FANDOM

Obrażenia Cold b Zimna są jednym z 4 podstawowych typów obrażeń. Dobrze sobie radzi z tarczami, których używa większość jednostek IconCorpusB Corpus oraz przeciwko Pancerzu z Aluminium, który jest noszony przez wysokopoziomowe jednostki IconGrineerB Grineer, jednakże nie jest ono wydajne przeciwko jednostkom IconInfestedB Plaga.

Efekty Statusu Edytuj

Efektem statusu Cold b Zimna jest Spowolnienie. Zmniejsza prędkość ruchu oraz ataku przeciwnika o 50% na 6 sekund. Choć efekt wizualny spowolnienia zniknie po upływie tego czasu, spowolnienie utrzyma się na dodatkowe 2 sekundy. Dla wszystkich umiejętności Warframe czas trwania statusu może zostać zmniejszony (lecz nie zwiększony), jeśli Czas Trwania Mocy jest mniejszy od 100%.

Jeśli cel zginie w wyniku obrażeń od Cold b Zimna, zamienia się on w lodową figurkę, którą możemy roztrzaskać lub zostawić, by się roztopiła. Zamrożony nieprzyjaciel rozczłonkuje się na kilka części ciała, niezależnie od tego, czy został roztrzaskany czy nie, co jest wyjątkowo przydatne dla Desakracji Nekrosa, ponieważ każda część może zapewnić dodatkową Kulę Życia lub dodatkowy łup.

Kombinacje Edytuj

Modyfikacje obrażeń Cold b Zimna mogą być ze sobą połączone, tworząc nowy typ obrażeń.

EfektywnośćEdytuj

IconGrineerBPancerz Grineer Cold bObrażenia Zimna IconCorpusBPancerz Corpus Cold bObrażenia Zimna IconInfestedBPancerz Plagi Cold bObrażenia Zimna
Sklonowane Ciało Ciało Zainfekowane
Pancerz Ferrytowy Tarcza +50% Zainfekowane Ciało –50%
Pancerz ze Stopów +25% Proto Tarcza Skamielina –25%
Maszyna Robotyka Zainfekowane Ścięgno +25%

Obrażenia Cold b Zimna działa na dwa sposoby: ignoruje % pancerza przeciwnika oraz zwiększa zadawane przez nas obrażenia w taki sam sposób, jak modyfikacje Frakcji. Oznacza to, że obrażenia Cold b Zimna zmniejszają Pancerz ze Stopów celu o 75% oraz zwiększają zadawane mu obrażenia o 25%.