MapaGwiezdna

Planety to interfejs, dzięki któremu mamy dostęp do misji przy użyciu segmentu "Nawigacji" na Orbiterze. Pokazuje ona ciała niebieskie w Układzie Słonecznym. Jeśli przybliżymy kamerę na daną planetę lub na nią klikniemy, zobaczymy ich połączenia ze złączami, zaczynając od ziemi; po czym możemy wybrać dany węzeł misji, który chcemy rozegrać. 

MapaGwiezdnaOpis

Mapa Gwiezdna wykorzystuje następujące symbole: 

  • Pusty szary romb, do którego prowadzą szare linie: Ta misja jest niedostępna, ponieważ najpierw musimy ukończyć misje, które do niej prowadzą. 
  • Jasnoniebieski romb, do którego prowadzą niebieskie linie: Ta misja nie została jeszcze ukończona, jednak jest dostępna, ponieważ prowadząca do niej misja/misje zostały ukończone. 
  • Biały romb, do którego prowadzą białe linie: Ta misja została ukończona i jest dostępna do ponownego rozegrania.
  • Niektóre misje mają specjalne romby, takie jak Mroczne Sektory z domyślnym logiem Klanu, Alarmy z ikoną wykrzyknika wewnątrz trójkąta, zadania z ikoną danego zadania, Syndykaty z ikoną danego syndykatu, Szczeliny Pustki z ikoną ognia, Bossowie z ikoną oka w koronie, Złącza, Sortie z ikoną 4 diamentów wewnątrz flagi oraz Tryb Koszmaru z ikoną białego a white wiru wewnątrz czerwonego rombu. Alarmy Koszmaru mają taką samą ikonę co zwykły alarm, jednak trójkąt jest w kolorze czerwonym. Wszystkie alarmy koszmaru, niezależnie od poziomu, będą miały kondycję "bez tarczy" oraz drugą, losową kondycję.

Każda z planet ma swój zestaw surowców oraz historię zależną od frakcji, która kontroluje planetę. Na niektórych planetach może znajdować się kilka frakcji jednocześnie. 

Poza węzłami misji, niektóre z planet posiadają węzły Przekaźników. Dostępne Przekaźniki różnią się w zależności od platformy: PC, PS4 i XB1. Ponadto dwa z Przekaźników będzie zablokowanych do czasu osiągnięcia 4 lub 8 poziomu mistrzostwa. Przekaźnik Bazar Maroo możemy znaleźć na Marsie; służy on za miejsce handlu między graczami.

Poza 16 dostępnymi planetami, księżycami i pozostałymi obszarami Układu Słonecznego, istnieją 2 lokacje, do których dostęp mamy wyłącznie przy użyciu kluczy, a są to Wrak Orokin oraz Dojo.

Planety Edytuj

Planeta Pz. wrogów
Ilość misji
Frakcja Boss i lokacja Łup z bossa Surowce
MerkuryCutout
Merkury
6 - 11
11
IconGrineerB Portret-KapitanVor
Kapitan Vor
Tolstoj
Komponenty
Seer, Cronus
Ferrite64PolymerBundle64Morphics64DetoniteAmpule64
WenusCutout
Wenus
3 - 18
15
IconCorpusB Portret-Jackal
Jackal
Fossa
RhinoIconNewLook
Komponenty
Rhino
AlloyPlate64PolymerBundle64Circuits64FieldronSample64
ZiemiaCutout
Ziemia
1 - 25
15
IconGrineerB Portret-KanclerzVayHek
Kanclerz Vay Hek
Oro
HydroidIconNewLook
Komponenty
Hydroida
Ferrite64Rubedo64Neurode64DetoniteAmpule64
Lua (Księżyc)Cutout
Lua
25 - 30
7
Ogień Krzyżowy Nd. Nd. Ferrite64Rubedo64Neurode64TellurDetoniteAmpule64
MarsCutout
Mars
8 - 20
17
IconGrineerB Portret-PorucznikLechKrill
Lech Kril
War
ExcaliburIconNewLook
Komponenty
Excalibura
Salvage64Morphics64Gallium64FieldronSample64
FobosCutout
Fobos
10 - 25
11
IconCorpusB Portret-Sierżant
Sierżant
Iliad
MagIconNewLook
Komponenty
Mag
AlloyPlate64Rubedo64Plastids64Morphics64
CeresCutout
Ceres
12 - 25
14
IconGrineerB Portret-VorKrill
Lech Kril i Vor
Exta
FrostIconNewLook
Komponenty
Frosta, Miter, Gremlin Podwójny
AlloyPlate64Circuits64OrokinCell64DetoniteAmpule64
JowiszCutout
Jowisz
15 - 30
14
IconCorpusB Portret-AladV, Portret-Ropalolyst
Alad V, Ropalolyst
Themisto, Ropalolyst
ValkyrIconNewLookWispIkona
Komponenty
Valkyr, Wisp
Salvage64AlloyPlate64NeuralSensor64TellurHexenon
EuropaCutout
Europa
18 - 33
14
IconCorpusB Portret-Raptor
Raptor
Naamah
NovaIconNewLook
Komponenty
Novy
Rubedo64Morphics64ControlModule64FieldronSample64
SaturnCutout
Saturn
21 - 36
15
IconGrineerB Portret-GenerałSargasRuk
Sargas Ruk
Tethys
EmberIconNewLook
Komponenty
Ember
NanoSpores64Plastids64OrokinCell64DetoniteAmpule64
UranCutout
Uran
24 - 37
14
IconGrineerB Portret-TylRegor
Tyl Regor
Titania
EquinoxIconNewLook
Komponenty
Equinox
PolymerBundle64Plastids64Gallium64TellurDetoniteAmpule64
NeptunCutout
Neptun
27 - 40
13
IconCorpusB Portret-Hyena
Sfora "Hyena"
Psamathe
LokiIconNewLook
Komponenty
Lokiego
NanoSpores64Ferrite64ControlModule64FieldronSample64
PlutonCutout
Pluton
30 - 45
13
IconCorpusB Portret-Ambulas
Ambulas
Hades
TrinityIconNewLook
Komponenty
Trinity
AlloyPlate64Rubedo64Plastids64Morphics64
SednaCutout
Sedna
30 - 85
16
IconGrineerB Portret-KelaDeThaym
Kela De Thaym
Merrow
SarynIconNewLook
Komponenty
Saryn, Podwójny Kohmak
AlloyPlate64Salvage64Rubedo64DetoniteAmpule64
Forteca KuvaCutout
Forteca Kuva
28 - 34
8
IconGrineerB Nd. Nd. Salvage64Circuits64NeuralSensor64TellurDetoniteAmpule64
ErisCutout
Eris
30 - 45
11
IconInfestedB ZainfekowanyAladV, Portret-GolemJordas
Zainf. Alad V, Golem Jordas
Wymaga klucza
MesaIconNewLookAtlas
Komponenty
Mesy, Atlasa
NanoSpores64Plastids64Neurode64MutagenSample64
Wrak OrokinCutout
Wrak Orokin
25 - 35
7
IconInfestedB Portret-Lephantis
Lephantis
Wymaga klucza
NekrosIconNewLook
Komponenty
Nekrosa
NanoSpores64OrokinCell64Neurode64MutagenSample64
Pustka OrokinCutout
Pustka
10 - 45
13
IconOrokinB VorTwo
Skażony Vor
Każdy węzeł na poziom 40+
Nd. Ferrite64Rubedo64ArgonCrystal64ControlModule64

Notatki Edytuj

  • Wykonanie węzła misji za pierwszym razem da nam pewną ilość punktów mistrzostwa:
    • Wykonanie głównego celu węzła misji i wydostanie się da nam około ~63 punktów mistrzostwa.
    • Zwycięstwo nad wrogim frame na Przekaźnikach da nam 1,000 punktów mistrzostwa.
  • Dany wróg, który pojawia się w detalach misji, (musimy najechać kursorem/podświetlić daną misję) ma dużo zwiększoną szansę na pojawienie się wśród wrogów na danym węźle.
    • Jest to przydatna informacja, gdy chcemy zdobyć konkretną modyfikację lub farmić konkretny surowiec (np: Oxium z Oxium Osprey)

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Planety

  • Misje koszmaru

    5 wiadomości
    • Możesz też zrobić 3 razy prawo pomsty .-. ale nwm czy to się zalicza bo terz na neptunku tkwię i próbuję wsepy do tej misji zrobić .-.
    • 159.205.123.56 napisał(a):Możesz też zrobić 3 razy prawo pomsty .-. ale nwm czy to się zalicza bo terz na neptunku tkwię i próbuję ws...