"Biotechniczny organ sensoryczny pozyskany z Zainfekowanych."

— Opis w grze.

Neurody są rzadkim składnikiem, który można znaleźć na Ziemia Ziemi, Eris Eris, WrakOrokin Wraku Orokin i Lua Lua.

RynekEdytuj

PozyskanieEdytuj

  • Platon (Lua Lua) gwarantuje pojawienie się Świadomych w ciągu pierwszych kilku minut. Jest to najskuteczniejszy sposób na pozyskanie Neurodów, ale weź ze sobą drużynę, ponieważ Świadomi okazują się trudni do ubicia dla początkujących graczy.
  • Zabójstwo na WrakOrokin Wraku Orokin (Lephantis) to jeden z najłatwiejszych sposobów zdobycia Neurodów (średnio 1-2 na każdą potyczkę), chociaż Klucze do zabójstwa można utworzyć tylko raz na godzinę. Te specjalne klucze wymagają także współrzędnych nawigacyjnych, które można zdobyć tylko poprzez inne misje na WrakOrokin Wraku Orokin .
  • Dla nowszych graczy pomocne może być przeszukiwanie misji na Ziemia Ziemi w poszukiwaniu mas depozytu, zasobnika z Neurodami. Szansa na upuszczenie przez wrogów jest bardzo niska, dlatego warto poświęcić czas na poszukiwanie depozytu.
  • Świadomi pojawiający się na Lua Lua mają stosunkowo dużą szansę na upuszczenie Neurodów (można uzyskać do nich dostęp po ukończeniu zadania Drugi Sen).
  • Powszechnie panującym błędnym przekonaniem wśród graczy jest to, że Neurody są łatwe do zdobycia w misjach obrony na WrakOrokin Wraku Orokin. Dla niektórych graczy może to być trudne i wynosi średnio 1 Neurod na 30 fal. (więc się nie opłaca).
  • Innym nieporozumieniem jest Przetrwanie na WrakOrokin Wraku Orokin, który daje więcej niż misja Obrony. Jest to jednak około 3-4 neuronów na każde 30 minut, przy założeniu, że Nekros Ikona Nekros użyje Desakracji.
  • Przetrwanie i Obrona Eris Eris (w tym Mroczne Sektory) NIE dają wielu Neurodów, około 1 na każde 20 minut / fal.

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 24.12.2019 r. przez użytkownika Daegon112.