FANDOM

Nazwa i kombinacja
Puste Ostrzeżenie
X
X
X
X
X
Nadciągający Napad
X
X
PAUZA
X
X
X
X
X
Systematyczne Rozprucie
X
X
PPM
+
X
X
X
X
X
Mroczne Światło
X
PRZYTRZYMAJ
X
X
X
X
{{{Nazwa5}}} {{{Kombo5}}}
{{{Nazwa6}}} {{{Kombo6}}}
{{{Nazwa7}}} {{{Kombo7}}}
Przycisk Atak360Atak 360° Przycisk Atak PrzyłożenieAtak z przyłożenia (Slam) Przycisk StatusStatus (Proc)
⇊ Ataki wręcz

Przycisk Atak Atak
Przycisk Ciężki Atak Ciężki Atak
Przycisk Blok Blok

Przycisk Naprzód Naprzód
⇊ Mnożniki i uderzenia

Przycisk Atak 200% Atak zadaje podwójne obrażenia

Przycisk Atak 2x 100% Atak uderza dwukrotnie
⇊ Statusy

Przycisk Miażdżenie Zmiażdżenie lub Ogłuszenie
Przycisk Powalenie Powalenie
Przycisk Podbicie Podbicie
Przycisk Wyrzucenie Wyrzucenie
Przycisk Dobicie Dobicie

Przycisk Osłabienie Osłabienie (Tylko PvP)

Ostateczny Zwiastun to mod postawy do broni z tarczą.

Może być wyposażona w:

✓ oznacza broń z dopasowaną polaryzacją postawy

Informacje Edytuj

  • Zmienia szybkie ataki na podobne do tych z postawy Królewskie Tempo.
  • Pierwszy cios Ostatecznego Zwiastunu, zarówno szybkich ataków, jak i tych z aktywną bronią, to szeroki atak horyzontalny zdolny trafić kilku wrogów wokół Warframe naraz.
  • Puste Ostrzeżenie idealnie nadaje się do spamowania; pozwala graczowi szybko wybić wrogów oraz strącić nisko latających przeciwników, takich jak Ospreye.
  • Nadciągający Wypad nie tylko atakuje wroga przed tobą, ale i tych wokół ciebie. Ostatni cios kombinacji, który rzuca mieczem niczym bumerangiem, zawsze zaaplikuje obrażenia od Ognia niezależnie od modyfikacji w broni.
  • Systematyczne Rozprucie bardzo łatwo wykonać oraz pozwala na szybkie przebycie drogi. Pozwala również na zaatakowanie kilku wrogów, znajdujących się wokół Warframe.
    • Czwarty atak tej kombinacji pozwala na poruszanie się na swojej tarczy i wykonywanie ataków obrotowych, które jednocześnie zabiorą gracza daleko w przód.
  • Mroczne Światło ma najdalszy zasięg przemieszczania się ze wszystkich kombinacji, które posiada ta postawa. Może to działać na naszą korzyć, jak i niekorzyść, zależnie od sytuacji.
    • Kombinacja zaczyna się od rzutu tarczą, a następnie przechodzi do skoku, który przemieszcza gracza wprzód. Kombinacja zaczyna się od przytrzymania przycisku ataku, więc później możemy wykonywać jedynie ataki ładowane.
    • Gdy mamy w opcjach aktywne autonamierzanie, czasami kombinacja zakończy się atakiem dobijającym i nie przemierzymy tak znacznej odległości, jaką powinniśmy przebyć..
      • Poruszanie się podczas używania kombinacji Puste Ostrzeżenie, Systematyczne Rozprucie oraz Nadciągający Napad zgliczuje poruszanie się drugiego ataku w każdej z tych kombinacji.