrąglony.

Dla modów aury i postawy polaryzacja zwiększa lub zmniejsza bonus przyznawanych punktów: pasujące polaryzacje zwiększają pojemność o 50%, podczas gdy różne polaryzacje zmniejszają ją o 20%.

Każdy Warframe posiada własne zestawienie polaryzacji, co sprawia, że pewne zestawienia modów są wydajniejsze dla konkretnych Warframe.

Dodatkowe informacje[]

  • Wykonanie polaryzacji zresetuje poziom wybranego wyposażenia do 0.
    • Wymaksowanie już spolaryzowanego wyposażenia nie da punktów mistrzostwa.
  • Polaryzacja nie usuwa zainstalowanych ZwykłaSoczewka.png Soczewek, Reaktor Orokin64.png Reaktorów Orokin ani Katalizator Orokin64.png Katalizatorów Orokin.
    • Jednakże nie będzie dostarczać Fokus, dopóki wyposażenie nie będzie mieć maksymalnego poziomu.
  • Można usunąć polaryzację całkowicie oraz ją zmienić, jednakże ten proces wymaga użycia kolejnej Forma64.png Formy.
  • Gdy raz dokonano polaryzacji, można użyć opcji zmień polaryzację, aby zmienić miejsce, w którym znajduje się spolaryzowane gniazdo.
  • Polaryzacje Umbra Pol.png mogą zostać dodane wyłącznie poprzez Umbra Forma.png Formę Umbra
  • Warframe, Archwing oraz broń, która została spolaryzowana, może zmienić swój drugi kolor energii.
  • Polaryzacje Aura Pol.png mogą zostać dodane wyłącznie poprzez Forma Aur.png Formę Aur

Ciekawostki[]

Obecnie istnieje:

  • 412 modów Madurai Madurai Pol.png.
  • 319 modów Naramon Naramon Pol.png.
  • 164 modów Vazarin Vazarin Pol.png.
  • 8 modów Unairu Unairu Pol.png.
  • 185 modów Zenurik Zenurik Pol.png.
  • 88 modów Penjaga Penjaga Pol.png.
  • 5 modów Umbra Umbra Pol.png.
  • 72 modów bez polaryzacji.
Advertisement