}
Nekros
Nekros
Nekros używa swoich mrocznych umiejętności, by manipulować nieprzyjaciółmi - zarówno żywymi, jak i martwymi.
Życie: 100 Tarcze: 90 Pancerz: 65 Energia: 100

Nekros używa swoich mrocznych umiejętności, by manipulować nieprzyjaciółmi - zarówno żywymi, jak i martwymi.
Wpis w Kodeksie
To jest Nekros, manipulator dusz.

Nekros włada polem bitwy, Tenno. Śmierć jest jego zabawką.

Lotus

Data Wydania: 13 września, 2013

Nekros to Warframe władający śmiercią i słabościami żyjących, a jego umiejętności nekromancji dają mu władzę nad ciałami umarłych. Władca życia i śmierci Nekros został wskrzeszony w Aktualizacji 10.0.

Schematy komponentów można zdobyć po ukończeniu Zabójstwa na Wraku Orokin.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Neuroptyka
1
Powłoka
1
Systemy
1
OrokinCell64
3
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Nd.
Cena Schematu: Nd.
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
150
Rubedo64
500
15,000
Morphics64
1
Ferrite64
1,000
Rubedo64
300

15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
Salvage64
500
Plastids64
220

  • Nekros to jedyny Warframe posiadający bazowo jedynie 90 tarcz.
    • Wyposażenia Nekrosa na poziomie 30 w zmaksymalizowane Przekierowanie podniesie pojemność tarcz do 666.
  • Nekros był wydany w Piątek 13-ego.
  • Nekros jest jednym z dwóch Warframe nie posiadających żadnej polaryzacji slotu aury. Drugim Warframe jest Excalibur.
  • Hełmy Nekrosa były pierwszymi jednie kosmetycznymi, w przeciwieństwie do wcześniejszych hełmów Arkanum.

Syfon Dusz
UMIEJĘTNOŚĆ PASYWNA
Pasywka Odzyskuje 5 punktów życia z każdą śmiercią pobliskiego wroga w zasięgu 10m.

Karta-pięść-duszy Ikona-pięść-duszy
1
Pięść Duszy
Cios tak potężny, że wybija z przeciwnika jego duszę, która rani przeciwników stojących na jej drodze.
Skuteczność:100 / 200 / 350 / 500
Czas Trwania:brak
Zasięg:20 / 30 / 40 / 50 m (zasięg rzucania)

x m (zasięg eksplozji)
Pozostałe:
50 (obrażenia pocisków)
100 (obrażenia obszarowe)

W-pięść-duszy

Główny Artykuł: Żywa Dusza

Żywa Dusza to modyfikacja dla umiejętności Pięść Duszy Nekrosa. Dzięki niemu możemy użyć Pięści Duszy na sojusznikach, którzy się wykrwawiają, aby ich ożywić z cząstką życia, jednak kosztem całej energii.

Ranga Odnowione życie Koszt
0 15% 6
1 20% 7
2 25% 8
3 30% 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Karta-terror Ikona-terror
ENERGIA
SferaEnergii75
KLAWISZ
2
Terror
Wzbudza strach w sercach wrogów, zmuszając ich do natychmiastowej ucieczki.
Skuteczność:7 / 12 / 15 / 20 (ilość przerażonych wrogów)

5% / 10% / 15% / 20% (redukcja pancerza)

Czas Trwania:10 / 15 / 20 / 25 s
Zasięg:5 / 10 / 12 / 15 m

W-terror

Główny Artykuł: Przygwożdżający Terror

Przygwożdżający Terror to modyfikacja dla umiejętności Terror Nekrosa. Dzięki niemu wrogowie zostają spowolnieni o daną wartość.

Ranga Spowolnienie Koszt
0 30% 6
1 40% 7
2 50% 8
3 60% 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

NekrosDesecrate NekrosDesecrateIcon
ENERGIA
SferaEnergii10
KLAWISZ
3
Desakracja
Wydziera z powalonych przeciwników dodatkowe przedmioty.
Dodatkowy łup: 22.5% / 32% / 42.5% / 54%
Energia na ciało: 10
Zasięg mocy: 10 / 15 / 20 / 25 m

  • Nekros używa swojej mocy na ciałach wszystkich poległych przeciwników w promieniu 10 / 15 / 20 / 25 metrów. Każde ciało ma 22.5% / 32% / 42.5% / 54% szansy na upuszczenie przedmiotu z tabeli dropu.
  • Desakracja zużywa 10 energii na każde ciało. Umiejętność zostanie aktywna do czasu wyczerpania zapasu energii lub manualnego jej wyłączenia (klawisz
    3
    ).
    • Wydajność Mocy ma wpływ na zużywaną energię.
    • Użycie Wzmocnienia Zepsucie zamieni 10 punktów energii na 10 punktów życia. Wydajność Mocy ma wpływ na ilość pobieranych punktów życia.
    • Nekros może się swobodnie poruszać, podczas gdy ta umiejętność jest aktywna.

Zepsucie
Główny Artykuł: Zepsucie

Zepsucie to modyfikacja dla umiejętności Desakracja Nekrosa. Użycie tej modyfikacji sprawia, że Nekros zużywa SferaŻycia 10 punktów życia na ciało zamiast SferaEnergii 10 punktów energii.

Ranga Pobór życia Koszt
0 166
1 14 7
2 12 8
3 10 9

  • Czas po jakim znikają ciała:
  • Nekros jest najbardziej użyteczny na misjach Przetrwania, z powodu dużej ilości przeciwników i umiejętności desakrowania pakietów podtrzymywania życia.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Karta-cienie-umarłych Ikona-cienie-umarłych
ENERGIA
SferaEnergii100
KLAWISZ
4
Cienie Umarłych
Przywołuje cienie zabitych wojowników, by walczyli po twojej stronie przez krótki czas.
Skuteczność:25% / 50% / 75% / 150% (bonus obrażeń)

15% / 35% / 65% / 100% (bonus tarczy)
15% / 35% / 65% / 100% (bonus życia)

Czas Trwania:3% (utraty życia na sek.)
Zasięg:brak

Pozostałe:
4 / 5 / 6 / 7 (ilość cieni)
10 m (zasięg pojawiania się cieni)
> 30 m (zasięg przywołania cieni)

W-cienie-umarłych

Główny Artykuł: Tarcza Cieni

Tarcza Cieni to modyfikacja dla umiejętności Cienie Umarłych Nekrosa. Dzięki niemu procent obrażeń, który otrzymuje zostaje przekazany sługom znajdującym się w zasięgu 50 metrów.

Ranga Transfer obrażeń Koszt
0 3% 6
1 4% 7
2 5% 8
3 6% 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Galeria

Filmy
Kanał Twórców
Warframe Profile - Nekros

Warframe Profile - Nekros

'
'

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 02.10.2019 r. przez użytkownika Senami.