Wąski zespół kupców, chałupników i ocalałych, Ostroni nazwali Cetus swoim domem. Miasto zostało zbudowane wokół Wieży Orokin, która chroni i odżywia ich. Złoto za krew. Krew za złoto.
Aktualizacja 22

Ostroni są mieszkańcami osady Cetus w pobliżu Równin Eidolon na Ziemi. Są odpornym, kupieckim ludem, mieszkającym w cieniu Wieży Unum, która zapewnia im utrzymanie. Chronieni przed agresją Grineer przez tajemną moc Unum, Cetus służy jako centralne miejsce handlu w systemie słonecznym i schronienie dla wszystkich, którzy przychodzą do niego w pokojowych intencjach.

Jako syndykat, Ostroni mają swoją własną reputacje, za którą można kupować nagrody od miejscowych postaci. Reputacje Ostron można zdobyć wykonując różnorodne zadania dla mieszkańców Cetus, takie jak:

  • Wykonywanie zadań od Konzu
  • Wykonywanie losowo generowanych Najazdów podczas przemierzania Równin Eidolon
  • Przekazanie im różnych przedmiotów, w tym ryb i klejnotów.

Ostroni są neutralnym syndykatem, a zdobycie u nich pozycji nie wpłynie na relacje gracza z jakimkolwiek innym syndykatem.

Reputacja Ostron[]

Ranga i tytuł Ofiara Korzyści Wymagana reputacja
OstronRanga5.png
5 - Krewny

Nyth64.png 1
Sentirum64.png 1
MózgNorga.png 1
WąsyCuthola.png 1

Credits64.png 200,000
ReputationLargeBlack.png 99,000
Dostęp do dóbr rangi 5
Jeden darmowy przedmiot z rangi 5
0 do 132,000
OstronRanga4.png
4 - Sprzymierzony

Maprico64.png 10
Stop Ferrostali64.png 40
WątrobaCiemnopłaszczki.png 5

Credits64.png 100,000
ReputationLargeBlack.png 70,000
Dostęp do dóbr rangi 4
Jeden darmowy przedmiot z rangi 4
0 do 99,000
OstronRanga3.png
3 - Zaufany

Ognik Cetus64.png 1
Maprico64.png 5

Credits64.png 50,000
ReputationLargeBlack.png 44,000
Dostęp do dóbr rangi 3
Jeden darmowy przedmiot z rangi 3
Możliwośc zdobienia Zawa
Nowe przyjacielskie powitania mieszkańców Cetus
0 do 70,000
OstronRanga2.png
2 - Gość

Łza Azurytu64.png 10
Pyrol64.png 40
RybieŁuski.png 60

Credits64.png 25,000
ReputationLargeBlack.png 22,000
Dostęp do dóbr rangi 2
Jeden darmowy przedmiot z rangi 2
0 do 44,000
OstronRanga1.png
1 - Obcy

Nistlepod64.png 25
Iradyt64.png 25
Grokdrul64.png 25

Credits64.png 10,000
ReputationLargeBlack.png 5,000
Dostęp do dóbr rangi 1
Jeden darmowy przedmiot z rangi 1
0 do 22,000
RangaNeutralna.png
0 - Neutralny
Nd. Nd. Dostęp do podstawowych dóbr 0 do 5,000

Znani mieszkańcy Cetus[]

Konzu[]

Konzu to starszy Ostron, który oferuje składające się z wielu etapów misje na Równinach, które gracze mogą wykonać, aby zdobyć ReputacjeReputationLargeBlack.png i inne nagrody. Rozmowa z nim pozwoli graczom na podniesienie swojego tytułu do następnej rangi. Rozpoczyna misję Czuwająca Saya po ukończeniu co najmniej jednej misji od niego.

Hok[]

Hok to kowal i sprzedawca w Cetus, którego wyroby koncentrują się wokół broni białej. Kowadło Hoka zapewnia graczom możliwość tworzenia Zawów - modułowych broni, które gracze mogą tworzyć z części o różnych statystykach i wyglądzie, zgodnie z własnym upodobaniem. U niego pozłocimy naszego Zawa lub wymienimy go za ReputacjeReputationLargeBlack.png. Codzienna oferta specjalna to losowo składane Zawy sprzedawane za Platynę.

Gracze mogą u niego zmienić nazwę swojego Zawa za 15Platinum64.png o ile broń ma 30 range.

Starzec Suumbaat[]

Starzec Suumbaat sprzedaje górniczy ekwipunek, schematy wrębiarek, stopów metali i klejnotów oraz pozwala na wymianę surowych minerałów i klejnotów za reputacjeReputationLargeBlack.png.

Jego codzienna oferta specjalna to przycięte minerały i klejnoty sprzedawane za platynę.

Mistrz Teasonai[]

Mistrz bestii Teasonai handluje dzikimi zwierzętami używanymi jako ozdoba orbitera oraz kosmetycznymi schematami wyglądu naszych Towarzyszy wymieniając się z nami za surowce pozyskiwane z Równin Eidolon. Zawsze ma na sprzedaż 3 przedmioty, surowce do ich zakupu zmieniają się codziennie.

Nakak[]

Maski u Nakak można zakupić dopiero po ukończeniu zadania fabularnego Wewnętrzna Wojna.

Nakak przy jej stoisku

Młoda i przedsiębiorcza Nakak sprzedaje znalezione flary Grineer, które tymczasowo zwiększają obszar zdobywanej biegłości oraz rzeźbione maski używane jako elementy kosmetyczne dla operatora. Tak jak u Mistrza Teasonai, akceptuje ona jako zapłatę surowce z równin, których rodzaj zmienia się codziennie, jednakże jej ekspozycja pozostaje bez zmian. Poza tym dostarcza rozmaitych informacji o Cetus i równinach.

Saya[]

Pogrążona w żałobie wdowa po archiwiście Onkko, ta kobieta bierze udział w zadaniu Czuwająca Saya. Pierwotnie zlokalizowana na zachód od centralnego rynku Cetus, po wydarzeniach z zadania znajdziemy ją obok Konzu.

Reprezentant Quillów[]

Ścieżka do drzwi kryjówki Quillów.

Jeśli gracz ukończył zarówno Czuwająca Saya, jak i Wewnętrzną Wojne, pójście Operatorem ścieżką w północno-wschodniej części Cetus umożliwi im dostęp do kryjówki Quillów.

Notatki[]

  • Pierwotnie ten syndykat nosił nazwę Cetus, tak jak wioska mieszkańców zanim został zmieniony na Ostron, nazwę ich ludu w aktualizacji 22.0.
  • Czasami widać statek towarowy Korpus lądujący w dokach lub go opuszczający w cieniu wieży Orokin. Wstępne streamy pokazywały obecność Korpus na rynku, przestrzegających zawieszenia broni, ale ich obecność została usunięta z chwilą wydania Równin Eidolon.
  • Ostrze, które dzierży Hok nie może zostać wykonane przez gracza, ponieważ brakuje mu wymaganego komponentu.
  • Ostroni występują w darmowym komiksie WARFRAME: Ghouls.
  • Po tym, jak Tenno osiągnie rangę ZAUFANY, mieszkańcy przyjmą znacznie bardziej przyjazne maniery w stosunku do naszego Tenno.
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 12.07.2019 r. przez użytkownika Senami.