Zmień wrogów w kukiełki przy pomocy wszechstronnego rzucanego dysku Teshina
– Wpis w Kodeksie

Orvius jest sygnaturalną bronią Teshina o unikalnej zdolności zawieszania przeciwników w powietrzu, do której dostęp otrzymamy po wykonaniu misji Wewnętrzna Wojna.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
15,000
GenericWeaponBlade
2
GenericComponentPlug
1
OrokinCell64
10
Kuva
4,000
Czas: 12 h
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Platinum64N/A
Cena Schematu: Credits64N/A

OpisEdytuj

Plan otrzymamy po ukończeniu Wewnętrznej Wojny. Dodatkowe plany można kupić u Cefalona Simarisa za 100,000 punktów reputacji. Części można zdobyć od specjalnych wrogów, którzy pojawiają się podczas misji Syfon Kuva lub Powódź Kuvy. Ostrze wypada ze Strażników Kuva, a Dysk z Trefnisiów Kuva.

  • Orvius ma unikalną funkcję: rzucenie bronią we wroga w trakcie przewodzenia sprawi, że przeleci ona nad głową przeciwnika, a następnie zawiśnie wraz z nim w powietrzu. Będzie to trwało 3 sekundy, zanim eksploduje zadając obrażenia wszystkim w swoim zasięgu. Wrogowie zabici od razu poprzez wybuch nie zostaną zawieszeni.
    • Będąc nad głową wroga Orvius zadaje obrażenia mniej więcej raz na sekundę, mając 100% szansy na Efekt Statusu.
      • Podstawowe obrażenia w czasie rzucenia dyskiem to obrażenia od Cold b Zimna, jednak można zmienić to za pomocą odpowiednich modów. Przykładowo wyposażając broń we Wstrząsający Dotyk efekt zmienia się na obrażenia Magnetic b Magnetyczne, zaś ten mod wraz z Atakiem Gorączki tworzy obrażenia Corrosive b Żrące i od Cold b Zimna z szansą na oba efekty statusu.
      • Energia jest pobierana także, gdy broń jest rzucona i w trakcie eksplozji, jeśli gracz nadal używa przewodzenia.
      • Jeśli wróg zginie w ciągu 3 sekund od rzucenia Orvius natychmiast eksploduje przed powrotem do Tenno.
      • Powtórne użycie przewodzenia doprowadzi do natychmiastowej detonacji dysku.
      • Eksplozja może zabić także graczy, jeśli znajdą się zbyt blisko (ok. 5 metrów).
  • Orvius może zostać zdetonowany w powietrzu bez kosztu energii, co czyni go świetnym narzędziem do kontroli tłumu.
  • Rzut dyskiem bez przewodzenia zadaje obrażenia Slash b Tnące, a detonacja zadaje wartość 150 obrażeń od Blast b Wybuchu.

SpecyfikacjaEdytuj

Główne obrażenia to Slash b Tnące.

ZaletyEdytuj

  • Drugie największe obrażenia wśród broni typu dysk, pierwszy jest Falcor.
    • Duże obrażenia Slash b Tnące - skuteczne przeciwko zdrowiu.
  • Spora szansa na obrażenia krytyczne oraz Efekt Statusu.
  • Cicha broń.
  • Naładowany atak rzuca Orviusem, który może odbić się do trzech razy lub lecieć przed siebie na odległość 30 metrów, po czym wraca do gracza, jednocześnie zadając obrażenia wszystkim wrogom na swej drodze.
    • Rzucony dysk zadaje wbudowane obrażenia od Cold b Zimna - skuteczne przeciwko specyficznym rodzajom zdrowia Grineer (Stalowy Pancerz), Corpus (Shielded) i Zainfekowanych (Infested Sinew).
    • Bronie główna i boczna mogą być normalnie użytkowane podczas rzucenia dyskiem, a jego powrót nie anuluje ataku ani przeładowania.
  • Wbudowane polaryzacje VblackBar.

WadyEdytuj

  • Nieduże obrażenia Impact b Miażdżące i Puncture b Przebijające - mało skuteczne przeciwko tarczom i pancerzom.
  • Rzucony dysk ma wbudowane obrażenia od Cold b Zimna - nieskuteczne przeciwko specyficznym rodzajom zdrowia Zainfekowanych (Infested Flesh i Fossilised).
  • Najmniejsza prędkość ataku spośród wszystkich broni typu dysk.
  • Niedaleki zasięg.
  • Brak możliwości ataku bronią białą, gdy dysk zostanie rzucony.
  • Eksplodując zadaje obrażenia wszystkim, także graczom.

CiekawostkiEdytuj

  • Teshin nosił Orviusa na plecach, czego Tenno zrobić nie może.

GaleriaEdytuj

BronieObrażeniaPorównanie BroniPersonalizacja

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.