Planety to interfejs, dzięki któremu mamy dostęp do misji przy użyciu segmentu "Nawigacji" na Orbiterze. Pokazuje ona ciała niebieskie w Układzie Słonecznym. Jeśli przybliżymy kamerę na daną planetę lub na nią klikniemy, zobaczymy ich połączenia ze złączami, zaczynając od ziemi; po czym możemy wybrać dany węzeł misji, który chcemy rozegrać. 

Mapa Gwiezdna wykorzystuje następujące symbole: 

  • Pusty szary romb, do którego prowadzą szare linie: Ta misja jest niedostępna, ponieważ najpierw musimy ukończyć misje, które do niej prowadzą. 
  • Jasnoniebieski romb, do którego prowadzą niebieskie linie: Ta misja nie została jeszcze ukończona, jednak jest dostępna, ponieważ prowadząca do niej misja/misje zostały ukończone. 
  • Biały romb, do którego prowadzą białe linie: Ta misja została ukończona i jest dostępna do ponownego rozegrania.
  • Niektóre misje mają specjalne romby, takie jak Mroczne Sektory z domyślnym logiem Klanu, Alarmy z ikoną wykrzyknika wewnątrz trójkąta, zadania z ikoną danego zadania, Syndykaty z ikoną danego syndykatu, Szczeliny Pustki z ikoną ognia, Bossowie z ikoną oka w koronie, Złącza, Sortie z ikoną 4 diamentów wewnątrz flagi oraz Tryb Koszmaru z ikoną białego a white wiru wewnątrz czerwonego rombu. Alarmy Koszmaru mają taką samą ikonę co zwykły alarm, jednak trójkąt jest w kolorze czerwonym. Wszystkie alarmy koszmaru, niezależnie od poziomu, będą miały kondycję "bez tarczy" oraz drugą, losową kondycję.

Każda z planet ma swój zestaw surowców oraz historię zależną od frakcji, która kontroluje planetę. Na niektórych planetach może znajdować się kilka frakcji jednocześnie. 

Poza węzłami misji, niektóre z planet posiadają węzły Przekaźników. Dostępne Przekaźniki różnią się w zależności od platformy: PC, PS4 i XB1. Ponadto dwa z Przekaźników będzie zablokowanych do czasu osiągnięcia 4 lub 8 poziomu mistrzostwa. Przekaźnik Bazar Maroo możemy znaleźć na Marsie; służy on za miejsce handlu między graczami.

Poza 16 dostępnymi planetami, księżycami i pozostałymi obszarami Układu Słonecznego, istnieją 2 lokacje, do których dostęp mamy wyłącznie przy użyciu kluczy, a są to Wrak Orokin oraz Dojo.

Planety Edytuj

Notatki Edytuj

  • Wykonanie węzła misji za pierwszym razem da nam pewną ilość punktów mistrzostwa:
    • Wykonanie głównego celu węzła misji i wydostanie się da nam około ~63 punktów mistrzostwa.
    • Zwycięstwo nad wrogim frame na Przekaźnikach da nam 1,000 punktów mistrzostwa.
  • Dany wróg, który pojawia się w detalach misji, (musimy najechać kursorem/podświetlić daną misję) ma dużo zwiększoną szansę na pojawienie się wśród wrogów na danym węźle.
    • Jest to przydatna informacja, gdy chcemy zdobyć konkretną modyfikację lub farmić konkretny surowiec (np: Oxium z Oxium Osprey)

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Planety

  • Misje koszmaru

    5 wiadomości
    • Możesz też zrobić 3 razy prawo pomsty .-. ale nwm czy to się zalicza bo terz na neptunku tkwię i próbuję wsepy do tej misji zrobić .-.
    • 159.205.123.56 napisał(a):Możesz też zrobić 3 razy prawo pomsty .-. ale nwm czy to się zalicza bo terz na neptunku tkwię i próbuję ws...