Pomijając zakup przedmiotów na Rynku, wiele z nich można pozyskać za darmo po ukończeniu misji. Większość nagród jest losowo generowana z tabeli łupów, która jest zależna od wybranej misji oraz planety. Znaczna ilość nagród występuje w formie schematów i komponentów, które gracze muszą połączyć z różnymi surowcami, aby wykonać przedmiot zdatny do użytku; w tym celu musimy udać się do Warsztatu.

Szczeliny PustkiEdytuj

Główny Artykuł: Szczeliny Pustki

Gdy zamkniemy szczelinę, mając wyposażony Relikt Pustki, otrzymamy nagrodę Prime lub schemat Forma64 Formy.

Wrak OrokinEdytuj

Główny Artykuł: Wrak Orokin

Na Wrakach Orokin znajdują się Skarbce Orokin. Gdy się do nich dostaniemy, otrzymamy nagrodę w postaci Skażonych Modów.

Dzienny TrybutEdytuj

Główny Artykuł: Dzienny Trybut

To forma nagrody, którą otrzymujemy raz dziennie za zalogowanie się do gry. Jednymi z nagród mogą być: zniżki na zakup Platinum64 Platyny, różne wzmocnienia, surowce itp.

Gwiezdny SzlakEdytuj

Główny Artykuł: Gwiezdny Szlak

Gwiezdny Szlak to piracka stacja radiowa, która oferuje różne nagrody w zamian za wykonanie wyzwań.

AlarmyEdytuj

Główny Artykuł: Dar od Lotus

Dar od Lotus to specjalne misje zlecone przez samą Lotus, po wykonaniu których możemy otrzymać: OrokinCatalyst64 Katalizator Orokin, OrokinReactor64 Reaktor Orokin lub zapieczętowany Mod Riven.

InwazjeEdytuj

Główny Artykuł: Inwazje

Przed przystąpieniem do misji Inwazji wybieramy stronę, z którą chcemy zawrzeć sojusz; może być to IconGrineerB Grineer albo IconCorpusB Corpus Po wykonaniu 3 misji dla wybranej przez nas Frakcji otrzymamy jeden z surowców z badań: DetoniteInjector64 Iniektor Detonitu, Fieldron64 Fieldron, MutagenMass64 Masa Mutagenu. Choć możemy otrzymać również OrokinReactor64 Reaktor Orokin lub część broni Vandal lub Wraith.

Tryb KoszmaruEdytuj

Główny Artykuł: Tryb Koszmaru

Po wykonaniu misji koszmaru otrzymamy jedną z Mody Koszmaru.

ArchwingEdytuj

Główny Artykuł: Misje

Każda z misji Archwing ma swoją własną pulę nagród, nawet jeśli standardowy typ misji takowej nie posiada. (Przykład: Obrona Mobilna Archwing to jedyna Obrona Mobilna, która daje nagrodę za każdy udany etap).

Standardowe misjeEdytuj

Istnieje wiele rodzajów misji dostępnych na mapie gwiezdnej. Mogą być podzielone na dwie kategorie: bezkresne i standardowe.

RotacjeEdytuj

Czasami gracze używają skrótów A, B i C odnoszących się do rotacji nagród. Każda z liter jest przydzielona konkretnej tablicy łupów, jakie możemy otrzymać za przejście danego etapu misji.

Na przykład w misji Przetrwania rotacja A występuje w 5 oraz w 10 minucie gry, rotacja B w 15, a C w 20 minucie.

W przypadku ukrytych skrytek rotacje są przypisane do ilości odnalezionych skrytek - 1 skrytka to rotacja A, 2 skrytki rotacja B i 3 skrytki to rotacja C.

W przypadku misji Infiltracji jest podobnie. Każdy pozyskany bank danych jest przypisany do rotacji. To, że odzyskamy jedynie bank danych oznaczony jako C, wcale nie da nam nagrody z rotacji C.

Standardowe MisjeEdytuj

Posiadają jeden lub więcej celów, które musimy wykonać, aby wykonać misję. Po zakończeniu zadania gracz musi udać się do punktu ewakuacji. Nie wszystkie zwykłe misje dają specjalną nagrodę po wykonaniu zadania.

Obecnie w grze występuje 9 standardowych typów misji:

Typ misji Kryterium nagrody A B C
Eksterminacja Otworzenie skrytki 1 skrytka 2 skrytka 3 skrytka
Pośpiech (Archwing) Zniszczone transportery 1 2 3
Sabotaż Otworzenie skrytki 1 skrytka 2 skrytka 3 skrytka
Infiltracja Zhakowane terminale danych 1 bank 2 bank 3 bank

Bezkresne misjeEdytuj

Trwają tak długo, jak długo dana drużyna chce lub jest w stanie się utrzymać.

Obecnie w grze występuje 6 bezkresnych typów misji:

  • Dezercja - nagroda za każdą drużynę, która dotarła do wyjścia.
  • Obrona - nagroda co 5 fal.
  • Wydobycie - nagroda co każde udane wydobycie . Uwaga: Nie oznacza to nagrody za każde 100 sztuk wydobytego .
  • Recykling Plagi - nagroda co każdą falę.
  • Przejęcie - rotacja co falę, a specjalna nagroda co 4 fale.
  • Przetrwanie - nagroda co 5 minut.
  • Rzeź Sanktuarium - Nagroda na końcu każdej co drugiej rundy.
Typ misji Kryterium nagrody A B C
Obrona Przetrwane fale 5, 10, 25, 30, ... 15, 35, ... 20, 40, ...
Przetrwanie Minuty 5, 10, 25, 30, ... 15, 35, ... 20, 40, ...
Wydobycie Wydobyte artefakty 1, 2, 5, 6, ... 3, 7, ... 4, 8, ...
Przejęcie Zdekodowane wiadomości 1, 2, 5, 6, ... 3, 7, ... 4, 8, ...
Odzysk Plagi Zdekodowane manifesty(?) 1, 2, 5, 6, ... 3, 7, ... 4, 8, ...
Dezercja Ocalone drużyny 2, 4, 10, 12, ... 6, 14, ... 8, 16, ...
Rzeź Sanktuarium Oczyszczone strefy 2, 4, 10, 12, ... 6, 14, ... 8, 16, ...

Poziom misjiEdytuj

Niektóre typy misji dzielą się na różne poziomy. Misje o jednakowym poziomie dzielą tę samą pulę nagród. Przykład: Lith/Ziemia i Lares/Merkury są misjami Obrony poziomu 1, więc mamy na nich jednakową szansę na pozyskanie jednakowych przedmiotów.

Poziomy misji są zależne od poziomu wrogów, ale konkretna granica jest różna w zależności od typu misji - Draco i Casta na Ceres posiadają wrogów na poziomie 12-17, ale Draco jest misją Przetrwania poziomu 2 a Casta jest misją Obrony poziomu 1.

Niektóre typy misji mają swoje własne pule nagród - misje Obrony na Mrocznym Sektorze mają inne nagrody od zwykłych misji Obrony; podobnie jest z Wrakiem Orokin, gdzie każda z misji ma swoją własną pulę nagród.

Zobacz równieżEdytuj

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 04.12.2019 r. przez użytkownika Senami.