Pościg - misja Archwing w tej misji musimy znaleźć wrogi statek i go wyłączyć oraz pozyskać jego czarną skrzynię. Gdy odzyskamy jego czarną skrzynię, nastąpi ekstrakcja.

Cel misjiEdytuj

Gdy rozpocznie się misja, pojawi się kurier Grineer, za którym gracze muszą udać się w pogoń. Najpierw musimy wyłączyć zasilanie, skupiając ogień w środkowy silnik, aby go wyłączyć na krótki czas. Ślad wydechów silnika pokazuje, że są 2 kolejne silniki (górny i dolny) oraz ich lokalizację, jednak lepiej jest celować w ten pośrodku.

Gdy kurier stanie w miejscu, będzie on się bronić, tworząc małe poszukujące ciepła miny, oraz będzie ostrzeliwać graczy z dział na plecach. (karabiny maszynowe lub wyrzutnie rakiet). Będzie też przywoływać: Dreg, Dreg Szturmowiec, Dargyn i Tarczowy Dargyn jako wsparcie.

Aby pojmać statek kuriera, musimy zniszczyć 4 małe pomarańczowe generatory tarcz, które znajdują się w 8 możliwych pozycjach. Kurier porusza się w bardzo szybkim tempie oraz jest w stanie wykonywać ostre zakręty, aby uniknąć ostrzału, dlatego nie jest to łatwe zadanie. Ponadto pozycje generatorów tarcz nie są stałe i kilka z nich nie znajduje się w linii strzału podczas pościgu.

Zniszczymy silniki - spowolni się tempo kuriera oraz da nam to okazję na zniszczenie generatorów tarcz. Silniki z czasem same się naprawiają, więc lepiej się pośpieszyć, tym bardziej że po 3 naprawie silników kurier ucieknie, a misja zakończy się porażką.

Gdy generatory tarcz zostaną zniszczone, będziemy mogli skupić ogień na samym statku i całkowicie go unieruchomić. Gdy tak się stanie, będziemy musieli go chronić przed zniszczeniem do czasu, aż Lotus odzyska czarną skrzynię ze statku. Działka kuriera zostaną naszymi sojusznikami i będą nam pomagać.

PoradyEdytuj

  • Skorupa Energetyczna Odonaty efektywnie neguje obronę kuriera.
  • Łaskawy Wabik Ameshy może uleczyć kuriera i rozproszyć potencjalnych napastników, gdy nastąpi etap jego ochrony przez graczy.
  • Umiejętności Itzala:
    • Mgnienie pozwoli na bezproblemowe nadążenie za kurierem.
    • Półcień gdy kurier zostanie unieruchomiony, pozwoli na uniknięcie wrogiego ostrzału oraz min.
    • Kosmiczne Zmiażdżenie wraz z jego wzmocnieniem Mróz może tymczasowo wyłączyć i odbić wrogie statki.
    • Eskorta Myśliwska zapewnią dodatkową siłę ostrzału podczas obrony kuriera.
  • Wybuchowe pociski Grattlera mogą bez problemu wyłączyć generatory poprzez strzelanie obok silników, zamiast bezpośrednio w nie, dzięki obrażeniom obszarowym.
  • Velocitus bez problemu zniszczy generatory tarcz, jednak niektórym może być ciężko trafić w tak mały punkt.
  • Kurier jest podatny na obrażenia Corrosive b Żrące.
  • Dzięki typowi obrażeń Fluctusa i jego pociskom przebijającym możemy kilkoma strzałami zniszczyć wszystkie systemy kuriera.

NotkiEdytuj

  • Istnieje tylko 1 misja Pościgu Archwing, znajduje się na Pandorze na Saturnie.
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 23.06.2019 r. przez użytkownika Senami.