Broń ważnego celu przed falami wrogich jednostek jeśli broniony cel zostanie zniszczony, misja automatycznie zakończy się niepowodzeniem. Co 5 fal możesz udać się do punktu lub walczyć dalej
Wpis w Kodeksie
Obrona

Obrona to typ misji, w której gracze muszą bronić danego celu przed zniszczeniem przez fale przeciwników. Fala zostanie uznana za zakończoną, gdy wszyscy wrogowie atakujący punkt w danym momencie zostaną zabici.

Co każde 5 fal gracze mają opcję ucieczki i otrzymania wyświetlonej nagrody lub pozostania na miejscu, aby otrzymać więcej jeszcze więcej nagród, jednak musimy wytrwać kolejne 5 fal. Co każdą falę przychodzą silniejsi wrogowie. Misja zostaje uznana za zakończoną, gdy wyjdziemy z niej podczas wyboru nagrody, natomiast jest uznana za przegraną, gdy wszyscy zginą lub cel obrony zostanie zniszczony.

NotatkiEdytuj

  • Obrona to misja polegająca na obronie najczęściej Krio kapsuły Warframe.
  • Misja może trwać w nieskończoność, ponieważ co 5 falach pokonanych przeciwników dostajemy opcje Ewakuacji albo dalszej obrony.
  • Każda kolejna fala ma coraz wyższy poziom przeciwników.
  • Na tego typach misji bardzo skutecznie można zdobywać Relikty Pustki.
  • W przypadku Mobilizacji celem obrony nie jest obiekt stacjonarny, tylko ważny dla Lotus NPC.
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 23.06.2019 r. przez użytkownika Senami.