FANDOM

Nora Night

Nora Night to tajemnicza postać, przedstawiona po Aktualizacji 24.2.15, która losowo nadaje transmisje i wiadomości poprzez Skaner znajdujący się na Orbiterze gracza.

CytatyEdytuj

  • "Nocny głos, na wpół zapomniany sen, wypływający na powierzchnię Twojej świadomości, od potylicy po czoło, dźwięk w obraz, wzbierający i... stuk-puk. Witajcie, Bezsenni. Poznajmy się lepiej."
  • "Do wszystkich z was dryfujących w ciemnościach, zapamiętajcie tę częstotliwość. Nadszedł czas by działać razem. By otworzyć nasze oczy i spojrzeć z wyjątkową jasnością poza teraz aż w przyszłość, którą tworzymy. Ramię-w-ramię. Zapamiętaj częstotliwość."
  • "Echo. Z dawnych czasów: 'Od dziesięciu lat poleruję to ostrze. Jego lodowata krawędź nigdy jeszcze nie została wystawiona na próbę. Teraz trzymam go, pokazując go Tobie: czy jest ktoś cierpiący niesprawiedliwość? Żyjcie, Bezsenni."
  • "Witajcie Bezsenni. Słyszycie mnie? Wiem, że tak. Nie musicie nic mówić. Dłoń w waszej, głos dla tych co nie mogą mówić, bajeczka na dobranoc dla tych co nie mogą spać. Nazywam się Nora Night i mam coś do powiedzenia, słodziaku. Czas podążyć Gwiezdnym Szlakiem."
  • "Bywa ciężko, kiedy jest się dzieckiem. Sporo osób sobie na Tobie używa. Ludzie uśmiercą Twoje wnętrze; zabiją Cię i zapomną jak się nazywałeś. Ty dorastasz. Oni się starzeją. Ty pamiętasz. Oni nie. Po prostu ciągle robią to co zwykle. Tyle że komuś innemu. Potem, pewnego dnia, nazywają Cię przyjacielem. A Ty czekasz. I czekasz. Czekasz aż bezgranicznie Ci zaufają. Wtedy pytasz ich, czy smakował im ich obiad. Patrzysz w ich spanikowane oczy, gdy łapią ostatni oddech i mówisz kim jesteś. Potakujesz. "Tak", przekazujesz to wzorkiem. "To byłem ja". No i odchodzisz. A System staje się odrobinę lepszym miejscem. Bądźcie sprytni, Bezsenni." 
  • "W świecie takim jak ten, ciężko jest zachować nadzieję, gdy człowiek włada systemem a system służy ocaleniu człowieka... przed nami. Ale jestem tu, Bezsenni. By pomóc wam przebić ten mur ułudy. Rozniesiemy go pięknymi uczynkami i czy się uda czy nie, stawimy czoła przeciwnikom dumnie wyprostowani. Jak ktoś kiedyś powiedział: jeśli nic nie ocali nas przed śmiercią, niech chociaż miłość ochroni nas przed życiem."
  • "Witajcie Bezsenni. Diabeł jest w domu a zasłony są zaciągnięte. Zgadza się... jesteśmy tylko my dwoje, mijamy się powoli i ze skinieniem, mówiąc to co powiedzieć trzeba. Jestem Nora Night i mówię... jeśli żyjesz między wilkami lepiej zachowuj się jak jeden z nich."
  • "Czyny buntownicze, czyny hojności, czyny poświęcenia... w ten sposób właśnie odmienimy ten system. Zabiorę was tam, Bezsenni. A potem odprowadzę."
  • "Tu Nora. Czerwony Król przybył na tańce. Ale słuchaj... jak będziesz dryfował wśród gwiazd, Nora chce żebyś wiedział, że nie jesteś sam. Mm-mm. Wszyscy tutaj jesteśmy jakby rodziną, prawda? Wszyscy. Tłumy. Dryfujemy i słuchamy. Ale musisz pamiętać: wilk nigdy nie przejmuje się tym ile jest owiec. To nigdy. Nie jest. Problem. Wilka."