FANDOM

Nazwa i kombinacja
Puste Ostrzeżenie
X
X
X
X
X
Nadciągający Napad
X
X
PAUZA
X
X
X
X
X
Systematyczne Rozprucie
X
X
PPM
+
X
X
X
X
X
Mroczne Światło
X
PRZYTRZYMAJ
X
X
X
X
Przycisk Atak360Atak 360° Przycisk Atak PrzyłożenieAtak z przyłożenia (Slam) Przycisk StatusStatus (Proc)
Ataki wręcz (rozwiń)
Przycisk Atak Atak Przycisk Ciężki Atak Ciężki Atak Przycisk Blok Blok Przycisk Naprzód Naprzód
Mnożniki i uderzenia (rozwiń)
bbb
Statusy (rozwiń)

Przycisk Miażdżenie Zmiażdżenie lub Ogłuszenie Przycisk Powalenie Powalenie Przycisk Podbicie Podbicie

Przycisk Wyrzucenie Wyrzucenie Przycisk Dobicie Dobicie Przycisk Osłabienie Osłabienie (Tylko PvP)

Ostateczny Zwiastun to mod postawy do broni z tarczą.

Może być wyposażona w:

✓ oznacza broń z dopasowaną polaryzacją postawy

Informacje Edytuj

  • Zmienia szybkie ataki na podobne do tych z postawy Królewskie Tempo.
  • Pierwszy cios Ostatecznego Zwiastunu, zarówno szybkich ataków, jak i tych z aktywną bronią, to szeroki atak horyzontalny zdolny trafić kilku wrogów wokół Warframe naraz.
  • Puste Ostrzeżenie idealnie nadaje się do spamowania; pozwala graczowi szybko wybić wrogów oraz strącić nisko latających przeciwników, takich jak Ospreye.
  • Nadciągający Wypad nie tylko atakuje wroga przed tobą, ale i tych wokół ciebie. Ostatni cios kombinacji, który rzuca mieczem niczym bumerangiem, zawsze zaaplikuje obrażenia od Ognia niezależnie od modyfikacji w broni.
  • Systematyczne Rozprucie bardzo łatwo wykonać oraz pozwala na szybkie przebycie drogi. Pozwala również na zaatakowanie kilku wrogów, znajdujących się wokół Warframe.
    • Czwarty atak tej kombinacji pozwala na poruszanie się na swojej tarczy i wykonywanie ataków obrotowych, które jednocześnie zabiorą gracza daleko w przód.
  • Mroczne Światło ma najdalszy zasięg przemieszczania się ze wszystkich kombinacji, które posiada ta postawa. Może to działać na naszą korzyć, jak i niekorzyść, zależnie od sytuacji.
    • Kombinacja zaczyna się od rzutu tarczą, a następnie przechodzi do skoku, który przemieszcza gracza wprzód. Kombinacja zaczyna się od przytrzymania przycisku ataku, więc później możemy wykonywać jedynie ataki ładowane.
    • Gdy mamy w opcjach aktywne autonamierzanie, czasami kombinacja zakończy się atakiem dobijającym i nie przemierzymy tak znacznej odległości, jaką powinniśmy przebyć..
      • Poruszanie się podczas używania kombinacji Puste Ostrzeżenie, Systematyczne Rozprucie oraz Nadciągający Napad zgliczuje poruszanie się drugiego ataku w każdej z tych kombinacji.