Parazon

Parazon to ostrze używane przez Warframe do różnych funkcji. Jest używany głównie do hakowania wrogiej elektroniki. Jest tak silny że można go używać jako broni do zabijania. Broń jest zwykle ukryta, gdy nie jest używana, i w razie potrzeby można ją zmaterializować na prawym nadgarstku Warframe. Jest również wyposażony w uwięź, która pozwala Warframe wystrzelić na kotwicy Parazona.

Mechanika[edytuj | edytuj kod]

Parazon pojawia się jako broń w arsenale, która jest na stałe wyposażona u wszystkich Warframe. Posiada trzy gniazda na Mody Parazona, które można wykorzystać do zwiększenia jego umiejętności. Podobnie jak w przypadku wszystkich broni Warframe, Parazon może być również dostosowywany kolorystycznie, zależnie od potrzeb gracza.

Hakowanie[edytuj | edytuj kod]

Podczas hakowania Warframe wbija Parazona w konsole, co pozwala rozpocząć hakowanie. Premie hakerskie są stosowane zgodnie z wyposażonymi modami hakerskimi.

Miłosierdzie[edytuj | edytuj kod]

Oprócz hakowania Parazon może być również używany do wykonywania Śmiertelnego Dobicia zwanego "Miłosierdzie", który ma bardziej skomplikowane animacje zabijania w porównaniu do zwykłych dobić. Zabójstwa Miłosierdzia można dokonać na każdym wrogu z czerwonym symbolem Parazonu nad nim, któremu towarzyszy wyjątkowa sygnalizacja dźwiękowa, która pojawia się, gdy wróg ma mniej niż 5% zdrowia. Udane zabójstwa Miłosierdzia mogą zapewnić graczowi premie bojowe w zależności od modów zainstalowanych w Parazonie.

Zwykłe zabójstwa z ukrycia nie mogą być wykonywane przez Parazona, niezależnie od tego, czy gracz ma broń do walki w zwarciu, czy nie.

Licz Kuvy[edytuj | edytuj kod]

Pokonanie lub konwersja Licza Kuvy wymaga Parazonu z wyposażonymi modami Requiem. Te mody są zdobywane w misjach Szczeliny Pustki i nie zapewniają z natury żadnych bonusów bojowych, ale są zasadniczym aspektem w walce z Liczami.

Parazon ma trzy gniazda na mody Requiem oprócz zwykłych gniazd, które są odblokowywane po zdobyciu przez gracza pierwszego modu Requiem.

Informacje[edytuj | edytuj kod]

  • Zabójstwa miłosierdzia są uważane za konwencjonalne "finiszery" w grze, a zatem mogą brać udział w niektórych wyzwaniach, takich jak działania Nightwave.
    • Miłosierdzie jest w stanie zabić zniewolonych sługusów Licha, jednak nie zaliczają się do celów wspomnianych wyzwań.
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 06.01.2020 r. przez użytkownika Daegon112.