}
Nezha
Nezha
Niewielka i zwodnicza postura tego Warframe doskonale maskuje jego prawdziwą moc.
Życie: 75 Tarcze: 75 Pancerz: 175 Energia: 150

Niewielka i zwodnicza postura tego Warframe doskonale maskuje jego prawdziwą moc.
Wpis w Kodeksie

Data Wydania: 16 grudnia, 2015

Nezha przywołuje święty ogień i ogniste bronie aby wzmacniać sojuszników, palić wrogów oraz chronić siebie przed obrażeniami.

Od Aktualizacji 18 schematy można kupić w Dojo w Laboratorium Tenno.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Neuroptyka
1
Powłoka
1
Systemy
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Platinum64 275
Cena Schematu: Credits64 35,000
Neuroptyka
Credits64
15,000
ArgonCrystal64
1
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
2,100
Salvage64
4,500
15,000
Morphics64
2
Ferrite64
3,200
Rubedo64
600
ArgonCrystal64
1
15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
Ferrite64
5,000
Plastids64
4,200

  • Wcześniej dostawało się je jako nagrodę z misji Mobilizacji.
  • Nezha jest zainspirowany postacią o tym samym imieniu z chińskiej mitologii znanej jako Bóg Ochrony. Jest on również znany pod jego taoistycznym imieniem "Marshal of the Central Altar" i tytułem "Third Lotus Prince". Nezha pojawia się również jako bohater powieści Wędrówka na Zachód, gdzie walczył z królem małp Sun Wukongiem, z którym się później zaprzyjaźnił.
    • Pierścienie Nezhy są powiązane z magicznymi brońmi bóstwa; duży pierścień na plecach jest oparty na Universe Ring, z kolei mniejsze znajdujące się na nogach i ramionach są oparte na Wind Fire Wheels.
  • Nezha jest trzecim Warframe który był dostępny przez określony okres czasu tylko dla Warframe China, po Excaliburze Umbra i Wukongu.
  • W Devstream 63 potwierdzono, że Nezha jest tak naprawdę męskim Warframe.
  • Nezha jest Warframe, który potrzebuje najwięcej plastydów do zbudowania systemów.

?
UMIEJĘTNOŚĆ PASYWNA
Pasywka Robi o 60% szybsze i o 35% dalsze wślizgi.

Kroczący z Ogniem-A Rozpal ścieżkę ognia, spopielając wrogów i oczyszczając sojuszników. Wysadza miejsce teleportowania pierścieniem ognia.

Kroczący z Ogniem Ikona
Klawisz aktywacji
1

Drenaż energii 25SferaEnergii Obrażenia 50 / 100 / 150 / 200 (obr. / sek.) 500 / 750 / 1000 / 1250 (obrażenia Blast w) Czas Trwania 15 / 20 / 25 / 30 s (czas wzmocnienia) 5 / 6 / 7.5 / 10 s (czas trwania Heat w) Zasięg 3 / 4 / 5 / 6 m (zasięg Blast w) Pozostałe 15% / 15% / 20% / 25% (bonus prędkości)

W-kroczący-z-ogniem

Główny Artykuł: Wulkaniczny Przepływ

Wulkaniczny Przepływ to modyfikacja dla Kroczącego z Ogniem Nezhy. Kumuluje obrażenia zadawane przez Kroczącego z Ogniem, by następnie uwolnić je jako szlag ognia trwający przez pewien czas.

Ranga Kumulacja obrażeń Czas trwania szlaku Koszt
0 75% 6s 6
1 95% 7s 7
2 120% 8s 8
3 150% 10s 9

Płonący Chakram-A Rzuć płonącym pierścieniem, który, podpalając wrogów, spowoduje, że będą oni bardziej podatni na obrażenia. Płonący wrogowie będą w stanie wygenerować kule życia po śmierci. Ładowanie umiejętności wzmocni siłę pierścienia. Aktywuj ponownie, aby natychmiast przenieść się do pierścienia.

Płonący Chakram Ikona
Klawisz aktywacji
2

Drenaż energii 25SferaEnergii Obrażenia 100 / 150 / 200 / 250 Heat w (obrażenia) 400 / 600 / 800 / 1000 Heat w (obrażenia po modyfikacji) 60% / 75% / 85% / 100% (osłabienie) Czas Trwania 10 / 11 / 13 / 15 s Zasięg Nd. Pozostałe 50% / 65% / 80% / 100% (szansa na kulę SferaŻycia) 20% / 25% / 30% / 35% (szansa na kulę SferaEnergii) 30 m (zasięg nienaładowanego rzutu) 70 m (zasięg naładowanego rzutu)

W-płonący-chakram

Główny Artykuł: Chakram Żniw

Chakram Żniw to modyfikacja dla Płonącego Chakramu Nezhy. Każdy trafiony Chakramem przeciwnik zwiększy obrażenia oraz szansę na wypadnięcie z nich Kul Życia.

Ranga Zwiększenie obrażeń Szansa na kulę życia Koszt
0 1.25x 0.10x 6
1 1.50x 0.15x 7
2 1.75x 0.20x 8
3 2.00x 0.25x 9

Ochronne Halo-A Stwórz ochronny ognisty pierścień, który będzie jednocześnie ogłuszał i zadawał obrażenia wrogom, którzy podeszli zbyt blisko.

Ochronne Halo Ikona
Klawisz aktywacji
3

Drenaż energii 75SferaEnergii Obrażenia 500 / 650 / 800 / 1000 (podstawowe życie) 50 / 75 / 100 / 125 (obr. na sek.) 1.15x / 1.25x / 1.75x / 2.50x (mnożnik pancerza) 2.5x (mnożnik absorpcji) Czas Trwania Nd. Zasięg 1.25 / 1.5 / 1.75 / 2 m Pozostałe 3 s (czas trwania nieśmiertelności)

W-ochronne-halo

Główny Artykuł: Asekuracja

Asekuracja to modyfikacja dla Ochronnego Halo Nezhy. Umiejętność można nakładać na sojuszników, zachowując 50% efektywności. (na maks. poziomie wzmocnienia)

Ranga Efektywność Koszt
0 20% 6
1 30% 7
2 40% 8
3 50% 9

Święte Włócznie-A Nadziej pobliskich wrogów na wystrzeliwujące z ziemi włócznie. Aktywuj ponownie, aby uderzyć pozostałych przy życiu wrogów z powrotem w ziemię.

Święte Włócznie Ikona
Klawisz aktywacji
4

Drenaż energii 100SferaEnergii Obrażenia 150 / 300 / 450 / 600 (obrażenia Puncture w) 150 / 300 / 450 / 600 (obrażenia Impact w) Czas Trwania 6 / 8 / 10 / 12 s Zasięg 10 / 13 / 16 / 19 m

Galeria

Filmy
Kanał Twórców
Warframe Profile - Nezha

Warframe Profile - Nezha

'
'

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 07.12.2019 r. przez użytkownika Senami.