FANDOM

Niwelujący Załogant to Załogant-Snajper, który nosi na plecach generator pola energetycznego. Po powiadomieniu o wrogiej obecności, z plecaka, który generuje pod nim pole energetyczne, jest zainstalowany Dron Projektor. Sferycznie pole nie tylko zapobiega przedostawaniu się pocisków ( podobnie jak Śnieżna Kula ), ale także dezaktywuje i uniemożliwia używania umiejętności, gdy Tenno wejdzie pod pole. Niszczenie drona, który znajduje się na górze spowoduje, że za każdym strzałem pole będzie się kurczyło, a następnie się rozproszy. Sam Dron Projektor zawsze znajduję się poza polem, latając nad Niwelującym Załogantem, a zniszczenie go na stałe wyłącza pole energetyczne.

Taktyka Edytuj

  • Tarcze Niwelującego Załoganta mają minimalne i maksymalne obrażenia na strzał - co najmniej 100 obrażeń i maksymalnie 400. Każde trafienie, które zadaje mniej niż 100 obrażeń, zostanie wyrównane do tej wartości, a każdy strzał, który zada więcej niż 400 obrażeń, zostanie przekazany do tej wartości.
  • Zadawane obrażenia są następnie zmieniane przez współczynnik kurczenia się osłony Niwelującego Załoganta na strzał, który wynosi 6% jego obecnego rozmiaru.
  • Formuła do określenia uszkodzenia osłony Niwelującego Załoganta to: Obrażenia ÷ 100 × Współczynnik kurczenia.
  • Przykład A: Braton trafia w tarcze zadając 18 obrażeń. Ponieważ tarcza może otrzymać tylko co najmniej 100 obrażeń od tego trafienia. Obrażenia ( 100 ) są następnie dzielone przez 100, co równa się 1,0. Wartość ta jest mnożona przez współczynnik kurczenia się 6% ( 0,06 ), co daje wartość 0,06, co powoduje zmniejszenie tarczy o 6% jej obecnego rozmiaru.
  • Przykład B: Opticor trafia w tarcze zadając 500 obrażeń. Ponieważ tarcza może otrzymać maksymalnie 400 obrażeń od strzału. Obliczenia są więc następujące 400 ÷ 100 × 0,06 = 0,24, dlatego osłona zmniejszy się o 24% jej obecnego rozmiaru
  • Szybkość skurczu zależy od obecnego rozmiaru tarczy.

Wskazówki Edytuj

  • Niwelujący Załogant będzie miał wyłączone pole energetyczne, jeśli nie zostanie zaalarmowany.

Ciekawostki Edytuj

  • Niwelujący Załogant wydaje się nosić ten sam skafander co Załogant-Snajper.
  • Dodatkowo, Niwelujący Załogant wydaje się nosić ten sam skafander co Sierżant, choć raczej z żółtymi pasami na klatce piersiowej niż białymi.
  • Cienie Umarłych Nekrosa spowoduje, że ich tarcze będą miały kolor rzucającego tę umiejętność.
  • Wariant Niwelującego Załoganta może pojawić się jako Cel Corpus w misji Uprowadzenie.

Przeciwnicy