Oxium to rzadki, lżejszy od powietrza, stop pochodzenia Orokin.
Opis w grze

Oxium to nieprzeciętny komponent gwarantowany w ilości 7-12 po zabiciu rzadko występujących Dronów Oxium. Aby uzyskać Oxium, należy zabić Drona, zanim dokona samo-destrukcji podczas szarżowania na gracza, sojusznika lub na elementy otoczenia.

Oxium może być również znalezione w kontenerach w Pustce Orokin, w kontenerach Corpus lub z kontenerów Grineer podczas wykonywania misji Wrak Orokin - Sabotaż.

Rynek Edytuj

ZdobycieEdytuj

  • Z węzła Io, Jowisz możemy pozyskać nawet 250 Oxium za 10 fal (500 z Desakracją Nekrosa).
  • Ivara może użyć Grabieży na Dronach Oxium, co teoretycznie może podwoić ilość surowca, jaką można zdobyć z danej jednostki.
  • Nie można go zdobyć poprzez Ekstraktory.
  • Oxium wypada również kontenerów Grineer/Corpus/Orokin, choć jest na to bardzo mała szansa.
  • Każdy gracz uzyskuje różną ilość Oxium z tego samego łupu, co oznacza, że ta wartość nie jest z góry ustalona.
  • Najlepszym sposobem na pozyskanie Oxium z dronów jest ich zniszczenie jeszcze zanim zaatakują lub w ogóle zobaczą gracza. W przeciwnym razie warto użyć Terroru, Rozbłysku, Snu lub Wściekłości, czy innych podobnych umiejętności.

Ciekawostki Edytuj

  • Ekstraktory nie mogą zdobywać tego komponentu, gdyż jest on upuszczany przez wroga i nie jest przypisany do żadnej planety.