FANDOM

Poddaj wrogów działaniu ciągłego strumienia śmiertelnej plazmy. Ładując strzał alternatywny wypuszcza kulę plazmy, która w momencie zderzenia wybucha samonaprowadzającymi mniejszymi bombami.
– Wpis w Kodeksie
Phantasma to sygnaturalna strzelba Revenanta, która wystrzeliwuje śmiercionośną wiązkę Promieniowania Radiation b Radiacyjnego i od obrażeń Impact b Miażdżących. Jego alternatywny ogień ładuje dużą bombę plazmową, która powoduje pojawienie się dodatkowych pocisków, które szukają wroga.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
20,000
ArgonCrystal64
2
QuillsCommonPickup
10
Plastids64
650
NanoSpores64
12,500
Czas: 12 h
Cena na Rynku: Platinum64195
Cena Schematu: Credits6425,000

CharakterystykaEdytuj

Głownymi obrażeniami tej broni są obrażenia Radiation b Radiacyjne.

Zalety

  • Zadaje obrażenia Radiation b Radiacyjne - wysoka skuteczność przeciwko Pancerzowi Stopowemu, Robotom i
  • Wysokie obrażenia Impact b Miażdżące - efektywne przeciwko Tarczom.
  • Druga najwyższa szansa statusu ze wszystkich strzelb, za Strunem Wraithem.
  • Wbudowany efekt przebicia celu w głównym trybie strzału.
  • Główny tryb strzału posiada doskonałą celność
  • Główny tryb strzału wraz z Convectrixem i Phage posiada najwyższą szybkostrzelność ze wszystkich strzelb.
  • Główny tryb strzału zużywa 0,5 amunicji na każdy tik obrażeń.
  • Alternatywny tryb strzału ładuje broń, aby wystrzelić dużą bombę plazmową, która uwalnia pociski podczas eksplozji. Im dłuższy ładunek, tym więcej zadawanych obrażeń i więcej pocisków.
  • Najwyższa prędkość przeładowania ze wszystkich strzelb broni głównych.
  • Nie posiada efektu osłabienia strzału wraz z odległością.
  • Wydajna ekonomia amunicji.
  • Posiada slot polaryzacji Bar i Vblack.

Wady

  • Wbudowane obrażenia Radiation b Radiacyjne - niska efektywność przeciwko Tarczom, Zainfekowanym i Skostnieniu.
  • Brak obrażeń Puncture b Przebijających i Slash b Tnących - nie efektywne przeciwko Pancerzowi i Zdrowiu.
  • Najniższa szansa na trafienie krytyczne ze wszystkich strzelb.
  • Niski mnożnik trafień krytycznych.
  • Niska pojemność magazynka; wymagane zwiększenie prędkości przeładowania.
  • Główny tryb strzału posiada ograniczony zasięg strzału do 20 metrów.
  • Obrażenia wzrastają od 15% do 100% w ciągu 0,6 sekundy podczas strzelania. Po zakończeniu strzelania przez 0,8 sekundy, obrażenia zmniejszają się do 15% przez 2 sekundy.
  • Alternatywny tryb strzału posiada czas lotu pocisku i tor lotu pocisku po łuku.
  • Alternatywny tryb strzału zadaje obrażenia właścicielowi broni.
  • Alternatywny tryb strzału wystrzeliwuje, gdy tylko osiągnie pełne naładowanie, co może doprowadzić do przedwczesnego ostrzału.

NotatkiEdytuj

  • Atak ładowany wystrzeliwuje bombę plazmową, która eksploduje w promieniu 5 m przy kontakcie z wrogiem lub przedmiotem, zadając 15 obrażeń Impact b Miażdżących po uderzeniu i 73 Radiation b Radiacyjnych w promieniu eksplozji. Ładowanie zużywa amunicję, aż do pełnego naładowania.
    • Obrażenia zadawane przez bombę plazmową zależą od ilości zużytej amunicji podczas ładowania; Zużyta amunicji pomnoży liczbę obrażeń zadawanych przez bombę.
  • Po wybuchu, kilka mniejszych bomb zostanie rozproszonych w powietrzu i zacznie zasiadać w pobliskich celach. Każda bomba zada 15 obrażeń Impact b Miażdżących po uderzeniu i 73 Radiation b Radiacyjnych w małym promieniu.
    • Liczba bombek zależy od ilości zużytej amunicji podczas ładowania; Zużyta amunicji pomnoży liczbę bombek na każdą bombę plazmową.
  • Bomby plazmowe zadają obrażenia właścicielowi broni, jednak powstałe z nich bombki będą tylko szukać wrogów i nie zaszkodzą graczowi.
BronieObrażeniaPorównanie BroniPersonalizacja