"Oxium to rzadki, lżejszy od powietrza, stop pochodzenia Orokin."

— Opis w grze.

Oxium to nieprzeciętny komponent gwarantowany w ilości 7-12 po zabiciu rzadko występujących OspreySuicide Dronów Oxium. Aby uzyskać Oxium64 Oxium, należy zabić Drona, zanim dokona samo-destrukcji podczas szarżowania na gracza, sojusznika lub na elementy otoczenia.

Oxium64 Oxium może być również znalezione w kontenerach w Pustka Pustce Orokin, w kontenerach Corpus lub z kontenerów Grineer podczas wykonywania misji WrakOrokin Wrak Orokin - Sabotaż.

Rynek Edytuj

PozyskanieEdytuj

  • Granie w misje związane z Wydobyciem, Obroną, Przetrwaniem i Obroną Mobilną może również zaoferować przyzwoitą ilość Oxium64 Oxium, najniższy poziom to Kiliken, Wenus Wenus.
  • Utrzymywanie wrogów w stanie alarmowym w misjach Sabotażu przynosi sporą ilość Oxium64 Oxium, szczególnie na misjach niższego poziomu, gdzie bardziej wymagający wrogowie nie pojawiają się od razu.
  • Io, Jowisz Jowisz pozwalał zdobyć około 250 Oxium64 Oxium w 10 falach (500 z Desakracją Nekros Ikona Nekrosa). Zaktualizowany węzeł Corpus na Io negatywnie wpłynął na wydajność Oxium64 Oxium. 10-minutowy mecz liczy teraz średnio około 100 Oxium64 Oxium (200 z Desakracją Nekros Ikona Nekrosa).

Ciekawostki Edytuj

  • Ivara Ikona Ivara może używać Grabieży na OspreySuicide Dronach Oxium, potencjalnie podwajając ilość Oxium64 Oxium upuszczoną przez jedną jednostkę.
  • Czasami Oxium64 Oxium może utknąć na suficie w wąskich korytarzach / lokalizacjach z niskim sufitem, mody wykrywające loot (mod FusionCorePackSilversingle Zwierzęcy Instynkt i mod FusionCorePackSilversingle Złodziejski Zmysł) mogą pomóc zlokalizować te niewidoczne skądinąd zasoby.
  • Oxium64 Oxium można także pozyskać z pojemników Grineer / Corpus / Orokin, choć z bardzo małą szansą. Dlatego nie należy polegać na tym źródle, ponieważ jest ono rzadkie.
  • Począwszy od aktualizacji 18.0, Nekros Ikona Nekros może użyć Desakracji na OspreySuicide Dronach Oxium.
  • Każdy gracz otrzymuje inną ilość Oxium64 Oxium z tego samego Drona, co oznacza, że ​​ilość Oxium zawarta w "podniesieniu" nie jest z góry określona.
  • Zalecany sposób radzenia sobie z OspreySuicide Dronami Oxium, zanim ulegną one autodestrukcji bez upuszczenia pożądanego zasobu. Trzeba skupić się na odwróceniu uwagi dzięki Terrorowi, Rozbłyskowi i innym podobnym umiejętnościom.

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 02.05.2020 r. przez użytkownika Daegon112.