FANDOM

Oxium to rzadki, lżejszy od powietrza, stop pochodzenia Orokin.
– Opis w grze

Oxium to niepowszechny surowiec gwarantowany w ilości 7-12 po zabiciu rzadko występujących Osprey'ów Oxium. Aby uzyskać Oxium należy zabić Ospreya, zanim zniszczy się sam podczas szarżowania na gracza, sojusznika lub elementy otoczenia.

Oxium może być również znalezione w kontenerach w Pustce Orokin, jako rzadki przedmiot w kontenerach Corpus lub jako surowiec wypadający ze skrytek Grineer podczas wykonywania misji Wrak Orokin Sabotaż.

RynekEdytuj

Oxium można nabyć na Rynku w ilości 300 w zamian za 30 Platinum64.

Oxium zostało dodane do oferty Rynku w Update 12.6.

Polecane MiejscaEdytuj

Ta część artykułu jest oparta na opinii i nie musi być prawdą. Nie należy traktować tych informacji jako fakty.
  • Misje Corpus; obrona, przetrwanie i mobilna obrona może dać pewną ilość Oxium co rundę. (Najłatwiejszą misją Corpus jest Tessera (Wenus, misja obrony)).
  • Misja Cerberus na Plutonie może zapewnić 300-900 Oxium w ciągu 4 rund.
  • Robienie sabotażu, przechwycenia i podstępu dzięki niszczeniu wszystkich możliwych wrogów może przynieść sporo Oxium, zwłaszcza na Wenus, gdzie nie ma zbyt wielu wrogów na wysokim poziomie.
  • Galatea, Neptun.

NotatkiEdytuj

  • Niektóre alarmy Corpus mogą w nagrodę za wykonanie dawać duże ilości Oxium.
  • Alarmy mogą mieć większa szansę pojawienia się Osprey'i Oxium.
  • Ekstraktory nie mogą zdobywać tego surowca, gdyż jest on upuszczany przez przeciwnika i nie jest przypisany do żadnej planety.

Surowce