FANDOM

Te paskudne małe tasaki tną stal jakby była żywą tkanką.
– Wpis w Kodeksie
Podwójny Basolk - to para toporków produkcji Grineer, których ataki bazują na obrażeniach od Heat b Ognia.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
30,000
Podwójny Zoren
1
Atomos
1
ControlModule64
2

Czas: 12 godziny
Cena na Rynku: Platinum64185
Cena Schematu: Credits6415,000

CharakterystykaEdytuj

ZaletyEdytuj

  • Posiada wbudowane obrażenia od Heat b Ognia skuteczne przeciwko Pladze i Sklonowanemu Ciału.
  • Druga najwyższa wartość obrażeń podstawowych względem wszystkich mieczy podwójnych, za wyjątkiem Krohkura Podwójnego i Podwójnej Kamy Prime.
  • Druga największa szansa na status względem wszystkich broni białych, poza Lacerą, a także największa szansa na status na tle wszystkich mieczy podwójnych.
  • Atak z zeskoku powala wrogów, a także istnieje duża szansa na ich podpalenie.
  • Posiada polaryzację Madurai Vblack.
  • Posiada polaryzację Zenurik Ability, która pasuje do podstawy Wirujący Tygrys.

Wady:Edytuj

  • Bardzo niska szansa na obrażenia krytyczne.
  • Słabe blokowanie wynoszące zaledwie 35%, gdy większość mieczy podwójnych zwykle posiada wartość blokowania 60%.
  • Krótki zasięg.

UwagiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W trakcie ataku dyski obracają się i podświetlają, co wskazuje, że do uzyskania ognia potrzeba ładunków kinetycznych.
  • W angielskiej wersji językowej Podwójny Basolk to pierwsza broń, w nazwie której zamiast "Dual" znajduje się "Twin".
  • To szósta broń (po Redeemerze, Tipedo, Pantherze, Boltace i Akjagarze), która do stworzenia wymaga innych broni jako części produkcyjnych.

GaleriaEdytuj

BronieObrażeniaPorównanie BroniPersonalizacja