"Oxium to rzadki, lżejszy od powietrza, stop pochodzenia Orokin."

— Opis w grze.

Oxium to nieprzeciętny komponent gwarantowany w ilości 7-12 po zabiciu rzadko występujących Dron Oxium Dronów Oxium. Aby uzyskać Oxium64.png Oxium, należy zabić Drona, zanim dokona samo-destrukcji podczas szarżowania na gracza, sojusznika lub na elementy otoczenia.

Oxium64.png Oxium może być również znalezione w kontenerach w Pustka.png Pustce Orokin, w kontenerach Corpus lub z kontenerów Grineer podczas wykonywania misji WrakOrokin.png Wrak Orokin - Sabotaż.

Rynek[edytuj | edytuj kod]

Pozyskanie[edytuj | edytuj kod]

  • Granie w misje związane z Wydobyciem, Obroną, Przetrwaniem i Obroną Mobilną może również zaoferować przyzwoitą ilość Oxium64.png Oxium, najniższy poziom to Kiliken, Wenus.png Wenus.
  • Utrzymywanie wrogów w stanie alarmowym w misjach Sabotażu przynosi sporą ilość Oxium64.png Oxium, szczególnie na misjach niższego poziomu, gdzie bardziej wymagający wrogowie nie pojawiają się od razu.
  • Io, Jowisz.png Jowisz pozwalał zdobyć około 250 Oxium64.png Oxium w 10 falach (500 z Desakracją Nekros Ikona.png Nekrosa). Zaktualizowany węzeł Corpus na Io negatywnie wpłynął na wydajność Oxium64.png Oxium. 10-minutowy mecz liczy teraz średnio około 100 Oxium64.png Oxium (200 z Desakracją Nekros Ikona.png Nekrosa).

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Ivara Ikona.png Ivara może używać Grabieży na Dron Oxium Dronach Oxium, potencjalnie podwajając ilość Oxium64.png Oxium upuszczoną przez jedną jednostkę.
  • Czasami Oxium64.png Oxium może utknąć na suficie w wąskich korytarzach / lokalizacjach z niskim sufitem, mody wykrywające loot (mod FusionCorePackSilversingle.png Zwierzęcy Instynkt i mod FusionCorePackSilversingle.png Złodziejski Zmysł) mogą pomóc zlokalizować te niewidoczne skądinąd zasoby.
  • Oxium64.png Oxium można także pozyskać z pojemników Grineer / Corpus / Orokin, choć z bardzo małą szansą. Dlatego nie należy polegać na tym źródle, ponieważ jest ono rzadkie.
  • Począwszy od aktualizacji 18.0, Nekros Ikona.png Nekros może użyć Desakracji na Dron Oxium Dronach Oxium.
  • Każdy gracz otrzymuje inną ilość Oxium64.png Oxium z tego samego Drona, co oznacza, że ​​ilość Oxium zawarta w "podniesieniu" nie jest z góry określona.
  • Zalecany sposób radzenia sobie z Dron Oxium Dronami Oxium, zanim ulegną one autodestrukcji bez upuszczenia pożądanego zasobu. Trzeba skupić się na odwróceniu uwagi dzięki Terrorowi, Rozbłyskowi i innym podobnym umiejętnościom.

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 02.05.2020 r. przez użytkownika Daegon112.