FANDOM

Obrażenia Radiation b Radiacji są jednym z 6 typów obrażeń złożonych z podstawowych żywiołów, stworzony z połączenia obrażeń Heat b Ognistych i Electricity b Elektrycznych. Ten typ obrażeń jest skuteczny przeciwko Pancerzu ze StopuIconGrineerB oraz przeciwko RobotyceIconCorpusB, lecz jest mniej skuteczny przeciwko Tarczy jednostek IconCorpusB Corpus oraz przeciwko większości IconInfestedB Plaga.

Efekt Statusu Edytuj

Efektem statusu obrażeń Radiation b Radiacji jest Zakłopotanie, które sprawia, że wrogowie strzelają do siebie nawzajem przez 12 sekund. Pasywne aury, takie jak te, których używają jednostki Eximus czy Leczący Starożytny anulują efekt Zakłopotania, jednak nie u samego źródła. Jednostki połączone ze Leczącym Starożytnym mogą być poddane Zakłopotaniu, co sprawi, że sam Starożytny też znajdzie się pod tym wpływem i w wyniku tego już nie ma połączonych z nim jednostek. Cel znajdujący się pod wpływem tego statusu będzie mieć na sobie efekt zielono-niebieskiego prądu.

Przeciwko Tenno ten efekt dodatkowo redukuje celność broni, lecz na 4 sekundy. Ponadto gdy znajduje się pod wpływem tego statusu, nie może leczyć upadłych sojuszników. Jeśli rozpoczęliśmy ożywianie przed zaaplikowaniem na nas tego statusu, zostanie ono przerwane. Obrażenia zadane samemu sobie nie mogą zaaplikować Zakłopotania, jednakże Zakłopotany Tenno może zaaplikować ten status swojemu sojusznikowi, atakując go umiejętnością lub bronią, która posiada obrażenia od Radiation b Radiacji.

EfektywnośćEdytuj

IconGrineerBPancerz Grineer Radiation bObrażenia Radiacji IconCorpusBPancerz Corpus Radiation bObrażenia Radiacji IconInfestedBPancerz Plagi Radiation bObrażenia Radiacji
Sklonowane Ciało Ciało Zainfekowane –50%
Pancerz Ferrytowy Tarcza –25% Zainfekowane Ciało
Pancerz ze Stopów +75% Proto Tarcza Skamielina –75%
Maszyna Robotyka +25% Zainfekowane Ścięgno +50%

Obrażenia Radiation b Radiacji działają na dwa sposoby: ignorują % pancerza przeciwnika oraz zwiększają zadawane przez nas obrażenia w taki sam sposób, jak modyfikacje Frakcji. Oznacza to, że obrażenia Radiation b Radiacji zmniejszają Pancerz ze Stopu celu o 25% oraz zwiększają zadawane mu obrażenia o 75%.