Nidus
Nidus
Rozkazuj Pladze, aby mutowała i rozrastała się, by być bardziej destrukcyjnym.
Życie 150
Tarcze 0
Pancerz 300
Energia 100

Rozkazuj Pladze, aby mutowała i rozrastała się, by być bardziej destrukcyjnym.
Wpis w Kodeksie
To jest Nidus, plaga, śmierć.

Nidus to śmiertelna plaga, na którą nie ma lekarstwa. Musisz kontrolować tę dziwną chorobę, Tenno.

Lotus

Data wydania: 22 grudnia, 2016

Będąc uosobieniem nieskończenie ewoluującej infestacji, Nidus Ikona.png Nidus nagina podłe zepsucie do swojej woli. Mutuje genetyczną siłę, by przystosować i przyswoić swoje ofiary dotknięte nienasyconym, pasożytniczym głodem.

Nidus Ikona.png Nidus wraz z wszelkimi deformacjami i szczepami zostali dodani w Aktualizacji 19.5.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
25,000
Helmet.png
1
Chassis.png
1
Systems.png
1
Kuva64.png
2,000
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 50
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Platinum64.png 225
BP Ikona.png Cena Schematu:
Nd.
Credits64.png
15,000
Próbka Mutagenu64.png
10
Plastydy64.png
1,000
Pakiet Polimeru64.png
2,600
Czujniki Neuronowe64.png
3
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25
Credits64.png
15,000
Pakiet Polimeru64.png
6,000
Plastydy64.png
1,400
Nano Zarodniki64.png
5,000
Neurody64.png
3
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25
Credits64.png
15,000
Nano Zarodniki64.png
6,000
Obwody64.png
3,500
Morfyt64.png
14
Ogniwo Orokin64.png
6
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25

Pozyskanie

Główny schemat Nidus Ikona.png Nidusa można zdobyć, wykonując zadanie Gambit Glasta. Schematy komponentów pozyskuje się z rotacji C misji Odzysk Plagi (Oestrus, Eris Eris).

Dodatkowe schematy można kupić u Cefalona Simarisa za Reputacja.png 100,000.
Łup Szansa Spodziewany Niemalże gwarantowany
Schemat Powłoki 14.29% 12 – 13 Rotacji C 52 ± 15 Rotacji C
Schemat Neuroptyki 14.29%
Schemat Systemów 14.29%

Spodziewany odnosi się do całkowitej ilości powtórzeń danej czynności, aby mieć realną szansę na otrzymanie danego łupu.

Niemalże gwarantowany odnosi się do całkowitej ilości powtórzeń danej czynności, aby mieć 99%, 99.9% i 99.99% szansy na otrzymanie przynajmniej jednego przedmiotu z tabeli wartości.

Porady[]

  • Tak, jak w przypadku Inaros Ikona.png Inarosa, Szał jest bardzo skutecznym sposobem zdobywania energii potrzebnej do zasilania jego pierwszej i drugiej umiejętności, ponieważ jakiekolwiek obrażenia zadawane są bezpośrednio w życie.
  • Modyfikacje zwiększające pojemność energii są mało użyteczne, ponieważ trzecia i czwarta umiejętność nie korzystają w ogóle z energii.

Ciekawostki[]

  • Słowo nidus (łac. nest) jest definiowany jako miejsce pochodzenia choroby lub bakterii, a także jako miejsce, w którym bakterie się rozmnażają.
  • To pierwszy Warframe, w którego skład (w trakcie wytwarzania) wchodzi Kuva64.png Kuva.
  • Jest drugą postacią, po Inaros Ikona.png Inarosie, która nie posiada tarcz.
  • Jest także pierwszym Warframe, który do używania umiejętności korzysta nie tylko z energii, ale i z licznika Mutacji.
  • Nidus Ikona.png Nidus to jedyna postać, której życie regeneruje się tak, jak tarcze u innych.
  • Tylko w jego przypadku moc umiejętności wzrasta wraz z nabijaniem Punktów Mutacji.
  • Charakterystyczny odgłos czwartej umiejętności Nidus Ikona.png Nidusa został utworzony przez Digital Extremes.
  • Jest jedynym Warframe'em, który jest wstanie wskrzesić się po śmierci, nie dzięki swojej umiejętności.

Pasywka.png Umiejętność pasywna
Jeśli Nidus posiada na liczniku Mutacji przynajmniej 5 punktów w momencie swojej śmierci, te 15 punktów zostaje zużytych, zapewniając mu 5s niewrażliwości i przywraca mu 50% życia.

Patogen-A.gif
Rozedrzyj ziemię tą niszczycielską grzybiczną naroślą kradnącą energię każdego wroga, którego trafi. Za każdych pięciu trafionych wrogów Plaga mutuje, zwiększając swoją destrukcyjną siłę.

Patogen Ikona.png Patogen Klawisz aktywacji
1Drenaż energii 40SferaEnergii.png Obrażenia 150 / 160 / 175 / 200 Czas Trwania Nd. Zasięg 10 / 11 / 13 / 16 m Pozostałe 4 m (szerokość wzrostu grzyba) 25% (zwrócona energia za trafienie)

Więcej informacji ↴

Larwa-A.gif
Przyzwij zainfekowany guz, który eksploduje mackami, łapie pobliskich wrogów i ściąga ich do siebie.

Larwa Ikona.png Larwa Klawisz aktywacji
2Drenaż energii 25SferaEnergii.png Obrażenia Nd. Czas Trwania 4 / 5 / 6 / 7 s Zasięg 8 / 9 / 10 / 12 m

Więcej informacji ↴

Główny Artykuł: Wybuchowa Larwa

Nienasycony to modyfikacja dla Nidusa, dzięki któremu gracz może detonować Larwę poprzez ponowne użycie umiejętności, zadając obrażenia od Toksyn na małym obszarze proporcjonalne do ilości wrogów złapanych w umiejętność.

Ranga Obrażenia Zasięg Koszt
0 150 1m 6
1 200 2m 7
2 250 3m 8
3 300 5m 9

Pasożytnicze Łącze-A.gif
Zwiąż się z celem poprzez pasożytnicze łącze. Po rzuceniu na sojusznika, zarówno host, jak i Nidus będą zadawać zwiększone obrażenia. Połączeni wrogowie otrzymują częściowe obrażenia zadawane Nidusowi.

Pasożytnicze Łącze Ikona.png Pasożytnicze Łącze Klawisz aktywacji
3Drenaż energii 0SferaEnergii.png Obrażenia 10% / 15% / 20% / 25% (bonus siły) 20% / 30% / 40% / 50% (przekierowanie obrażeń) Czas Trwania 30 / 35 / 45 / 60 s Zasięg 24 / 28 / 34 / 40 m (połączenie z sojusznikiem) 10 / 13 / 16 / 20 m (połączenie z wrogiem)

Więcej informacji ↴

Wygłodniały-A.gif
Wygłodniałe czerwie obsiadają pobliskich wrogów, pożywiając się, do czasu kiedy użyty na nich zostanie Patogen, powodując ich detonację. Czerwie są zależne od poziomu Mutacji; z każdym trafionym wrogiem wzrasta licznik Mutacji.

Wygłodniały Ikona.png Wygłodniały Klawisz aktywacji
4Drenaż energii 0SferaEnergii.png Obrażenia 100 / 110 / 125 / 150 (obrażenia Blast w.png) 10 / 13 / 16 / 20 (regeneracja życia na sek.) Czas Trwania 25 / 30 / 35 / 40 s Zasięg 4 m (zasięg Blast w.png) Pozostałe 8 m (średnica umiejętności) 9 (ilość czerwi) 1000 (życie czerwia) 10 (obrażenia od Toxin w.png czerwia)

Więcej informacji ↴

Główny Artykuł: Nienasycony

Nienasycony to modyfikacja dla Nidusa, dzięki któremu ma szansę na zyskanie dodatkowego ładunku Mutacji, gdy zdobywa go, stojąc w pladze Wygłodniałego.

Ranga Szansa na dodatkowy ładunek Mutacji Koszt
0 35% 6
1 40% 7
2 50% 8
3 60% 9

Kolekcja Skórek: Nidus Phryke
NidusDeluxeBundle.webp
Nidus: Skórka Phryke
NidusDeluxeSkin.webp
Nidus: Hełm Prion
NidusAltHelmet.webp

Obrazy[]

Wideo[]

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 17.07.2022 r. przez użytkownika Senami.