Paris
Tenno zainspirowani jedną z najstarszych broni ludzkości stworzyli Paris. Jest to idealny oręż zarówno do cichych zabójstw jak i do walki w ogniu bitwy. Ten łuk używa pola magnetycznego do wystrzeliwania strzał zdolnych do przybicia wroga do ściany.
Wpis w Kodeksie

Paris to łuk stworzony na wzór dawnych łuków drewnianych, lecz wykorzystujący nowoczesne technologie. Używając własności pola magnetycznego, Paris może rozpędzić strzały do ogromnych prędkości i dzięki temu siać ogromne zniszczenie. Paris został wprowadzony do gry w Aktualizacji 7.

Ta broń może być sprzedana za Błąd skryptu 7,500.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
15,000
Morphics64
3
Plastids64
600
PolymerBundle64
700
NanoSpores64
2,000
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 45
Cena na Rynku: Platinum64225
Cena Schematu: Credits6420,000

CharakterystykaEdytuj

Głównymi obrażeniami tej broni są obrażenia Puncture b Przebijające.

Zalety:

  • Wysokie obrażenia, gdy w pełni naciągnięty.
  • Cichy.
  • Perfekcyjna celność, gdy w pełni naciągnięty.
  • Strzały wystrzelone z w pełni naciągniętego łuku mają wbudowane przebicie, co pozwala na trafienie wielu przeciwników.

Wady:

  • Niskie obrażenia Impact b Miażdżące i Slash b Tnące - mniejsza skuteczność przeciwko Tarczą i Życiu.
  • Strzały lecą po łuku i mają czas lotu.
  • Używa amunicji snajperskiej - jednej z najrzadszych typów amunicji.

Porównanie:

  • Paris do Paris Prime:
    • Wymaga niższą Rangę Mistrzostwa ( 3 vs 8 ).
    • Taka sama Prędkość Pocisku ( 70 m/s vs 70 m/s ( 85 m/s naładowany ).
    • Taka sama Szybkostrzelność ( 1.00 vs 1.00 ).
    • Taka sama Celość ( 16.7 vs 16.7 ( 100.0 naładowany ).
    • Taki sam Zapas Amunicji ( 72 vs 72 ).
    • Taki sam Czas Przeładowania ( 0.7 s vs 0.7 s ).
  • Zwykły Atak:
    • Mniejsze Obrażenia ( 90.0 vs 100.0 ).
    • Mniejsza Szansa na Cios Krytyczny ( 30.0 % vs 45.0 % ).
    • Mniejszy Mnożnik Obrażeń ( 1.5x vs 2.0x ).
    • Mniejsza Szansa na Status ( 10.0 % vs 20.0 % ).
  • Atak Ładowany:
    • Mniejsze Obrażenia ( 180.0 vs 200.0 ).
    • Mniejsza Szansa na Cios Krytyczny ( 30.0 % vs 45.0 % ).
    • Taki sam Mnożnik Obrażeń ( 2.0x vs 2.0x ).
    • Taki sam Czas Ładowania ( 1.0 s vs 1.0 s ).
    • Mniejsza Szansa na Status ( 10.0 % vs 20.0 % ).
    • Takie same Przebicie ( 1.0 m vs 1.0 m ),

NotatkiEdytuj

  • Przeciwnicy usłyszą dźwięk strzały, która trafia w otoczenie, ale strzały trafiające przeciwników dalej są traktowane jako ciche.
  • Strzały mają ogromny pęd, dzięki czemu można za ich pomocą przybijać wrogów do innych obiektów.

CiekawostkiEdytuj

  • Paris jest prawdopodobnie nazwany na cześć Parisa spod Troi, który był wybitnym strzelcem i zabójcą legendarnego Achillesa.
  • Paris jest jedynym łukiem nieposiadającym cięciwy. Zamiast zwykłej siły fizycznej, Paris używa pola magnetycznego, aby wygenerować siłę zdolną wystrzelić strzałę.