"Biotechniczny organ sensoryczny pozyskany z Zainfekowanych."

— Opis w grze.

Neurody są rzadkim składnikiem, który można znaleźć na Ziemia.png Ziemi, Eris.png Eris, WrakOrokin.png Wraku Orokin i Lua.png Lua.

Rynek[edytuj | edytuj kod]

Pozyskanie[edytuj | edytuj kod]

  • Platon (Lua.png Lua) gwarantuje pojawienie się Świadomych w ciągu pierwszych kilku minut. Jest to najskuteczniejszy sposób na pozyskanie surowca, ale weź ze sobą drużynę, ponieważ Świadomi okazują się trudni do ubicia dla początkujących graczy.
  • Zabójstwo na WrakOrokin.png Wraku Orokin (Lephantis) to jeden z najłatwiejszych sposobów zdobycia Neurody64.png Neurodów (średnio 1-2 na każdą potyczkę), chociaż Klucze do zabójstwa można utworzyć tylko raz na godzinę. Te specjalne klucze wymagają także współrzędnych nawigacyjnych, które można zdobyć tylko poprzez inne misje na WrakOrokin.png Wraku .
  • Dla nowszych graczy pomocne może być przeszukiwanie misji na Ziemia.png Ziemia w poszukiwaniu mas depozytu, zasobnika z surowcami. Szansa na upuszczenie przez wrogów jest bardzo niska, dlatego warto poświęcić czas na poszukiwanie depozytu.
  • Świadomi pojawiający się na Lua.png Lua mają stosunkowo dużą szansę na upuszczenie Neurody64.png Neurodów (można uzyskać do nich dostęp po ukończeniu zadania Drugi Sen).
  • Powszechnie panującym błędnym przekonaniem wśród graczy jest to, że Neurody64.png Neurody są łatwe do zdobycia w misjach obrony na WrakOrokin.png Wraku Orokin. Dla niektórych graczy może to być trudne i wynosi średnio 1 Neurody64.png Neurod na 30 fal. (więc się nie opłaca).
  • Innym nieporozumieniem jest Przetrwanie na WrakOrokin.png Wraku, który daje więcej niż misja Obrony. Jest to jednak około 3-4 Neurody64.png Neurodów na każde 30 minut, przy założeniu, że Nekros Ikona.png Nekros użyje Desakracji.
  • Przetrwanie i Obrona Eris.png Eris (w tym Mroczne Sektory) NIE dają wielu surowca, około 1 na każde 20 minut / fal.

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 05.05.2020 r. przez użytkownika Daegon112.