Nawiewniaki przebywające w kanałach wentylacyjnych razem ze swoją logiczną rodziną dorabiają sobie kradnąc części od Corpus i organizując wyścigi K-Drive'ów po Vallis. Nocą kanały wentylacyjne rozbrzmiewają - ku ubolewaniu lokalnych - ich donośną muzyką skeg.
Opis w grze

Nawiewniaki to grupa dzieci z Solaris United w Fortunie, które zkradną części Corpusu i prowadzą wyścigi K-Drive w Orb Vallis.

Aby mieć pełny dostęp do tego Syndykatu, gracz musi ukończyć zadanie Vox Solaris.

Ich wejście do klubu znajduje się na dużym kratkowanym otworze z napisami umieszczonym na drugim piętrze Fortuny nad sklepem Goleni.

Jako syndykat, Nawiewniaki mają swoją własną reputację, która może zostać wymieniona na różne nagrody u mieszkańców Fortuny. Samą reputację możemy uzyskać wykonując sztuczki K-Drive w Orb Vallis. Stosunek punktów K-Drive do punktów reputacji wynosi 1 punkt reputacji do 4 punktów K-Drive (maks. 3.000 punktów lub 750 punktów reputacji w łańcuszku sztuczek), lub zakończając Wyścigi w Orb Vallis, które pojawiają się w różnych miejscach na mapie jako oznaczone fioletową ikoną. Nawiewniaki są neutralnym syndykatem i pozyskiwanie u nich reputacji nie wypływa negatywnie na pozostałe Syndykaty.

Rangi[edytuj | edytuj kod]

Ranga i tytuł Ofiara Korzyści Wymagana reputacja
NawiewniakiRanga5.png
5 - Logiczny
ReputationLargeBlack.png 99,000 Dostęp do 5 rzędu towarów. 0 do 132,000
NawiewniakiRanga4.png
4 - Primo
NawiewniakiRanga3.png
3 - Swój Zbir
NawiewniakiRanga2.png
2 - Ktośtam
NawiewniakiRanga1.png
1 - Złotko
RangaNeutralna.png
0 - Neutralny
Nd. Dostęp do podstawowych towarów. 0 do 5,000

Znani członkowie[edytuj | edytuj kod]

  • Roky, sprzedaje i montuje K-Drives dla Tenno w Fortunie.
  • Boon, prowadzi wyścigi K-Drive w Orb Vallis.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Nawiewniaki to pierwszy Syndykat, który nie wymaga żadnej ofiary, aby zyskać wyższą rangę.
  • Nawiewniaki mają pododdziały nazwane po Pobberach i Kubrodonach.
  • Według Eudico - Nef Anyo chce pozbyć się Nawiewniaków dlatego, że bezustannie kradną zasoby Corpus.
  • Według Biznesa gatunek głośnej i hałaśliwej muzyki granej przez Nawiewniaków nazywa się 'Skeg'.
    • Biznes znajduje się z dala od klubu Nawiewniaków, a jednak ma problem z ich smakiem muzycznym. "Jakby ktoś zrzucił worek młotków ze schodów", tak mówi.
  • Po dokładnej obserwacji wynika, że ich głowy są mechanicznie i prawdopodobnie elektronicznie luźno przytwierdzone do ich ciał.