Nyx
Nyx
Manipulator umysłów. Samodzielnie lub z grupą, Nyx potrafi zmienić bieg walki na swoją korzyść.

Kontrola umysłu i ataki psioniczne tworzą z Nyx bardzo niebezpiecznego przeciwnika. Jej zdolność sięgania do świadomości wroga i manipulacji zachowaniem potrafi odwrócić bieg starcia.
Wpis w Kodeksie
To jest Nyx, manipulator umysłów.

Samodzielnie lub z grupą, Nyx potrafi zmienić bieg walki na swoją korzyść.

Lotus

Data Wydania: 29 stycznia, 2013

Nyx Ikona.png Nyx to Warframe skupiony na psychice. Jej umiejętności pozwalają na przejęcie władzy nad przeciwnikiem oraz kontrolowanie go w dowolny sposób.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
25,000
Neuroptyka.png
1
Powłoka.png
1
Systemy.png
1
Ogniwo Orokin64.png
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 50
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Platinum64.png 225
BP Ikona.png Cena Schematu:
Credits64.png 25,000
Credits64.png
15,000
Stalowa Płyta64.png
150
Czujniki Neuronowe64.png
1
Pakiet Polimeru64.png
150
Rubedo64.png
500
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25
Credits64.png
15,000
Morfyt64.png
1
Ferryt64.png
1,000
Rubedo64.png
300

Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25
Credits64.png
15,000
Moduł Sterujący64.png
1
Morfyt64.png
1
Złom64.png
500
Plastydy64.png
220
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25

Pozyskanie

Schematy Nyx Ikona.png Nyx upuszcza Phorid podczas inwazji plagi. Główny schemat można kupić z Rynku za Credits64.png 25,000.
Łup Szansa Spodziewany Niemalże gwarantowany
Schemat Powłoki 38.72% 6 – 7 27 ± 9
Schemat Neuroptyki 38.72%
Schemat Systemów 22.56%

Spodziewany odnosi się do całkowitej ilości powtórzeń danej czynności, aby mieć realną szansę na otrzymanie danego łupu.

Niemalże gwarantowany odnosi się do całkowitej ilości powtórzeń danej czynności, aby mieć 99%, 99.9% i 99.99% szansy na otrzymanie przynajmniej jednego przedmiotu z tabeli wartości.

Ciekawostki[]

  • Nyx Ikona.png Nyx to imię Greckiej Bogini Nocy.
  • Nyx Ikona.png Nyx ma bardzo podobny wygląd co Excalibur Ikona.png Excalibur. Jest to spowodowane tym, że w wersji pre-alfa podejmowano próby stworzenia alternatywnych płci Warframeów.

?
UMIEJĘTNOŚĆ PASYWNA
Pasywka.png Wrogowie są o 20% mniej celni, atakując Nyx.

Kontrola Umysłu-A.gif
Nyx atakuje psychikę celu, dezorientując go i zmuszając do walki dla Tenno. Kiedy zniewolenie przeminie, dany cel dostanie pomnożone obrażenia.

Kontrola Umysłu Ikona.png
Klawisz aktywacji
1

Drenaż energii 25SferaEnergii.png Obrażenia Nd. Czas Trwania 15 / 20 / 25 / 30 s Zasięg 20 / 40 / 50 / 60 m Pozostałe 4 s (czas trwania konwersji obrażeń)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Główny Artykuł: Psychoza

Psychoza to modyfikacja dla Kontroli Umysłu Nyx. Kontrolowany cel zadaje zwiększone obrażenia.

Ranga Bonus obrażeń Koszt
0 200% 6
1 300% 7
2 400% 8
3 500% 9

Psioniczne Sztylety-A.gif
Nyx rzuca w kierunku wrogów kilka sztyletów energetycznych, używając telekinezy do kontroli toru ich lotu. Ugodzeni przeciwnicy tracą część obrony.

Psioniczne Sztylety Ikona.png
Klawisz aktywacji
2

Drenaż energii 50SferaEnergii.png Obrażenia 20 / 40 / 60 / 80% (siła osłabienia) Czas Trwania 5 / 7 / 9 / 11s Zasięg Nd. Pozostałe 3 / 4 / 5 / 6 (pociski) 60 m (zasięg namierzania)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Główny Artykuł: Ogłuszające Sztylety

Ogłuszające Sztylety to modyfikacja dla Psionicznych Sztyletów Nyx. Trafieni wrogowie będą zdezorientowani przez pewien czas.

Ranga Czas dezorientacji Koszt
0 4s 6
1 6s 7
2 8s 8
3 10s 9

Chaos-A.gif
Potężnym, psionicznym uderzeniem Nyx powoduje masową histerię na polu walki, zmuszając wrogów do atakowania siebie nawzajem.

Chaos Ikona.png
Klawisz aktywacji
3

Drenaż energii 75SferaEnergii.png Obrażenia Nd. Czas Trwania 10 / 15 / 20 / 25 s Zasięg 15 / 20 / 22 / 25 m

🢃 ROZWIŃ 🢃

Główny Artykuł: Sfera Chaosu

Sfera Chaosu to modyfikacja dla Chaosu Nyx. Wrogowie wchodzący w zasięg działania mocy znajdą się pod wpływem Chaosu. Zasięg działania utrzymuje się przez połowę czasu trwania umiejętności i kurczy się wraz z upływem czasu.

Ranga Czas trwania Koszt
0 25% 6
1 30% 7
2 40% 8
3 50% 9

Absorpcja-A.gif
Nyx wchłania wszystkie zadane jej obrażenia i przekształca ich energię w potężny atak obszarowy.

Absorpcja Ikona.png
Klawisz aktywacji
4

Drenaż energii 25SferaEnergii.png Obrażenia 160 / 170 / 180 / 200 (przyrost obrażeń pasywnych) 800 / 900 / 1000 / 1500 (min. obrażenia) 0.03% (konwersja otrzymanych obrażeń) Czas Trwania 8 s Zasięg 5 / 7 / 8 / 10 m

🢃 ROZWIŃ 🢃

Główny Artykuł: Asymilacja

Asymilacja to modyfikacja dla Absorpcji Nyx. Nyx porusza się ze zmniejszoną prędkością podczas używania umiejętności oraz obszar działania jest zredukowany o połowę.

Ranga Prędkość ruchu Koszt
0 30% 6
1 40% 7
2 45% 8
3 50% 9

Galeria
Filmy
Kanał Twórców
'
'

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 06.08.2020 r. przez użytkownika Senami.