Nidus
Nidus
Rozkazuj Pladze, aby mutowała i rozrastała się, by być bardziej destrukcyjnym.
Życie: 150 Tarcze: 0 Pancerz: 300 Energia: 100

Rozkazuj Pladze, aby mutowała i rozrastała się, by być bardziej destrukcyjnym.
Wpis w Kodeksie
To jest Nidus, plaga, śmierć.

Nidus to śmiertelna plaga, na którą nie ma lekarstwa. Musisz kontrolować tę dziwną chorobę, Tenno.

Lotus

Data wydania: 22 grudnia, 2016

Będąc uosobieniem nieskończenie ewoluującej infestacji, Nidus Ikona Nidus nagina podłe zepsucie do swojej woli. Mutuje genetyczną siłę, by przystosować i przyswoić swoje ofiary dotknięte nienasyconym, pasożytniczym głodem.

Nidus Ikona Nidus wraz z wszelkimi deformacjami i szczepami zostali dodani w Aktualizacji 19.5.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25 000
Neuroptyka
1
Powłoka
1
Systemy
1
Kuva64
2,000
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Market Ikona Cena na Rynku:
Platinum64 225
BP Ikona Cena Schematu:
Nd.
Credits64
15 000
Próbka Mutagenu64
10
Plastydy64
1,000
Pakiet Polimeru64
2,600
Czujniki Neuronowe64
3
15 000
Pakiet Polimeru64
6,000
Plastydy64
1,400
Nano Zarodniki64
5,000
Neurody64
3
15 000
Nano Zarodniki64
6,000
Obwody64
3,500
Morfyt64
14
Ogniwo Orokin64
6
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 25

Pozyskanie

Główny schemat Nidus Ikona Nidusa można zdobyć, wykonując zadanie Gambit Glasta. Schematy komponentów pozyskuje się z rotacji C misji Odzysk Plagi (Oestrus, Eris Eris).

Dodatkowe schematy można kupić u Cefalona Simarisa za ReputationLargeBlack 100,000.
Łup Szansa Spodziewany Niemalże gwarantowany
Schemat Powłoki 14.29% 12 – 13 Rotacji C 52 ± 15 Rotacji C
Schemat Neuroptyki 14.29%
Schemat Systemów 14.29%

Spodziewany odnosi się do całkowitej ilości powtórzeń danej czynności, aby mieć realną szansę na otrzymanie danego łupu.

Niemalże gwarantowany odnosi się do całkowitej ilości powtórzeń danej czynności, aby mieć 99%, 99.9% i 99.99% szansy na otrzymanie przynajmniej jednego przedmiotu z tabeli wartości.

Porady Edytuj

  • Tak, jak w przypadku Inaros Ikona Inarosa, Szał jest bardzo skutecznym sposobem zdobywania energii potrzebnej do zasilania jego pierwszej i drugiej umiejętności, ponieważ jakiekolwiek obrażenia zadawane są bezpośrednio w życie.
  • Modyfikacje zwiększające pojemność energii są mało użyteczne, ponieważ trzecia i czwarta umiejętność nie korzystają w ogóle z energii.

Ciekawostki Edytuj

  • Słowo nidus (łac. nest) jest definiowany jako miejsce pochodzenia choroby lub bakterii, a także jako miejsce, w którym bakterie się rozmnażają.
  • To pierwszy Warframe, w którego skład (w trakcie wytwarzania) wchodzi Kuva64 Kuva.
  • Jest drugą postacią, po Inaros Ikona Inarosie, która nie posiada tarcz.
  • Jest także pierwszym Warframe, który do używania umiejętności korzysta nie tylko z energii, ale i z licznika Mutacji.
  • Nidus Ikona Nidus to jedyna postać, której życie regeneruje się tak, jak tarcze u innych.
  • Tylko w jego przypadku moc umiejętności wzrasta wraz z nabijaniem Punktów Mutacji.
  • Charakterystyczny odgłos czwartej umiejętności Nidus Ikona Nidusa został utworzony przez Digital Extremes.
  • Jest jedynym Warframe'em, który jest wstanie wskrzesić się po śmierci, nie dzięki swojej umiejętności.

?
UMIEJĘTNOŚĆ PASYWNA
Pasywka Jeśli Nidus posiada na liczniku Mutacji przynajmniej 5 punktów w momencie swojej śmierci, te 15 punktów zostaje zużytych, zapewniając mu 5s niewrażliwości i przywraca mu 50% życia.

Patogen-A
Rozedrzyj ziemię tą niszczycielską grzybiczną naroślą kradnącą energię każdego wroga, którego trafi. Za każdych pięciu trafionych wrogów Plaga mutuje, zwiększając swoją destrukcyjną siłę.

Patogen Ikona
Klawisz aktywacji
1

Drenaż energii 40SferaEnergii Obrażenia 150 / 160 / 175 / 200 Czas Trwania Nd. Zasięg 10 / 11 / 13 / 16 m Pozostałe 4 m (szerokość wzrostu grzyba) 25% (zwrócona energia za trafienie)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Larwa-A
Przyzwij zainfekowany guz, który eksploduje mackami, łapie pobliskich wrogów i ściąga ich do siebie.

Larwa Ikona
Klawisz aktywacji
2

Drenaż energii 25SferaEnergii Obrażenia Nd. Czas Trwania 4 / 5 / 6 / 7 s Zasięg 8 / 9 / 10 / 12 m

🢃 ROZWIŃ 🢃

Główny Artykuł: Wybuchowa Larwa

Nienasycony to modyfikacja dla Nidusa, dzięki któremu gracz może detonować Larwę poprzez ponowne użycie umiejętności, zadając obrażenia od Toksyn na małym obszarze proporcjonalne do ilości wrogów złapanych w umiejętność.

Ranga Obrażenia Zasięg Koszt
0 150 1m 6
1 200 2m 7
2 250 3m 8
3 300 5m 9

Pasożytnicze Łącze-A
Zwiąż się z celem poprzez pasożytnicze łącze. Po rzuceniu na sojusznika, zarówno host, jak i Nidus będą zadawać zwiększone obrażenia. Połączeni wrogowie otrzymują częściowe obrażenia zadawane Nidusowi.

Pasożytnicze Łącze Ikona
Klawisz aktywacji
3

Drenaż energii 0SferaEnergii Obrażenia 10% / 15% / 20% / 25% (bonus siły) 20% / 30% / 40% / 50% (przekierowanie obrażeń) Czas Trwania 30 / 35 / 45 / 60 s Zasięg 24 / 28 / 34 / 40 m (połączenie z sojusznikiem) 10 / 13 / 16 / 20 m (połączenie z wrogiem)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Wygłodniały-A
Wygłodniałe czerwie obsiadają pobliskich wrogów, pożywiając się, do czasu kiedy użyty na nich zostanie Patogen, powodując ich detonację. Czerwie są zależne od poziomu Mutacji; z każdym trafionym wrogiem wzrasta licznik Mutacji.

Wygłodniały Ikona
Klawisz aktywacji
4

Drenaż energii 0SferaEnergii Obrażenia 100 / 110 / 125 / 150 (obrażenia Blast w) 10 / 13 / 16 / 20 (regeneracja życia na sek.) Czas Trwania 25 / 30 / 35 / 40 s Zasięg 4 m (zasięg Blast w) Pozostałe 8 m (średnica umiejętności) 9 (ilość czerwi) 1000 (życie czerwia) 10 (obrażenia od Toxin w czerwia)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Główny Artykuł: Nienasycony

Nienasycony to modyfikacja dla Nidusa, dzięki któremu ma szansę na zyskanie dodatkowego ładunku Mutacji, gdy zdobywa go, stojąc w pladze Wygłodniałego.

Ranga Szansa na dodatkowy ładunek Mutacji Koszt
0 35% 6
1 40% 7
2 50% 8
3 60% 9

Galeria

Filmy
Kanał Twórców
Warframe - Nidus Profile Trailer

Warframe - Nidus Profile Trailer

'
'

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 14.04.2020 r. przez użytkownika Senami.