FANDOM

Aby sprawdzić modyfikację: Pośpiech

Pośpiech - misja Archwing wymaga od graczy zniszczenia 3 transporterów Corpus przed ich ucieczką.

Cel misjiEdytuj

Transport Corpus

Chroniony transport Corpus.

Mina Stazy

Mina Stazy Corpus.

Droga do doku rozładowczego jest wyłożona minami stazy Corpus, które wystrzelą elektryczny promień w graczy, którzy podlecą zbyt blisko i ich spowolnią.

Gdy dotrzemy do doku rozładowczego, pojawi się punkt celu misji na następnym transporcie. 2 małe drony Nemes lecące obok transportu będą mu dostarczać tarcze i chronić go przed obrażeniami. Gracze muszą zniszczyć te drony, zanim dostaną się do transportu.

Gdy skończy nam się czas misji i żaden z transportów nie został zniszczony, misja zakończy się porażką. Jeżeli przynajmniej 1 transport został zniszczony, pojawi się punkt ekstrakcji w obszarze doku rozładowczego.

Nagrody misji są zależne od ilości zniszczonych transporterów:

  • Zniszczenie 1 transportu skutkuje nagrodą z rotacji A
  • Zniszczenie 2 transportu skutkuje nagrodą z rotacji B
  • Zniszczenie 3 transportu skutkuje nagrodą z rotacji C

PoradyEdytuj

Drony Nemes

Transport Corpus wraz z dronami Nemes, które go bronią. Zaznaczone na czerwono.

  • Mgnienie Itzala pomoże zaoszczędzić czas i ominąć miny stazy.
    • Półmrok natychmiast zatrzymuje graczy, co pozwala na uniknięcie kolizji i wykonywanie szybkich, ostrych skrętów.
  • Amesha może negować efekt min stazy dzięki Wartowniczemu Rojowi, jednak tylko wtedy, jeśli będzie on aktywny przed otrzymaniem obrażeń od tych min.
  • Modyfikacja Dopalacze Hyperion zwiększa prędkość lotu.
    • Może on sprawić problemy nowym graczom, ponieważ gdy z niego korzystamy, ciężej wykonywać manewry Archwingiem.
  • Lotus da znać, gdy będziemy w połowie drogi do doku wyładowczego.
  • Szukanie elektrycznych linek, które łączy drona z transportem, ułatwi ich lokalizację.

PozostałeEdytuj

  • Kwestie Dowódcy Corpus są zależne od tego, jak szybko gracze będą przelatywać przez rów.
  • Obecnie jest tylko 1 misja Pośpiechu i znajduje się na Kepler na Fobos.