Paris
Tenno zainspirowani jedną z najstarszych broni ludzkości stworzyli Paris. Jest to idealny oręż zarówno do cichych zabójstw jak i do walki w ogniu bitwy. Ten łuk używa pola magnetycznego do wystrzeliwania strzał zdolnych do przybicia wroga do ściany.
Wpis w Kodeksie

Paris to łuk stworzony na wzór dawnych łuków drewnianych, lecz wykorzystujący nowoczesne technologie. Używając własności pola magnetycznego, Paris może rozpędzić strzały do ogromnych prędkości i dzięki temu siać ogromne zniszczenie. Paris został wprowadzony do gry w Aktualizacji 7.

Ta broń może być sprzedana za Ikona Item nie istnieje 7,500.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
15,000
Morphics64
3
Plastids64
600
PolymerBundle64
700
NanoSpores64
2,000
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 45
Cena na Rynku: Platinum64225
Cena Schematu: Credits6420,000

CharakterystykaEdytuj

Głównymi obrażeniami tej broni są obrażenia Puncture b Przebijające.

Zalety:

  • Wysokie obrażenia, gdy w pełni naciągnięty.
  • Cichy.
  • Perfekcyjna celność, gdy w pełni naciągnięty.
  • Strzały wystrzelone z w pełni naciągniętego łuku mają wbudowane przebicie, co pozwala na trafienie wielu przeciwników.

Wady:

  • Niskie obrażenia Impact b Miażdżące i Slash b Tnące - mniejsza skuteczność przeciwko Tarczą i Życiu.
  • Strzały lecą po łuku i mają czas lotu.
  • Używa amunicji snajperskiej - jednej z najrzadszych typów amunicji.

Porównanie:

  • Paris do Paris Prime:
    • Wymaga niższą Rangę Mistrzostwa ( 3 vs 8 ).
    • Taka sama Prędkość Pocisku ( 70 m/s vs 70 m/s ( 85 m/s naładowany ).
    • Taka sama Szybkostrzelność ( 1.00 vs 1.00 ).
    • Taka sama Celość ( 16.7 vs 16.7 ( 100.0 naładowany ).
    • Taki sam Zapas Amunicji ( 72 vs 72 ).
    • Taki sam Czas Przeładowania ( 0.7 s vs 0.7 s ).
  • Zwykły Atak:
    • Mniejsze Obrażenia ( 90.0 vs 100.0 ).
    • Mniejsza Szansa na Cios Krytyczny ( 30.0 % vs 45.0 % ).
    • Mniejszy Mnożnik Obrażeń ( 1.5x vs 2.0x ).
    • Mniejsza Szansa na Status ( 10.0 % vs 20.0 % ).
  • Atak Ładowany:
    • Mniejsze Obrażenia ( 180.0 vs 200.0 ).
    • Mniejsza Szansa na Cios Krytyczny ( 30.0 % vs 45.0 % ).
    • Taki sam Mnożnik Obrażeń ( 2.0x vs 2.0x ).
    • Taki sam Czas Ładowania ( 1.0 s vs 1.0 s ).
    • Mniejsza Szansa na Status ( 10.0 % vs 20.0 % ).
    • Takie same Przebicie ( 1.0 m vs 1.0 m ),

NotatkiEdytuj

  • Przeciwnicy usłyszą dźwięk strzały, która trafia w otoczenie, ale strzały trafiające przeciwników dalej są traktowane jako ciche.
  • Strzały mają ogromny pęd, dzięki czemu można za ich pomocą przybijać wrogów do innych obiektów.

CiekawostkiEdytuj

  • Paris jest prawdopodobnie nazwany na cześć Parisa spod Troi, który był wybitnym strzelcem i zabójcą legendarnego Achillesa.
  • Paris jest jedynym łukiem nieposiadającym cięciwy. Zamiast zwykłej siły fizycznej, Paris używa pola magnetycznego, aby wygenerować siłę zdolną wystrzelić strzałę.

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 04.11.2019 r. przez użytkownika Daegon112.