PakietFuzyjnyS
Modyfikacje (Mody) (v 2.0) to karty, w które można wyposażyć Warframe, Archwing, Bronie oraz Towarzyszy, aby zwiększyć ich obrażenia, moc, wytrzymałość, prędkość, umiejętności lub ogólną użyteczność. Mody mogą dodawać Pasywne Moce, Aktywne Moce, Zachowania Towarzyszy oraz Umiejętności. Modyfikacje mogą być w każdej chwili przełożone z jednego przedmiotu do drugiego bez żadnych konsekwencji.
Obecnie istnieje około 881 modów w grze, nie wliczając w to Modyfikacji Riven .

NabywanieEdytuj

  • Prawie każdy pokonany przeciwnik ma szansę 3% na upuszczenie modyfikacji.
    • 75.9% ze znalezionych modyfikacji będą ​​​​Powszechne.
    • 22.12% ze znalezionych modyfikacji będą Nieprzeciętne.
    • 2.01% ze znalezionych modyfikacji będą Rzadkie.
      • Każdy gracz podnosi taki sam mod.
      • Każdy przeciwnik posiada własną małą tabelkę upuszczanych modów. Tę informację można znaleźć w Kodeksie oraz na stronach z informacjami o określonym przeciwniku.
  • Wszystkimi modyfikacjami można handlować, za wyjątkiem: Furia Prime , Wigor Prime , Rozrywacz Prime (otrzymujemy z Dziennego Trybutu), Mroczna Intensyfikacja , Mroczne Włókna , Mroczna Witalność , Przeklęta Stal , Przeklęty Nacisk  (otrzymujemy z zadania Wyrzeczenie ) oraz Modyfikacje Uszkodzone (otrzymujemy z zadania Nagroda Vora ).
    • Modyfikacje Strażników mogą być handlowane, ale musimy posiadać co najmniej jedną kopię.
  • Budowanie lub nabywanie Towarzysza zapewnia 2 unikalne mody zachowania.
  • Niektóre mody mogą być nabyte jedynie poprzez ukończenie specjalnych misji, takich jak Alarmy, Misje Koszmaru i Wraku Orokin. Więcej szczegółów poniżej.
  • Mody mogą być znalezione w kontenerach w Pustce Orokin.
    • Tylko mody, które wypadają z kontenerów Orokin są różne dla każdego z graczy.
    • Znikają one po pewnym czasie, jeśli ich nie podniesiemy.
  • Transmutacja może połączyć 4 mody w inny przypadkowy mod.
    • Można także użyć 3 modów i 1 rdzeń transmutacyjny, aby mieć pewność na mod z daną polaryzacją, a dodatkowo wykonać transmutacje bez płacenia kredytów.
  • Nagrodą za ukończenie większości skończonych misji (np: Eksterminacja ) może być modyfikacja, schemat lub kredyty.
  • Za każdą Rotację nieskończonych misji (np: Obrona) możemy otrzymać losową nagrodę, którą może być modyfikacja.
  • Za ukończenie meczu Konklawe możemy otrzymać modyfikację używalną wyłącznie w trybie Konklawe.
  • Za ukończenie Zadania również możemy otrzymać modyfikację.
  • Zapieczętowane Modyfikacje Riven oraz Legendarne Rdzenie mogą być uzyskane z misji Sortie .
  • Możemy zakupić modyfikacje Prime od Baro Ki'Teera na przekaźniku za Credits64kredyty oraz Dukaty dukaty. Towar, jaki sprzedaje Handlarz Pustki, zmienia się za każdym jego przybyciem.
  • Kupując Zestaw Modyfikacji z Rynku lub od Baro Ki'Teera .
  • Możemy kupić modyfikacje z wybranych przez nas Syndykatów .
  • Zalogowanie się w dniu 200/400/600 sprawi, że otrzymamy Furię Prime , Wigor Prime oraz Rozrywacz Prime .
  • Niektóre modyfikacje są dostępne jedynie w specjalnych Operacjach lub Taktycznych Alarmach . Większość z nich można później zdobyć w inny sposób, za wyjątkiem Zdobionej Komory, którą możemy jedynie kupić od innych graczy lub otrzymać od twórcy gry.
  • Mody Archwing można zdobyć z misji Archwing

AtrybutyEdytuj

Modyinfo

Mody mają 9 parametrów, wszystkie widoczne na karcie.

  1. Nazwa: Unikalna nazwa moda.
  2. Wymagana Pojemność i Polaryzacja: Ilość punktów, których potrzebuje mod, aby mógł być wyposażony i polaryzacja moda.
  3. Ranga: Poziom ulepszenia moda.
  4. Typ/Zgodność: Możliwość wyposażenia
  5. Wartość Konklawe: Wartość dodawana do ogólnej wartości Konklawe, używane w PvP i przez Widma.
  6. Liczba Duplikatów: Ilość modów posiadanych na tym samym poziomie.
  7. Wskaźnik Aury/Postawy: Symbol, który wskazuje czy mod jest Aurą czy Postawą (brak przy zwykłych modach).
  8. Liczba Zaznaczonych Duplikatów: Pokazuje ilość modów jest wybranych do fuzji lub do sprzedaży.
  9. Rzadkość: Oznacza jak rzadki jest mod poprzez kolor obramowania.

TypEdytuj

Każdy mod może być użyty w określonym typie przedmiotu. Mody mogą być używane we wszystkich Warframe , broniach lub Towarzyszach, ale występują też mody o konkretnym przypisaniu.

RzadkośćEdytuj

Mody różnią się w zależności od rzadkości. Rzadkość można rozpoznać po kolorze obramowania oraz po ilości diamentów na górze modyfikacji.

AtypowyRozkwitAni VitalityAng Szybkie Odbicie BudowaA Ciągłość Prime Rivenfurax

Atypowy

Powszechny
♦♦
Nieprzeciętny
♦♦♦
Rzadki
♦♦♦♦
Legendarny
♦♦♦♦♦
Riven

PojemnośćEdytuj

Uzbrojenie w Warframe posiada ograniczoną pojemność na mody. Pojemność ta wzrasta wraz ze zwiększaniem poziomu przedmiotu i jest mu równa (30 punktów maksymalnie). Aby podwoić pojemność, należy użyć Reaktora Orokin (Warframe , Towarzysze ) lub Katalizatora Orokin (Broń). Minimalna wartość pojemności na modyfikacje jest równa poziomowi Mistrzostwa .

Pojemność na modyfikacje:

  • Towarzysze posiadają 10 slotów.
  • Broń ma ich 8, jednak broń biała posiada dodatkowo slot Postawy.
  • Warframe mają 8 oraz dodatkowo slot i Aury.

Aury oraz Postawy dodają dodatkowo od 1 do 18 punktów pojemności na modyfikacje.

PolaryzacjaEdytuj

Główny Artykuł: Polaryzacja

Niektóre sloty są "spolaryzowane". Każdy rodzaj polaryzacji ma unikalny symbol. Wkładanie modów do slotów o zgodnej polaryzacji zmniejszy koszt pojemności moda o 50% (zaokrąglane w górę). Wkładanie modów o różnej polaryzacji zwiększy koszt o 25% pojemności modyfikacji.

RangaEdytuj

Mody posiadają skalę 10 poziomową (zazwyczaj od 3-5). Zwiększanie rangi zwiększa bonusy przyznawane przez modyfikację, ale też wzrasta wymagana pojemność.

Zobacz Modyfikacje Poziomu 10

Ślepa Furia225px-EquilibriumModU145225px-NarrowMindedModU145ProwokacjaPrzekierowanieAng225px-ReflexGuardModU145225px-SteelFiberModU145VitalityAng

225px-HeavyCaliberModU145225px-SerrationModU145225px-TaintedMagModU145225px-TaintedShellModU145

225px-HornetStrikeModU145225px-MagnumForceModU145

225px-RedirectionSentModU145225px-SteelFiberSentModU145225px-VitalitySentModU145225px-SanctuaryModU145

225px-BiteModU145225px-LinkArmorModU145225px-LinkHealthModU145225px-LinkShieldsModU145225px-MaulModU145

225px-HyperionThrusters225px-SystemReroute

225px-BleedingEdge

Wartość KonklaweEdytuj

Punkty Konklawe były specjalną punktacją odnoszącą się do trybu Konklawe. Na podstawie ich wartości była dobierana drużyna. Kiedyś Taktyczne Alarmy wymagały odpowiedniej ilości Punktów Konklawe, zwykle dość niskiej, aby dany Alarm stanowił wyzwanie.

Gdy zostało wprowadzone Konklawe 2.0, punkty przestały być używane w trybie Konklawe.

Odkąd weszła aktualizacja Srebrzysty Gaj, Punkty Konklawe przestały być używane.

Grupowanie i SprzedawanieEdytuj

Od czasu Update 12 mody tego samego typu i poziomu fuzji są wyświetlane jako grupa modów z wyświetloną ich liczbą w lewym górnym rogu modyfikacji. Ta funkcja została wprowadzona w celu zmniejszenia rozmiarów kolekcji modów i przyspieszenia procesu sprzedawania modów. Można sprzedać pojedynczy mod, ich całą grupę lub wybrać dowolną liczbę duplikatów do sprzedaży.

System grupowania znalazł zastosowanie również w procesie fuzji. Można zniszczyć wybrane przez nas modyfikacje, aby pozyskać z nich Endo , które później wykorzystamy do ulepszenia innych modów.

InstalowanieEdytuj

Aby zainstalować mod, wystarczy przeciągnąć go z kolekcji do slotu w Warframe/broni/Towarzyszu (trzeba wejść w Arsenał, a następnie na wybranym Warframe/broni/Towarzyszu wybrać Ulepszenia). Jeżeli Pojemność broni jest równa lub większa niż wymagana przez modyfikację, to mod zostanie zainstalowany, a Pojemność zredukowana do czasu usunięcia konkretnego moda. Potrzebna Pojemność jest modyfikowana przez polaryzacje:

  • Pasująca polaryzacja zmniejsza potrzebną pojemność o 50%.
  • Różne polaryzacje zwiększają potrzebną pojemność o 25%.

Łączenie modyfikacjiEdytuj

W grze nie ma możliwości instalowania duplikatów konkretnej modyfikacji do tej samej broni/Warframe; czyli nie możemy włożyć do broni dwóch modyfikacji Uderzenie Szerszenia . To samo tyczy się zwykłych modyfikacji oraz modyfikacji Prime; nie założymy Ciągłości oraz Ciągłości Prime do tego samego Warframe . Natomiast możemy instalować modyfikacje, które posiadają identyczne statystki; na przykład Witalność oraz Wigor.

Dla modyfikacji zwiększających Tarcze , Życie lub Energię bonus jest naliczany od podstawowych statystyk danego Warframe.

Modyfikacje zwiększające obrażenia i dodające specjalne typy obrażeń łączą się ze sobą oraz mogą być wykorzystane do zwiększenia obrażeń całkowitych. Połączenie dwóch żywiołów zmienia je w kombinacje o całkowicie nowych przelicznikach.

FuzjaEdytuj

Główny Artykuł: Fuzja

Siła modyfikacji może być zwiększona w procesie Fuzji. Aby zwiększyć poziom modyfikacji, wymagana jest odpowiednia ilość Endo .

Specjalne ModyEdytuj

Modyfikacje AuryEdytuj

Korodująca Projekcja
Główny Artykuł: Aura

Specjalne mody oddziałujące na całą drużynę i zwiększające maksymalną pojemność modów Warframe. Możemy je zdobyć z Alarmów, Noxa oraz z Widm Srebrzystego Gaju .

Modyfikacje PostawyEdytuj

Krwawiąca Wierzba
Główny Artykuł: Postawa

Specjalne mody Broni Białej. Zwiększają maksymalną pojemność modów broni i odblokowują unikalne kombinacje ataków.

Modyfikacje ExilusEdytuj

Awiator
Główny Artykuł: Kategoria:Modyfikacje Exilus

Modyfikacje Exilus to specjalne modyfikacje mobilności, które można umieścić w specjalnym slocie Exilus lub każdym innym. Slot Exilus musi być uprzednio odblokowany Adapterem Exilus.

Modyfikacje KoszmaruEdytuj

VigorModU145
Główny Artykuł: Kategoria:Modyfikacje Koszmaru

Modyfikacje posiadające podwójne statystyki. Mogą być nabyte jedynie poprzez ukończenie misji w Trybie Koszmaru .

Modyfikacje SkażoneEdytuj

UlotnaEkspertyza
Główny Artykuł: Kategoria:Modyfikacje Skażone

Skażone modyfikacje pochodzą ze skarbca na Wraku Orokin . Aby się do niego dostać, musimy być wyposażeni w specjalny Smoczy Klucz. Te modyfikacje posiadają dwie statystyki; jedną pozytywną i drugą negatywną.

Modyfikacje WzmocnieniaEdytuj

W-zasłona-dymna
Główny Artykuł: Kategoria:Modyfikacje Wzmocnienia

Oferowane przez Syndykaty, zapewniają wzmocnienie konkretnej broni, Warframe lub Archwinga.

Modyfikacje KonklaweEdytuj

W-gaz-łzawiący
Główny Artykuł: Kategoria:Modyfikacje Konklawe

Modyfikacje, które można nabyć w Syndykacie Konklawe i mogą być używane jedynie w starciach Konklawe.

Modyfikacje PrimeEdytuj

Ciągłość Prime
Główny Artykuł: Kategoria:Modyfikacje Prime

Wzmocnione wersje oryginalnych modów, które kupuje się od Baro Ki'Teer'a w zamian za Dukaty za wyjątkiem trzech modyfikacji: Furia Prime, Wigor Prime i Rozrywacz Prime, które zdobywa za zalogowanie się do gry w dniu 200/400/600 i nie mogą być handlowane. 

Modyfikacje UszkodzoneEdytuj

Gwintowanie
Główny Artykuł: Kategoria:Modyfikacje Uszkodzone

Słabsze wersje oryginalnych modyfikacji, które są automatycznie podnoszone podczas misji Nagroda Vora.

Modyfikacje RivenEdytuj

Rivenfurax
Główny Artykuł: Modyfikacje Riven

Modyfikacje Riven są specjalnymi modami broni, które mogą posiadać do 4 różnych statystyk, czasami negatywnych. Jeden Riven do karabinu jest przyznawany za ukończenie Zadania Wewnętrzna Wojna. Więcej modyfikacji Riven możemy zdobyć, wykonując misje Sortie. Gdy pozyskamy modyfikację Riven, jest on zapieczętowany i nie posiada żadnych statystyk. Aby go odkryć, musimy wykonać specjalne wyzwanie, które jest na nim opisane. Jedyny sposób na pozyskanie gotowych modyfikacji Riven, jest zakup od innego gracza. Zapieczętowany mod Riven możemy wyposażyć w każdą broń (Karabin, Strzelbę, Pistolet, Broń Białą), jednak po jego odkryciu staje się on unikalny dla konkretnej broni.

Modyfikacje ZestawuEdytuj

Wróżbiarskie Sekrety
Główny Artykuł: Modyfikacje Zestawu

Modyfikacje Zestawu są modami broni oraz Warframe, które działają jak zwykłe modyfikacje, lecz posiadają dodatkowy efekt, gdy wyposażymy kilka modów z tego samego zestawu. Zestaw możemy rozróżnić dzięki ich prefiksie: Gladiatorskie, Mroczne, Myśliwskie, Przeklęte, Strażnicze, Wróżbiarskie.

Modyfikacje AtypoweEdytuj

AtypowyRozkwitAni
Główny Artykuł: Kategoria:Modyfikacje Atypowe

Modyfikacje Atypowe są modyfikacjami typu , które nie zapewniają żadnej pozytywnej czy negatywnej statystyki. Wywołują jedynie dziwne, humorystyczne efekty. Paradoksalnie są one jednymi z najrzadszych i najtrudniejszych do zdobycia modyfikacjami.

Lista Podstawowych ModyfikacjiEdytuj

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadkość Podkategoria
Opancerzona Zwinność Zwiększa Pancerz
Zwiększa szybkość Sprintu
Dblack Rzadki Koszmar
Antytoksyna Dodaje odporność na obrażenia Toxin b Toksyczne Dblack Nieprzeciętny Brak
Wróżbiarskie Porozumienie Zwiększa Pojemność Tarcz Dblack Powszechny Modyfikacje Zestawu
Wróżbiarska Wiadomość Zwiększa Czas Trwania Mocy Bar Powszechny Modyfikacje Zestawu
Wróżbiarski Zasięg Zwiększa Zasięg Mocy Bar Powszechny Modyfikacje Zestawu
Wróżbiarskie Sekrety Zwiększa Siłę Mocy Bar Powszechny Modyfikacje Zestawu
Awiator Zmniejsza otrzymane obrażenia, będąc w locie Dblack Powszechny Brak
Ślepa Furia Zwiększa Siłę Mocy
Zmniejsza Wydajność Mocy
Vblack Rzadki Skażone
Budowa Przyspiesza wstawanie po Powaleniu
Zwiększa Czas Trwania Mocy
Bar Rzadki Koszmar
Ciągłość Zwiększa Czas Trwania Mocy Vblack Rzadki Brak
Diamentowa Skóra Dodaje odporność na obrażenia Radiation b Radiacji Dblack Nieprzeciętny Brak
Wyczucie Wroga Wyświetla wrogów na minimapie Bar Rzadki Brak
Równowaga Zapewnia Energię, gdy podnosimy Kule Życia
Zapewnia Życie, gdy podnosimy Kule Energii
Bar Nieprzeciętny Brak
Szybkie Odbicie Zwiększa szybkość odnawiania Tarcz Dblack Nieprzeciętny Brak
Ogniotrwałość Dodaje odporność na obrażenia Heat b Ognia Dblack Powszechny Brak
Ulotna Ekspertyza Zwiększa Wydajność Mocy
Zmniejsza Czas Trwania Mocy
Bar Rzadki Skażone
Przepływ Zwiększa Maksymalną Energię Bar Rzadki Brak
Męstwo Dodaje szansę na zignorowanie Powalenia
Zwiększa szybkość odnawiania Tarcz
Bar Rzadki Koszmar
Gladiatorska Egida Zwiększa Pancerz Dblack Powszechny Modyfikacje Zestawu
Gladiatorska Fiznezja Pobiera Energię, żeby powstrzymać zabójcze obrażenia Dblack Rzadki Modyfikacje Zestawu
Gladiatorskie Postanowienie Zwiększa Życie Dblack Nieprzeciętny Modyfikacje Zestawu
Wybicie Przyspiesza wstawanie po Powaleniu Bar Rzadki Brak
Ciężki Upadek Upadek z wysoka zadaje obrażenia falą uderzeniową Bar Nieprzeciętny Brak
Myśliwska Adrenalina Przekształca obrażenia w Życie na Energię Vblack Powszechny Modyfikacje Zestawu
Izolacja Dodaje odporność na obrażenia Cold b Zimna Dblack Powszechny Brak
Intensyfikacja Zwiększa Siłę Mocy Vblack Rzadki Brak
Intruz Zwiększa czas Hakowania Bar Powszechny Brak
Piorunochron Dodaje odporność na obrażenia Electricity b Elektryczne Dblack Powszechny Brak
Poduszka Magnetyczna Zwiększa szybkość wślizgu
Zmniejsza tarcie
Bar Nieprzeciętny Brak
Mistrz Złodziejski Dodaje szansę na otwarcie zamkniętych szafek Bar Rzadki Brak
Ograniczony Umysł Zwiększa Czas Trwania Mocy
Zmniejsza Zasięg Mocy
Dblack Rzadki Skażone
Wrodzony Talent Zwiększa szybkość używania Mocy Bar Rzadki Brak
Przeforsowanie Zwiększa Zasięg Mocy
Zmniejsza Siłę Mocy
Dblack Rzadki Skażone
Ciągłość Prime Zwiększa Czas Trwania Mocy Vblack Legendarny Brak
Przepływ Prime Zwiększa Maksymalną Energię Bar Legendarny Brak
Wigor Prime Zwiększa maksymalne Życie
Zwiększa maksymalną Pojemność Tarcz
Dblack Legendarny Brak
Prowokacja Zwiększa zadawane obrażenia podczas Wykrwawiania Vblack Nieprzeciętny Brak
Trzeźwe Myślenie Energia Warframe jest pobierana, aby powstrzymać śmiertelne obrażenia Dblack Rzadki Brak
Szał Obrażenia w Życie odnawiają Energię Vblack Rzadki Brak
Błyskawiczna Odporność Zmniejsza czas trwania Statusu Dblack Rzadki Brak
Przekierowanie Zwiększa maksymalną pojemność Tarcz Dblack Powszechny Brak
Odbicie Obrażenia są odbite z powrotem do atakujących podczas blokowania Dblack Powszechny Brak
Zasłona Odbijająca Warframe może automatycznie zablokować nadchodzące ataki i zawsze zablokuje pewne specjalne ataki Dblack Rzadki Brak
Odwet Dodaje szansę na zadanie obrażeń Electricity b Elektryczne wrogom atakującym w zwarciu Dblack Rzadki Brak
Pośpiech Zwiększa szybkość Sprintu Bar Nieprzeciętny Brak
Amortyzacja Zwiększa odporność na obrażenia podczas Powalenia Dblack Rzadki Brak
Stalowe Włókna Zwiększa Pancerz Dblack Powszechny Brak
Zmniejszony Opór Zwiększa Wydajność Mocy Bar Rzadki Brak
Opływowy Kształt Zwiększa prędkość zmiany broni
Zwiększa prędkość wślizgu
Zmniejsza tarcie
Bar Rzadki Koszmar
Rozciągnięcie Zwiększa Zasięg Mocy Bar Nieprzeciętny Brak
Stabilna Postawa Dodaje szansę na zignorowanie Powalenia Dblack Rzadki Brak
Złodziejski Zmysł Wyświetla lokalizację kontenerów i surowców na minimapie
Sprawia, że modyfikacje stają się widoczne przez ściany
Bar Powszechny Brak
Przejściowe Wzmocnienie Zwiększa Siłę Mocy
Zmniejsza Czas Trwania Mocy
Vblack Rzadki Skażone
Nieugięta Wola Zmniejsza szybkość Wykrwawiania się Dblack Rzadki Brak
Strażniczy Pościg Zwiększa pole wykrywania wrogów Bar Powszechny Modyfikacje Zestawu
Strażniczy Wigor Zwiększa regenerację Tarcz Dblack Powszechny Modyfikacje Zestawu
Wigor Zwiększa maksymalne Życie
Zwiększa maksymalną Pojemność Tarcz
Dblack Rzadki Koszmar
Witalność Zwiększa maksymalne Życie Dblack Powszechny Brak
Płaszcz Ciepła Zmniejsza tracone Tarcze przez obrażenia Cold b Zimna Dblack Powszechny Brak

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadkość Podkategoria
Zwinne Celowanie Zwiększa prędkość ruchu podczas celowania Vblack Nieprzeciętny Brak
Magazynek Bębnowy Zwiększa maksymalną pojemność magazynka Bar Powszechny Brak
Celownik Argonowy Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne podczas celowania po strzale w głowę Vblack Rzadki Akolici
Drapieżnik Alfa Dodaje tymczasowe śledzenie celu na mapie po trafieniu
Tylko do PvP
Bar Nieprzeciętny Brak
Bane of Corpus Zwiększa zadawane obrażenia wszystkim jednostkom IconCorpusB Corpus Vblack Nieprzeciętny Brak
Bane of Grineer Zwiększa zadawane obrażenia wszystkim jednostkom IconGrineerB Grineer Vblack Nieprzeciętny Brak
Bane of Infested Zwiększa zadawane obrażenia wszystkim jednostkom IconInfestedB Plaga Vblack Nieprzeciętny Brak
Pociski-ostrza Zwiększa Obrażenia Krytyczne podczas celowania po zabójstwie= Vblack Nieprzeciętny Akolici
Łącze Katalizatora Zwiększa szansę Statusu podczas celowania po użyciu Mocy Vblack Powszechny Akolici
Promień Spalenia Wrogowie zabici przez karabiny laserowe wybuchają Vblack Rzadki Brak
Pociski Kometowe Konwertuje procent obrażeń broni w obrażenia Impact b Miażdżące
Tylko do PvP
Vblack Nieprzeciętny Brak
Ciągła Męka Zwiększa czas trwania Statusu Vblack Powszechny Brak
Kurs Kolizyjny Zwiększa Podstawowe obrażenia Impact b Miażdżące Bar Rzadki Brak
Krytyczne Opóźnienie Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne
Zmniejsza szybkostrzelność
Bar Rzadki Skażone
Krioamunicja Dodaje Obrażenia Cold b Zimna Dblack Nieprzeciętny Brak
Orle Oko Zwiększa przybliżenie Bar Nieprzeciętny Brak
Zębata Salwa Zwiększa Podstawowe obrażenia Slash b Tnące Bar Rzadki Brak
Szybkie Ręce Zwiększa prędkość przeładowania Bar Powszechny Brak
Burza Ognia Zwiększa zasięg eksplozji takich broni jak Ogris, Opticor,Penta itp.
Zwiększa zasięg chmur gazu Torida
Vblack Rzadki Brak
Uderzenie Młota Zwiększa Obrażenia Krytyczne
Zwiększa szansę Statusu
Dblack Rzadki Koszmar
Ciężki Kaliber Zwiększa Podstawowe Obrażenia
Zmniejsza celność
Vblack Rzadki Skażone
Ogień Piekielny Dodaje obrażenia Heat b Ognia Bar Nieprzeciętny Brak
Wysokie Napięcie Zwiększa szansę Statusu
Dodaje obrażenia Electricity b Elektryczne
Vblack Rzadki Brak
Cisza Zmniejsza głośność broni Bar Powszechny Brak
Zainfekowany Magazynek Dodaje obrażenia Toxin b Toksyczne Bar Nieprzeciętny Brak
Szczęśliwy Strzał Zwiększa prędkość lotu pocisków
Zmniejsza celność
Tylko do PvP
Vblack Nieprzeciętny Brak
Magazynek Łukowy Zwiększa pojemność magazynka Bar Powszechny Brak
Zjadliwa Siła Zwiększa szansę Statusu
Dodaje obrażenia Toxin b Toksyczne
Vblack Rzadki Brak
Wiertło Dodaje Przebicie do pocisków Bar Rzadki Brak
Przebijający Kaliber Zwiększa obrażenia Puncture b Przebijające Bar Rzadki Brak
Strzał Penetrujący Zwiększa obrażenia Puncture b Przebijające Bar Powszechny Brak
Precyzyjny Strzał Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne Vblack Powszechny Brak
Primed Bane of Corpus Zwiększa zadawane obrażenia wszystkim jednostkom IconCorpusB Corpus Vblack Legendarny Brak
Primed Bane of Grineer Zwiększa zadawane obrażenia wszystkim jednostkom IconGrineerB Grineer Vblack Legendarny Brak
Primed Bane of Infested Zwiększa zadawane obrażenia wszystkim jednostkom IconInfestedB Plaga Vblack Legendarny Brak
Krioamunicja Prime Dodaje obrażenia Cold b Zimna Dblack Legendarny Brak
Szybkie Ręce Prime Zwiększa prędkość przeładowania Bar Legendarny Brak
Rozrywacz Prime Zwiększa szybkostrzelność i przebicie Vblack Legendarny Brak
Ozdrowienie Dodaje szansę na odnowienie Życia przy zabójstwie
Tylko do PvP
Dblack Rzadki Brak
Instynkt Strzelca Zwiększa szansę Statusu Dblack Nieprzeciętny Brak
Oszroniona Amunicja Zwiększa szansę Statusu
Dodaje obrażenia Cold b Zimna
Vblack Rzadki Brak
Pociski Rozpruwające Konwertuje procent obrażeń broni w obrażenia Puncture b Przebijające
Tylko do PvP
Vblack Nieprzeciętny Brak
Pęknięcie Zwiększa obrażenia Impact b Miażdżące Bar Powszechny Brak
Zębaty Magazynek Zwiększa obrażenia Slash b Tnące Bar Powszechny Brak
Pociski Ząbkowane Konwertuje procent obrażeń broni w obrażenia Slash b Tnące
Tylko do PvP
Vblack Nieprzeciętny Brak
Gwintowanie Zwiększa podstawowe obrażenia Vblack Nieprzeciętny Brak
Rozrywacz Dodaje Przebicie do pocisków
Zwiększa szybkostrzelność
Vblack Rzadki Koszmar
Złowrogi Zasięg Zwiększa zasięg karabinów laserowych Bar Nieprzeciętny Brak
Szybki Spust Zwiększa szybkostrzelność Vblack Nieprzeciętny Brak
Dzielona Komora Dodaje szansę na Wielostrzał Vblack Rzadki Brak
Stabilizator Zmniejsza odrzut Bar Rzadki Brak
Zwiastun Burzy Dodaje obrażenia Electricity b Elektryczne Bar Nieprzeciętny Brak
Prędkość Graniczna Zwiększa prędkość lotu pocisków Vblack Nieprzeciętny Brak
Pociski Termitowe Zwiększa szansę Statusu
Dodaje obrażenia Heat b Ognia
Vblack Rzadki Brak
Mgnienie Zwiększa the holster rate Bar Nieprzeciętny Brak
Zwyciężona Zdobycz Dodaje szansę na odnowienie Tarcz przy zabójstwie
Tylko do PvP
Dblack Rzadki Brak
Ohydne Przyspieszenie Zwiększa szybkostrzelność
Zmniejsza obrażenia
Bar Rzadki Skażone
Podła Precyzja Zmniejsza odrzut
Zmniejsza szybkostrzelność
Bar Rzadki Skażone
Wyczucie Celu Zwiększa Obrażenia Krytyczne Vblack Rzadki Brak
Nieskrępowany Ogień Zwiększa pojemność magazynka
Dodaje obrażenia Heat b Ognia
Vblack Rzadki Koszmar

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadkość Podkategoria
Przyspieszone Uderzenie Zwiększa szybkostrzelność
Zwiększa obrażenia Puncture b Przebijające
Vblack Rzadki Koszmar
Zapas Amunicji Zwiększa pojemność magazynka Bar Nieprzeciętny Brak
Pożoga Zwiększa podstawowe obrażenia
Dodaje obrażenia Heat b Ognia
Vblack Rzadki Koszmar
Garłacz Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne Vblack Powszechny Brak
Łowca Nagród Dodaje tymczasowe namierzanie celu na mapie
Unikalne dla PvP
Bar Nieprzeciętny Brak
Przełamujący Ładunek Zwiększa obrażeniaPuncture b Przebijające Bar Rzadki Brak
Szeroki Pogląd Zmniejsza przybliżenie, gdy celujemy podczas ślizgu Bar Nieprzeciętny Brak
Obciążony Magazynek Zwiększa pojemność magazynka
Zmniejsza prędkość przeładowania
Bar Rzadki Skażone
Elektryczny Nabój Dodaje obrażenia Electricity b Elektryczne Bar Nieprzeciętny Brak
Lodowe Okowy Dodaje obrażenia Cold b Zimna Dblack Nieprzeciętny Brak
Chłodne Przeładowanie Dodaje obrażenia Cold b Zimna
Zmniejsza prędkość ładowania
Vblack Rzadki Koszmar
Czystka Corpus Zwiększa obrażenia zadawane wszystkim jednostkomIconCorpusB Corpus Vblack Nieprzeciętny Brak
Czystka Grineer Zwiększa obrażenia zadawane wszystkim jednostkomIconGrineerB Grineer Vblack Nieprzeciętny Brak
Czystka Plagi Zwiększa obrażenia zadawane wszystkim jednostkomIconInfestedB Plaga Vblack Nieprzeciętny Brak
Zakaźny Rozsiew Dodaje obrażenia Toxin b Toksyczne Bar Nieprzeciętny Brak
Strzał Rujnujący Konwertuje % obrażeń broni w obrażenia Impact b Miażdżące
Unikalne dla PvP
Vblack Nieprzeciętny Brak
Krytyczne Spowolnienie Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne
Zmniejsza Szybkostrzelność
Vblack Rzadki Skażone
Zakłócacz Zwiększa obrażeniaImpact b Miażdżące Bar Powszechny Brak
Double-Barrel Drift Zmniejsza odrzut i rozrzut podczas wślizgu Vblack Rzadki Brak
Zabójcze Przyspieszenie Zwiększa prędkość lotu pocisków Vblack Nieprzeciętny Brak
Strzał Artyleryjski Konwertuje % obrażeń broni w obrażenia Slash b Tnące
Unikalne dla PvP
Vblack Nieprzeciętny Brak
Strzałki Zwiększa obrażenia Puncture b Przebijające Bar Powszechny Brak
Kruchy Pęd Zwiększa szybkostrzelność
Zmniejsza obrażenia
Vblack Rzadki Skażone
Mroźny Podmuch Zwiększa Szansę Statusu
Dodaje obrażenia Cold b Zimna
Vblack Rzadki Brak
Pełny Kontakt Zwiększa obrażenia Impact b Miażdżące Bar Rzadki Brak
Piekielna Komora Zwiększa Wielostrzał Vblack Rzadki Brak
Komora Hydrauliczna Zmniejsza odrzut broni
Zmniejsza pojemność magazynka
Unikalne dla PvP
Bar Rzadki Brak
Płaszcz Zapalający Dodaje obrażenia Heat b Ognia Bar Nieprzeciętny Brak
Wyłącznik Awaryjny Zmniejsza prędkość ładowania na 3 sekundy po zabiciu wroga
Unikalne dla PvP
Vblack Rzadki Brak
Celownik Laserowy Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne podczas celowania po trafieniu w głowę Vblack Nieprzeciętny Akolici
Wieczna Udręka Zwiększa czas trwania Statusu Vblack Powszechny Brak
Załadowana Pojemność Zwiększa pojemność magazynka
Zwiększa prędkość ładowania
Unikalne dla PvP
Bar Powszechny Brak
Lock and Load Dodaje pasywny czas przeładowania, gdy broń jest schowana Bar Rzadki Brak
Luźna Komora Zmniejsza prędkość ładowania
Zwiększa odrzut broni
Unikalne dla PvP
Bar Powszechny Brak
Chwilowa Przerwa Dodaje szansę na odnowienie Życiaprzy zabiciu wroga
Unikalne dla PvP
Dblack Rzadki Brak
Nano-Applicator Zwiększa Szansę Statusu podczas celowania po użyciu umiejętności Vblack Rzadki Akolici
Zwężona Lufa Zwiększa celność na krótki czas po trafieniu wroga Vblack Rzadki Akolici
Z Przyłożenia Zwiększa podstawowe obrażenia Vblack Nieprzeciętny Brak
Z Przyłożenia Prime Zwiększa podstawowe obrażenia Vblack Legendarny Brak
Pustoszyciel Prime Zwiększa Obrażenia Krytyczne Vblack Legendarny Brak
Mutator Strzelbowy Prime Konwertuje wszelką nieużywalną amunicję w amunicję do strzelb Bar Legendarny Brak
Cenna Zdobycz Dodaje szansę na Odnowienie Tarczprzy zabiciu wroga
Unikalne dla PvP
Dblack Rzadki Brak
Pustoszyciel Zwiększa Obrażenia Krytyczne Vblack Rzadki Brak
Powtarzalny Ładownik Zwiększa szybkostrzelność podczas celowania po przeładowaniu broni Vblack Nieprzeciętny Akolici
Rozproszone Piekło Zwiększa Szansę Statusu
Dodaje obrażenia Heat b Ognia
Vblack Rzadki Brak
Siła Przebicia Dodaje Przebicie do pocisków Bar Rzadki Brak
Poszukująca Furia Dodaje Przebicie do pocisków
Zmniejsza prędkość ładowania
Vblack Rzadki Koszmar
Kompresja Naboju Zwiększa maksymalną pojemość magazynka Bar Nieprzeciętny Brak
Porażający Pocisk Zwiększa Szansę Statusu
Dodaje obrażenia Electricity b Elektryczne
Vblack Rzadki Brak
Mutator Strzelbowy Konwertuje wszelką nieużywalną amunicję w amunicję do strzelb Bar Rzadki Brak
Zrozumienie Strzelb Zwiększa Szansę Statusu Dblack Nieprzeciętny Brak
Maniak Strzelb Zwiększa szybkostrzelność Vblack Nieprzeciętny Brak
Szrapnel Zwiększa Obrażenia Krytyczne podczas celowania po zabiciu wroga Vblack Powszechny Akolici
Rozdzieracz Zwiększa obrażenia Slash b Tnące Bar Powszechny Brak
Strzał Rozrywający Konwertuje % obrażeń broni w obrażenia Puncture b Przebijające
Unikalne dla PvP
Vblack Nieprzeciętny Brak
Milcząca Bateria Zmniejsza głośność broni Bar Nieprzeciętny Brak
Błyskawiczny Strzał Zwiększa prędkość ruchu podczas celowania Vblack Nieprzeciętny Brak
Delikatne Ręce Zwiększa the holster rate Bar Nieprzeciętny Brak
Wymiatające Nacięcia Zwiększa obrażenia Slash b Tnące Bar Rzadki Brak
Taktyczny Podajnik Zmniejsza prędkość ładowania Bar Nieprzeciętny Brak
Skażona Amunicja Zmniejsza rozrzut
Zmniejsza szybkostrzelność
Dblack Rzadki Skażone
Toksyczny Ostrzał Zwiększa Szansę Statusu
Dodaje obrażenia Toxin b Toksyczne
Vblack Rzadki Brak
Okrutny Rozrzut Zwiększa podstawowe obrażenia
Zwiększa rozrzut
Vblack Rzadki Skażone

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadkość Podkategoria
Patrol Rozpoznawczy Zmniejsza przybliżenie podczas wślizgu Bar Nieprzeciętny Brak
Anemiczna Zręczność Zwiększa szybkostrzelność
Zmniejsza obrażenia podstawowe
Bar Rzadki Skażone
Wróżbiarski Pakt Zwiększa obrażenia Bar Powszechny Brak
Wróżbiarski Poszukiwacz Zwiększa czas trwania Statusu Vblack Rzadki Brak
Barrel Diffusion Dodaje Wielostrzał lub Zwiększa ilość pocisków dla obrzynów Vblack Rzadki Brak
Ślepy Strzał Zwiększa prędkość lotu pocisków
Zmniejsza celność
Unikalne dla PvP
Vblack Rzadki Brak
Borowanie Zwiększa obrażenia Puncture b Przebijające Bar Rzadki Brak
Wyliczone Zwycięstwo Dodaje Szansę na Odnowienie Tarcz przy zabiciu wroga
Unikalne dla PvP
Dblack Rzadki Brak
Pociski Wstrząsowe Zwiększa obrażenia Impact b Miażdżące Bar Nieprzeciętny Brak
Konwulsja Dodaje obrażenia Electricity b Elektryczne Bar Nieprzeciętny Brak
Pełzające Trafienie Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne
Zmniejsza szybkostrzelność
Bar Rzadki Skażone
Zamrażanie Dodaje obrażenia Cold b Zimna Dblack Nieprzeciętny Brak
Wyrzutnik Magazynka Dodaje czas przeładowania broni, gdy jest schowana Bar Rzadki Brak
Integralny Katalizator Zwiększa szansę Statusu podczas celowania na krótki czas po użyciu umiejętności Vblack Nieprzeciętny Akolici
Zagłada Corpus Zwiększa obrażenia zadawane wszystkim jednostkom IconCorpusB Corpus Vblack Nieprzeciętny Brak
Zagłada Grineer Zwiększa obrażenia zadawane wszystkim jednostkom IconGrineerB Grineer Vblack Nieprzeciętny Brak
Zagłada Plagi Zwiększa obrażenia zadawane wszystkim jednostkom IconInfestedB Plaga Vblack Nieprzeciętny Brak
Odmrożenie Zwiększa szansę Statusu
Dodaje obrażenia Cold b Zimna
Vblack Rzadki Brak
Pełna Pojemność Zwiększa pojemność magazynka
Zwiększa prędkość ładowania
Unikalne dla PvP
Bar Powszechny Brak
Rewolwerowiec Zwiększa szybkostrzelność Vblack Nieprzeciętny Brak
Sokole Oko Zwiększa przybliżenie Bar Nieprzeciętny Brak
Ładunek Zapalający Dodaje obrażenia Heat b Ognia Bar Nieprzeciętny Brak
Ciężka Głowica Zwiększa zasięg eksplozji
Zmniejsza prędkość lotu pocisków
Unikalne dla PvP
Vblack Rzadki Brak
Wydrążony Pocisk Zwiększa Obrażenia Krytyczne
Zmniejsza obrażenia podstawowe
Bar Rzadki Skażone
Uderzenie Szerszenia Zwiększa obrażenia podstawowe Vblack Nieprzeciętny Brak
Lufa Hydrauliczna Zmniejsza odrzut
Zmniejsza pojemność magazynka
Unikalne dla PvP
Bar Rzadki Brak
Hydrauliczny Celownik Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne podczas celowania na krótki czas po trafieniu w głowę Vblack Powszechny Akolici
Lodowa Burza Dodaje obrażenia Cold b Zimna
Zwiększa pojemność magazynka
Vblack Rzadki Koszmar
Amunicja Palownika Konwertuje % obrażeń broni w obrażenia Puncture b Przebijające
Unikalne dla PvP
Vblack Nieprzeciętny Brak
Wstrząs Zwiększa szansę Statusu
Dodaje obrażenia Electricity b Elektryczne
Vblack Rzadki Brak
Zabójczy Pęd Zwiększa prędkość lotu pocisków Vblack Nieprzeciętny Brak
Zabójcza Struga Dodaje Wielostrzał
Zwiększa Szybkostrzelność
Vblack Rzadki Koszmar
Luźny Magazynek Zmniejsza prędkość ładowania
Zwiększa odrzut
Unikalne dla PvP
Bar Powszechny Brak
Siła Magnum Zwiększa obrażenia podstawowe
Zmniejsza celność
Vblack Rzadki Skażone
Okaleczenie Zwiększa obrażenia Slash b Tnące Bar Rzadki Brak
Amunicja Meteorytowa Konwertuje % obrażeń broni w obrażenia Impact b Miażdżące
Unikalne dla PvP
Vblack Nieprzeciętny Brak
Nocny Łowca Dodaje śledzenie przeciwnika na mapie po jego trafieniu
Unikalne dla PvP
Bar Nieprzeciętny Brak
Bez Powrotu Zwiększa obrażenia Puncture b Przebijające Bar Nieprzeciętny Brak
Pociski Patogenowe Dodaje obrażenia Toxin b Toksyczne Bar Nieprzeciętny Brak
Nieskończona Agonia Zwiększa szansę Statusu Vblack Powszechny Brak
Mutator Pistoletowy Konwertuje wszelką nieużytą amunicję w amunicję pistoletową Bar Rzadki Brak
Gambit Pistoletowy Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne Vblack Powszechny Brak
Pistoletowa Zaraza Zwiększa szansę Statusu
Dodaje obrażenia Toxin b Toksyczne
Vblack Rzadki Brak
Uszczelniony Magazynek Zwiększa szybkostrzelność podczas celowania na krótki czas po przeładowaniu broni Vblack Rzadki Akolici
Ładunek Zapalający Prime Dodaje obrażenia Heat b Ognia Bar Legendarny Brak
Gambit Pistoletowy Prime Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne Vblack Legendarny Brak
Mutacja Amunicji Pistoletowej Prime Konwertuje wszelką nieużytą amunicję w amunicję pistoletową Bar Legendarny Brak
Magazynek Ślizgowy Prime Zwiększa pojemność magazynka Bar Legendarny Brak
Łamacz Celu Prime Zwiększa Obrażenia Krytyczne Vblack Legendarny Brak
Tępe Uderzenie Zwiększa obrażenia Impact b Miażdżące Bar Rzadki Brak
Szybkie Dobycie Zmniejsza prędkość ładowania Bar Powszechny Brak
Tnący Strzał Zwiększa obrażenia Slash b Tnące Bar Nieprzeciętny Brak
Amunicja Tnąca Konwertuje % obrażeń broni w obrażenia Slash b Tnące
Unikalne dla PvP
Vblack Nieprzeciętny Brak
Odzysk Dodaje Szansę na Odzyskanie Życia przy zabiciu wroga
Unikalne dla PvP
Dblack Rzadki Brak
Refleks Rewolwerowca Zwiększa the holster rate Bar Nieprzeciętny Brak
Niszczące Przedłużenie Zwiększa zasięg pistoletów laserowych Bar Nieprzeciętny Brak
Spopielenie Zwiększa szansę Statusu
Dodaje obrażenia Heat b Ognia
Vblack Rzadki Brak
Natchnienie Dodaje Regenerację Życia na 8 second przy zabiciu wroga
Unikalne dla PvP
Dblack Rzadki Brak
Poszukiwacz Dodaje Przebicie do pocisków Bar Rzadki Brak
Ostrzone Pociski Zwiększa Obrażenia Krytyczne podczas celowania na krótki czas przy zabiciu wroga Vblack Nieprzeciętny Akolici
Magazynek Ślizgowy Zwiększa pojemność magazynka Bar Powszechny Brak
Szybki Celownik Zwiększa prędkość ruchu podczas celowania Vblack Nieprzeciętny Brak
Pewne Ręce Zmniejsza odrzut Bar Rzadki Brak
Ślizgowy Ostrzał Zmniejsza odrzut i rozrzut podczas wślizgu Vblack Rzadki Brak
Oszałamiająca Prędkość Zwiększa szansę Statusu
Zmniejsza prędkość ładowania
Bar Rzadki Koszmar
Wyciszenie Zmniejsza głośność broni Bar Powszechny Brak
Pewny Strzał Zwiększa szansę Statusu Dblack Nieprzeciętny Brak
Skażony Magazynek Zwiększa pojemność magazynka
Zmniejsza prędkość ładowania
Bar Rzadki Skażone
Łamacz Celu Zwiększa Obrażenia Krytyczne Vblack Nieprzeciętny Brak
Podsystem Celowniczy Zwiększa celność podczas celowania na krótki czas po trafieniu we wroga Vblack Nieprzeciętny Akolici
Szybki Magazynek Zwiększa maksymalną pojemność magazynka Bar Powszechny Brak

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadkość Podkategoria
Uderzenie Wiertłem Zwiększa Obrażenia Puncture b Przebijające Bar Rzadki Brak
Berserker Tymczasowo Zwiększa prędkość ataku po trafieniu Krytycznym Vblack Rzadki Brak
Napływ Krwi Zwiększa szanse na Obrażenia Krytyczne wraz ze wzrostem mnożnika obrażeń Vblack Nieprzeciętny Akolici
Lista Ofiar Zwiększa czas trwania mnożnika obrażeń Bar Powszechny Akolici
Zabójczy Rój Zwiększa obrażenia Slash b Tnące Bar Rzadki Brak
Siła Zderzenia Zwiększa obrażenia Impact b Miażdżące Bar Rzadki Brak
Stan Przeciążenia Zapewnia dodatkowe obrażenia za każdy Efekt Statusu nałożony na cel Vblack Rzadki Brak
Skażony Cios Zwiększa obrażenia Przewodzenia
Zmniejsza wydajność Przewodzenia
Vblack Rzadki Skażone
Wyższy Bieg Zapewnia zwiększoną prędkość ruchu przy zabiciu wroga Bar Nieprzeciętny Brak
Dryfujący Kontakt Zwiększa czas trwania mnożnika kombinacji
Zwiększa szansę Statusu
Dblack Rzadki Koszmar
Trwające Cierpienie Wydłuża czas trwania Statusu przy trafieniu wroga, używając Przewodzenia Dblack Nieprzeciętny Brak
Trwający Cios Zwiększa szansę Statusu
Zmniejsza wydajność Przewodzenia
Ability Powszechny Brak
Przewód Energii Dodaje Obrażenia zależne od zużytej Energii Warframe Vblack Rzadki Brak
Atak Gorączki Dodaje Obrażenia Toxin b Toksyczne Bar Nieprzeciętny Brak
Ostatnie Pociągnięcie Zwiększa obrażenia dobijające Vblack Nieprzeciętny Brak
Skupienie Energii Zwiększa wydajność Przewodzenia
Dodaje Obrażenia Electricity b Elektryczne
Vblack Rzadki Koszmar
Skupiona Obrona Zwiększa Pancerz podczas Przewodzenia

Zmniejsza wydajność Przewodzenia

Dblack Powszechny Akolici
Furia Zwiększa prędkość ataku Vblack Nieprzeciętny Brak
Gladiatorska Potęga Zwiększa Obrażenia Krytyczne Vblack Nieprzeciętny Brak
Gladiatorski Pośpiech Zwiększa czas trwania kombinacji Bar Powszechny Brak
Gladiatorski Nawyk Zwiększa prędkość ataku Vblack Rzadki Brak
Drwina Obrońcy Skupia na sobie uwagę wrogów podczas Obrony Dblack Rzadki Brak
Leczniczy Powrót Leczy gracza, który atakuje cel, będący pod wpływem Statusu Dblack Rzadki Brak
Ciężki Uraz Zwiększa obrażenia Impact b Miażdżące Bar Rzadki Brak
Ząbkowana Krawędź Zwiększa obrażenia Slash b Tnące Bar Rzadki Brak
Śmiertelny Cios Zwiększa obrażenia Przewodzenia Vblack Nieprzeciętny Brak
Trwające Ukąszenie Zwiększa czas trwania efektu Statusu Vblack Powszechny Brak
Cios Życia Trafienia wrogów podczas Przewodzenia, leczą gracza
Zmniejsza wydajność Przewodzenia
Dblack Rzadki Brak
Okaleczający Cios Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne podczas ataków ze wślizgu Vblack Rzadki Akolici
Zręczne Uderzenie Zwiększa szansę na efekt Statusu Dblack Powszechny Brak
Ognisty Cios Dodaje Obrażenia Heat b Ognia Bar Nieprzeciętny Brak
Północny Wiatr Dodaje Obrażenia Cold b Zimna Dblack Nieprzeciętny Brak
Uszkodzenia Wewnętrzne Zwiększa Obrażenia Krytyczne Vblack Powszechny Brak
Zasłona Daje szansę na Powalenie wroga, gdy używamy Obrony Dblack Powszechny Brak
Wzmocniony Rzut Dodaje Przebicie do broni miotanych, takich jak Glaive, Glaive Prime, Halikar i Kestrel. Nie może zostać użyty na innych broniach Vblack Rzadki Brak
Punkt Nacisku Zwiększa obrażenia podstawowe Vblack Powszechny Brak
Atak Gorączki Prime Dodaje Obrażenia Toxin b Toksyczne Bar Legendarny Brak
Ciężki Uraz Prime Zwiększa obrażenia Impact b Miażdżące Bar Legendarny Brak
Punkt Nacisku Prime Zwiększa obrażenia podstawowe Vblack Legendarny Brak
Zasięg Prime Zwiększa zasięg ataków Vblack Legendarny Brak
Bezwzględna Kombinacja Mamy szansę na zwiększenie mnożnika obrażeń, gdy zadamy obrażenia od Statusu Slash b Tnące Bar Nieprzeciętny Brak
Szybki Powrót Zmniejsza ilość odbić dla Glaive, Glaive Prime, Halikar i Kestrel Bar Powszechny Brak
Ożywienie Zwiększa prędkość ataku
Zmniejsza wydajność Przewodzenia
Vblack Rzadki Brak
Zasięg Zwiększa zasięg ataków Vblack Powszechny Brak
Odbicie Zwiększa ilość odbić dla Glaive, Glaive Prime i Kestrel Bar Powszechny Brak
Spirala Reakcji Zwiększa wydajność Przewodzenia Bar Nieprzeciętny Brak
Rozdzierający Cios Zwiększa obrażenia podstawowe Puncture b Przebijające i Obrażenia Slash b Tnące Bar Rzadki Koszmar
Wstrząsający Dotyk Dodaje Obrażenia Electricity b Elektryczne Bar Nieprzeciętny Brak
Rozpruwacz Corpus Zwiększa obrażenia zadane wszystkim jednostkom IconCorpusB Corpus Vblack Nieprzeciętny Brak
Rozpruwacz Grineer Zwiększa obrażenia zadane wszystkim jednostkom IconGrineerB Grineer Vblack Nieprzeciętny Brak
Rozpruwacz Plagi Zwiększa obrażenia zadane wszystkim jednostkom IconInfestedB Plaga Vblack Nieprzeciętny Brak
Zepsuty Atak Zwiększa obrażenia podstawowe
Zmniejsza prędkość ataku
Vblack Rzadki Skażone
Druzgocący Cios Zwiększa obrażenia Puncture b Przebijające Bar Rzadki Brak
Fala Sejsmiczna Zwiększa obrażenia uderzenia w ziemię Vblack Powszechny Brak
Prawdziwa Kara Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne
Zmniejsza wydajność Przewodzenia
Ability Powszechny Brak
Prawdziwa Stal Zwiększa 'szansę na Obrażenia Krytyczne Vblack Powszechny Brak
Okrutny Mróz Zwiększa szansę Statusu
Dodaje Obrażenia Cold b Zimna
Vblack Rzadki Brak
Zjadliwa Plaga Zwiększa szansę Statusu
Dodaje Obrażenia Toxin b Toksyczne
Vblack Rzadki Brak
Wulkaniczna Krawędź Zwiększa szansę Statusu
Dodaje Obrażenia Heat b Ognia
Vblack Rzadki Brak
Woltaiczny Cios Zwiększa szansę Statusu
Dodaje Obrażenia Electricity b Elektryczne
Vblack Rzadki Brak
Krwawiące Rany Zwiększa szansę Statusu wraz ze wzrostem mnożnika kombinacji Vblack Nieprzeciętny Akolici
Tornado Zwiększa prędkość lotu broni Glaive, Glaive Prime, Halikar i Kestrel Vblack Rzadki Brak

Nazwa Opis Strażnik Polaryzacja Rzadkość
Przyśpieszone Odbicie Zwiększa szybkość ładowania Tarcz Strażnika Każdy Dblack Nieprzeciętny
Ambush Strażnik wzmacnia obrażenia broni swego pana po zakończeniu niewidzialności z modyfikacji Duch Shade Precept Rzadki
Pojemnik Amunicji Mutuje amunicję na taką, której obecnie używasz
Zwiększa pojemność amunicji
Carrier Precept Powszechny
Zwierzęcy Instynkt Strażnik wykrywa pobliskich wrogów i wykrywa łup Każdy Bar Rzadki
Puls Elektryczny Strażnik razi kilku wrogów w zasięgu Diriga Precept Powszechny
Obliczone Przekierowanie Zwiększa maksymalne Tarcze Strażnika Każdy Dblack Powszechny
Wyrachowany Pocisk Strażnik ładuje potężny strzał i atakuje pierwszego spotkanego wroga Diriga Precept Powszechny
Wyciek Chłodziwa Strażnik tworzy małe zamrażające pole, które spowolni nadchodzących wrogów Każdy Precept Rzadki
Rozproszenie Tłumu Strażnik uwolni obszarowe ogłuszenie i powalenie, gdy wróg zanadto się zbliży Wyrm Precept Powszechny
Wykrywanie Słabego Punktu Strażnik naznacza słabe punkty wrogów, których mamy zeskanowanych w Kodeksie Helios Precept Rzadki
Impuls Elektryczny Strażnik bezustannie razi wrogów, sprawiając, że są wiecznie ogłuszeni Diriga Precept Powszechny
Energy Generator Strażnik upuści Kulę Życia, gdy asystuje przy zabójstwach Dethcube Precept Rzadki
Wzmocniona Witalność Zwiększa maksymalne Życie Strażnika Każdy Dblack Powszechny
Zabójcza Przynęta Strażnik przyciąga wrogów do gracza Djinn Precept Powszechny
Przegrzanie Zwiększa obrażenia broni Strażnika w powtarzanych atakach Każdy Vblack Rzadki
Duch Strażnik ukryje swego pana, gdy wykryje w pobliżu wrogów Shade Precept Powszechny
Obrońca Strażnik automatycznie odnowi Tarcze swego pana, gdy spadną do zera Każdy Precept Powszechny
Badacz Strażnik automatycznie zeskanuje wrogów i obiekty oraz doda je do Kodeksu Helios Precept Powszechny
Łupieżca Strażnik zniszczy wszystkie kontenery w zasięgu 12 metrów przy użyciu fali uderzeniowej Carrier Precept Rzadki
Medi-Ray Strażnik czasami odnowi % Życia swego pana w ciągu 4 sekund (15 sek. odnowienia) Każdy Precept Nieprzeciętny
Metalowe Włókno Zwiększa Pancerz Strażnika Każdy Dblack Powszechny
Molekularna Konwersja Strażnik będzie atakować pobliskich wrogów i przekształci zadane obrażenia w Tarcze dla Warframe Taxon Precept Powszechny
Negacja Strażnik zapobiegnie zaaplikowaniu efektu Statusu do swego pana raz na 15 sek. Wyrm Precept Rzadki
Regeneracja Prime Strażnik zregeneruje się do 3 razy po zniszczeniu oraz zyska nieśmiertelność na pewien czas, zależną od rangi modyfikacji Każdy Precept Legendarny
Reinkarnacja Strażnik automatycznie odżyje po krótkim czasie, gdy zostanie zniszczony Djinn Precept Rzadki
Regeneracja Strażnik zregeneruje się po zniszczeniu oraz zyska nieśmiertelność na pewien czas, zależną od rangi modyfikacji Każdy Precept Powszechny
Zmiana Celu Strażnik zaatakuje pierwszego napotkanego wroga Taxon Precept Powszechny
Pomsta Strażnik zaatakuje pierwszego wroga, który zrani jego pana Shade Precept Powszechny
Poświęcenie Strażnik ożywi swego pana kosztem swojego Życia Każdy Precept Rzadki
Sanktuarium Zapewnia Tarczę, gdy jego pan ożywia sojusznika Każdy Dblack Rzadki
Samozniszczenie Strażnik eksploduje podczas śmierci, zadając obrażenia Blast b Wybuchu pobliskim wrogom Każdy Vblack Rzadki
Ładowarka Tarcz Strażnik tymczasowo zwiększy maksymalne Tarcze sojuszniczych Warframe oraz regenerację Tarcz Każdy Precept Rzadki
Zapasowe Części Strażnik ma szansę na upuszczenie rzadkiego materiału po śmierci Każdy Bar Nieprzeciętny
Napastnik Strażnik zaatakuje pierwszego napotkanego wroga Carrier Precept Powszechny
Szybka Śmierć Strażnik zaatakuje pierwszego napotkanego wroga Dethcube Precept Powszechny
Receptor Celowniczy Strażnik zaatakuje pierwszego napotkanego wroga Helios Precept Powszechny
Dudnik Strażnik zaatakuje pierwszego napotkanego wroga Djinn Precept Powszechny
Zbieracz Strażnik podniesie materiały, amunicję oraz modyfikacje za swojego pana Każdy Precept Powszechny
Spopielenie Strażnik wystrzeli potężny pocisk w pobliskich wrogów, zadając wysokie obrażenia oraz ogłuszy ocalałych Dethcube Precept Powszechny
Wojownik Strażnik zaatakuje pierwszego napotkanego wroga Wyrm Precept Powszechny

Nazwa Opis Kubrow Polaryzacja Rzadkość
Zwierzęcy Instynkt Kubrow wykrywa lokalizację pobliskich wrogów i łupów Każdy Bar Rzadki
Ugryzienie Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne oraz zadawane Obrażenia Krytyczne Każdy Vblack Rzadki
Kopanie Kubrow wykopuje amunicje i Kule Życia Sahasa Precept Rzadki
Przyspieszone Odbicie Zwiększa regenerację Tarcz Kubrowa Każdy Dblack Nieprzeciętny
Zajadłość Pozwala na ataki kończące oraz Zwiększa obrażenia kończące Kubrowa Sahasa Precept Rzadki
Wycie Kubrow wywołuje strach u wrogów Raksa Precept Rzadki
Łowy Kubrow szarpie wrogów Huras Precept Rzadki
Połączenie Pancerza Dzieli maksymalny Pancerz Warframe gracza z Kubrowem Każdy Dblack Nieprzeciętny
Połączenie Życia Dzieli maksymalne Życie Warframe gracza z Kubrowem Każdy Dblack Nieprzeciętny
Połączenie Tarcz Dzieli maksymalne Tarcze Warframe gracza z Kubrowem Każdy Dblack Nieprzeciętny
Lojalny Towarzysz Dzieli maksymalny czas wykrwawiania Warframe gracza z Kubrowem Każdy Dblack Powszechny
Uderzenie Zwiększa obrażenia Każdy Vblack Nieprzeciętny
Unieszkodliwienie Gryzie rękę wroga, sprawiając, że ten upuszcza broń Chesa Precept Rzadki
Przywódca Stada Leczy Kubrowa, gdy gracz zadaje obrażenia bronią białą Każdy Vblack Powszechny
Obrońca Kubrow automatycznie odnowi pewną ilość Tarcz gracza, gdy nie są one pełne Raksa Precept Rzadki
Aport Kubrow wykrywa ukryty łup w skrzynkach i w tym upuszczonym przez wrogów i pozyskuje go dla swojego pana Chesa Precept Powszechny
Dzikość Pozwala na ataki kończące oraz Zwiększa obrażenia kończące Kubrowa Sunika Precept Rzadki
Schronienie Tworzy Tarczę wokół pana, gdy ten wskrzesza sojuszników Każdy Dblack Nieprzeciętny
Zbieracz Zwiększa szansę na otwarcie szafek Każdy Precept Powszechny
Podchody Kubrow ukrywa swojego pana, gdy wrogowie są w pobliżu Huras Precept Rzadki
Spuszczenie Ze Smyczy Kubrow rzuca się na cele do schwytania Sunika Precept Rzadki
Medi-Pet Kit Zwiększa regenerację Życia oraz czas wykrwawiania Każdy Dblack Nieprzeciętny
Myśliwski Rozkaz Sprawia, że twój kompan zaatakuje najbliższego wroga, który znajduje się pod wpływem obrażeń Tnących Każdy Vblack Rzadki
Myśliwska Synergia Zapewnia towjemu kompanowi szansę na Obrażenia Krytyczne. Bonus jest bazowany na całkowitej szansie krytycznej głównej broni gracza Każdy Vblack Nieprzeciętny
Myśliwskie Odrodzenie Twój kompan leczy gracza za procent zadawanych obrażeń Każdy Vblack Powszechny

Nazwa Opis Kavat Polaryzacja Rzadkość
Zwierzęcy Instynkt Kubrow wykrywa lokalizację pobliskich wrogów i łupów Każdy Bar Rzadki
Ugryzienie Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne oraz zadawane Obrażenia Krytyczne Każdy Vblack Rzadki
Kocie Oko Zwiększa szansę na Obrażenia Krytyczne Adarza Precept Rzadki
Charm Zapewnia losowe wzmocnienie swojemu panu; jest wtedy pokazana specjalna ikona obok Życia i Tarcz Warframe Smeeta Precept Rzadki
Połączenie Pancerza Dzieli maksymalny Pancerz Warframe gracza z Kubrowem Każdy Dblack Nieprzeciętny
Połączenie Życia Dzieli maksymalne Życie Warframe gracza z Kubrowem Każdy Dblack Nieprzeciętny
Połączenie Tarcz Dzieli maksymalne Tarcze Warframe gracza z Kubrowem Każdy Dblack Nieprzeciętny
Lojalny Towarzysz Dzieli maksymalny czas wykrwawiania Warframe gracza z Kubrowem Każdy Dblack Powszechny
Uderzenie Zwiększa obrażenia Każdy Vblack Nieprzeciętny
Medi-Pet Kit Zwiększa regenerację Życia oraz czas wykrwawiania Każdy Dblack Nieprzeciętny
Psota Kavat staje się niewidzialny, podczas gdy sztuczny Kavat przyciąga uwagę wrogów Smeeta Precept Rzadki
Przywódca Stada Leczy Kubrowa, gdy gracz zadaje obrażenia bronią białą Każdy Vblack Powszechny
Pazur Kavat uderza wroga, ogłuszając go na pewien czas. Każdy Vblack Nieprzeciętny
Odbicie Kavat ma szansę na odbicie obrażeń z powrotem do wroga, wzmacniając je o 60% Adarza Precept Rzadki
Zbieracz Zwiększa szansę na otwarcie szafek Każdy Precept Powszechny
Wyczulone Zmysły Kavat emituje falę, która oznacza wrogów na minimapie oraz ich podświetla Każdy Precept Nieprzeciętny
Ostrzone Szpony Kavat namierza cel i go rozrywa Każdy Vblack Nieprzeciętny
Schronienie Tworzy Tarczę wokół pana, gdy ten wskrzesza sojuszników Każdy Dblack Nieprzeciętny
Skoszenie Zwiększa zasięg ataku Każdy Vblack Nieprzeciętny
Agresja Terytorialna Kavat pacyfikuje pobliskie dzikie stwory Każdy Precept Nieprzeciętny
Myśliwski Rozkaz Sprawia, że twój kompan zaatakuje najbliższego wroga, który znajduje się pod wpływem obrażeń Tnących Każdy Vblack Rzadki
Myśliwska Synergia Zapewnia twojemu kompanowi szansę na Obrażenia Krytyczne. Bonus jest bazowany na całkowitej szansie krytycznej głównej broni gracza Każdy Vblack Nieprzeciętny
Myśliwskie Odrodzenie Twój kompan leczy gracza za procent zadawanych obrażeń Każdy Vblack Powszechny

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadki
Krótkie Wytchnienie Daje Tarcze równą % zużytej energii Ability Nieprzeciętny
Korodująca Projekcja Zmniejsza wrogi Pancerz Bar Nieprzeciętny
Wyrafinowany Strzelec Zwiększa obrażenia snajperek Vblack Nieprzeciętny
Aura EMP Zmniejsza celność jednostek IconCorpusB Corpus Dblack Nieprzeciętny
Doładowane Ostrza Zwiększa szansę Statusu i obrażenia Statusu naładowanych ataków bronią białą Dblack Rzadki
Wykrywacz Wrogów Pokazuje wrogów na minimapie Bar Nieprzeciętny
Syfon Energii Zapewnia bezustanną regenerację energii Bar Nieprzeciętny
Rosnąca Siła Zwiększa Siłę Mocy, gdy wróg będzie mieć na sobie efekt Statusu Vblack Rzadki
Spowolnienie Plagi Zmniejsza prędkość pobliskich jednostek IconInfestedB Plaga Dblack Nieprzeciętny
Detektor Łupu Wyświetla lokalizację kontenerów i surowców na minimapie oraz podświetla modyfikacje przez ściany Bar Nieprzeciętny
Muskulatura Zwiększa maksymalne Życie Dblack Nieprzeciętny
Wzmacniacz Pistoletu Zwiększa obrażenia broni bocznej Vblack Nieprzeciętny
Szabrowanie amunicji pistoletowej Zwiększa pozyskaną amunicję dla pistoletów Bar Nieprzeciętny
Odnowa Zapewnia bezustanną regenerację Życia Dblack Nieprzeciętny
Wzmacniacz Karabinu Zwiększa obrażenia karabinów Vblack Nieprzeciętny
Szabrowanie amunicji karabinowej Zwiększa pozyskaną amunicję dla karabinów Bar Nieprzeciętny
Zakłócenie Tarczy Zmniejsza Tarcze wrogów Bar Nieprzeciętny
Wzmacniacz Strzelby Zwiększa obrażenia strzelb Vblack Nieprzeciętny
Szabrowanie amunicji do strzelb Zwiększa pozyskaną amunicję dla strzelb Bar Nieprzeciętny
Szabrowanie amunicji snajperskiej Zwiększa pozyskaną amunicję dla snajperek Bar Nieprzeciętny
Szybka Kabura Zwiększa prędkość zmiany broni Bar Nieprzeciętny
Wspomagacz Sprintu Zwiększa prędkość sprintu Bar Nieprzeciętny
Stańmy Razem Zwiększa Pancerz Dblack Nieprzeciętny
Stalowa Szarża Zwiększa obrażenia broni białej Vblack Nieprzeciętny
Odporność na toksyny Zmniejsza obrażenia od Toksyn Dblack Nieprzeciętny

Nazwa Opis Typ broni Polaryzacja Rzadkość
Astralny Zmierzch Okrężne cięcia i nagłe uderzenia Glaive Bar Rzadki
Wulkan Atlantydy Błyskawiczne uderzenia, zwodnicze ruchy Nunchaku Dblack Nieprzeciętny
Krwawiąca Wierzba Mieszanka mocnych, błyskawicznych uderzeń i kombinacji z wyskoku Broń Drzewcowa Bar Rzadki
Ślepa Sprawiedliwość Odwrócony chwyt skupiający się na cięciach i atakach nabijających Nikany Vblack Nieprzeciętny
Brutalna Fala Ciosy z półobrotu i energiczne uderzenia pięściami Sparing Bar Rzadki
Taniec Pocisków Śmiercionośne ostrza połączone w tańcu z wystrzałami Pistoleto-Ostrze Vblack Rzadki
Płonąca Osa Łączone kombinacje Baty Dblack Nieprzeciętny
Strugana Modliszka Silne cięcia i szybkie pchnięcia utrzymują tempo naprzód Podwójne Miecze Bar Rzadki
Grzmiący Las Zakrzywione ataki i skupione kombinacje Kostury Vblack Nieprzeciętny
Rozcinający Wir Cięcia obrotowe z wirującym zakończeniem Ciężkie Ostrza Dblack Rzadki
Wijąca Się Żmija Potężne zakrzywione ataki z energicznymi podrzuceniami Baty Ability Rzadki
Karmazynowy Derwisz Szybkie, wirujące ataki Miecze Vblack Rzadki
Skrzyżowane Węże Ataki wyprowadzone pod wieloma kątami i zabójcze pchnięcia Podwójne Miecze Bar Rzadki
Miażdżąca Ruina Powietrzne ataki z kombinacjami kontrolującymi tłum Młoty Vblack Rzadki
Cyklon Krakena Brutalne ataki ze zręcznym ruchem Maczety Ability Rzadki
Rozstrzygający Osąd Potężne, oburęczne ataki Nikany Vblack Rzadki
Skażona Lwia Paszcza Nagłe ataki, zabójcze cięcia Ostrza z Biczem Vblack Rzadki
Jesienna Burza Nagłe ataki z wykorzystaniem miecza i tarczy Miecze z Tarczą Vblack Nieprzeciętny
Nieuchronna Prawda Styl walki stworzony na potrzeby Konklawe
Unikalny dla PvP
Nikany Vblack Nieprzeciętny
Ostateczny Zwiastun Potężne cięcia i ataki tarczą Miecze z Tarczą Vblack Nieprzeciętny
Uderzająca Gałąź Podnośne ciosy w wirach kombinacji Kostury WardPolblack Rzadki
Czterej Jeźdźcy Szybkie ciosy, potężne uderzenia Szpony Vblack Rzadki
Rozbijający Wiatr Szybkie, zadające wiele trafień ataki z potężnymi wykończeniami Pięści WardPolblack Nieprzeciętny
Tragedia Gai Powolne, potężne ciosy Pięści Dblack Rzadki
Krzyż Bliźniąt Styl korzystający z szerokich ataków ciętych i błyskawicznych pchnięć Tonfy Vblack Nieprzeciętny
Lśniacy Szpon Szybkie, sierpowe ataki Glaive Bar Rzadki
Zgrzytająca Payara Dosiężne przebicia z nadziewającymi spiralami Podwójne Sztylety WardPolblack Rzadki
Ponura Furia Błyskawiczne, łączone uderzenia i kombinacje potężnych ciosów Sparing WardPolblack Nieprzeciętny
W Samo Południe Przeplata strzały zabójczymi cięciami Pistoleto-Ostrze Vblack Rzadki
Naprowadzany Kieł Szybkie uderzenia, wiele trafień Sztylety Bar Nieprzeciętny
Żelazny Feniks Szybkie ataki tnące z przebijającym zakończeniem Miecze WardPolblack Rzadki
Zajadły Raptor Przebijające ataki i szybkie cięcia Szpony Vblack Rzadki
Spiczasty Wiatr Spiralne uderzenie, kombinacje wybijające Sztylety Vblack Rzadki
Żnąca Spirala Ataki o dużym zasiegu i kombinacje zadające wiele trafień Kosy Bar Nieprzeciętny
Rozrywający Żuraw Cięcia wyprowadzone w dół z kombinacją miażdżącą Ciężkie Ostrza Vblack Nieprzeciętny
Sejsmiczna Dłoń Metodyczne uderzenia z dosiężnymi kombinacjami Pięści Dblack Rzadki
Roztrzaskująca Burza Metodyczne ataki i miażdżące wykończenia Młoty Dblack Nieprzeciętny
Lśniąca Zaraza Szybkie, obrotowe ataki i oszałamiające uderzenia Broń Drzewcowa Ability Nieprzeciętny
Zatapiający Szpon Szybkie, skupione ataki z obrotami zadającymi wiele trafień Podwójne Sztylety Ability Nieprzeciętny
Tnące Pióra Podkręcone, akrobatyczne cięcie z wyrafinowanym akcentem Wachlarze Bar Rzadki
Suwerenny Wygnaniec Niecodzienny styl opierający się na zamaszystych atakach Tonfy Bar Rzadki
Tańcząca Igła Błyskawiczne dźgnięcia, zawiłe cięcia Podwójne Sztylety Dblack Nieprzeciętny
Myśliwski Wachlarz Przedzierające spirale i roztrzaskujące kombinacje Kosy Ability Rzadki
Kłujący Cierń Żywiołowe cięcia z energicznymi pchnięciami Sztylety Vblack Rzadki
Rozbijający Splot Spokojne, rąbiące ataki skupiające obrażenia Maczety Ability Nieprzeciętny
Wirujący Tygrys Wachlarzowe ataki zadające wiele trafień Podwójne Miecze Ability Nieprzeciętny
Nalot Sokoła Szybkie cięcia z krętymi przejściami Miecze Vblack Rzadki
Królewskie Tempo Zamaszyste uderzenia i wirujące cięcia Ciężkie Ostrza Dblack Rzadki
Niezmącone Przecięcie Potężne łuki z szaloną kombinacją Nikany Vblack Rzadki
Skręcona Iglica Mieszanka zamaszystych i precyzyjnych ataków Broń Drzewcowa Bar Rzadki
Mściwe Widmo Nienawiść... Strach... Rozpacz... Miecze Vblack Rzadki
Cynobrowa Burza Kopnięcia wplecione między wirujące cięcia Szpony Vblack Rzadki
Lisia Przebiegłość Szybkie cięcia i pchnięcia Rapiery Bar Rzadki

Lista Modyfikacji ArchwingEdytuj

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadkość
Pokrycie Argonowe Zwiększa Pancerz Dblack Powszechny
Zasilanie Pomocnicze Zwiększa Maksymalną Energię Vblack Nieprzeciętny
Bezstratne Przeniesienie Zwiększa Czas Trwania Mocy Dblack Rzadki
Dopalenie (Archwing) Mod Wzmocnienia Elytrona do Odpowietrzenia Rdzenia Ability Rzadki
Mróz Mod Wzmocnienia Itzala do Kosmicznego Zmiażdżenia Ability Rzadki
Pole Energetyczne Mod Wzmocnienia Odonaty do Skorupy Energetyczneej Ability Rzadki
Wzmacniacz Energii Zwiększa Zasięg Mocy Bar Nieprzeciętny
Inwersja Energetyczna Zwiększa Pojemność Tarcz Dblack Powszechny
Zwiększona Wytrzymałość Zwiększa Życie Dblack Nieprzeciętny
Dopalacze Hyperion Zwiększa Sprint Bar Rzadki
Kinetyczna Dywersja Otrzymane obrażenia w życie odnawiają Energię Archwinga Vblack Rzadki
Transformator Morficzny Zwiększa Siłę Mocy Vblack Rzadki
Transformator Morficzny Prime Zwiększa Siłę Mocy Vblack Legendarny
Obrona Doskonała Zwiększa Szybkość Odnawiania się Tarcz Dblack Nieprzeciętny
Przekierowanie Systemu Zwiększa Wydajność Mocy Bar Rzadki

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadkość
Automatyczny Spust Zwiększa Szybkostrzelność Vblack Rzadki
Pociski Zapalające Dodaje Obrażenia Heat b Ognia Vblack Nieprzeciętny
Wybuch Komety Dodaje Obrażenia Impact b Miażdżące Bar Rzadki
Podwójne Pociski Dodaje Wielostrzał Vblack Rzadki
Naelektryzowana Lufa Dodaje Obrażenia Electricity b Elektryczne Bar Nieprzeciętny
Wydrążone Pociski Zwiększa Obrażenia Krytyczne Vblack Rzadki
Powiększenie Magazynka Zwiększa Pojemność Magazynka Bar Powszechny
Komora Magmowa Zwiększa Obrażenia Heat b Ognia i Szansę Statusu Vblack Rzadki
Zmodyfikowana Amunicja Zwiększa Szansę Statusu Dblack Nieprzeciętny
Celownik Optyczny Zwiększa Szansę na Obrażenia Krytyczne Bar Powszechny
Polarny Magazynek Dodaje Obrażenia Cold b Zimna Dblack Nieprzeciętny
Wiertło Kwazara Dodaje Obrażenia Puncture b Przebijające Bar Rzadki
Rubedo-Lined Barrel Zwiększa Podstawowe Obrażenia Vblack Nieprzeciętny
Przyspieszony Podajnik Zwiększa Charge Rate Dblack Nieprzeciętny
Jadowity Magazynek Dodaje Obrażenia Toxin b Toksyczne Dblack Nieprzeciętny
Zodiakalny Strzęp Dodaje Obrażenia Slash b Tnące Bar Rzadki

Nazwa Opis Polaryzacja Rzadkość
Gwiezdna Autopsja Zabójstwa Bronią Białą wykonują Skany Dblack Rzadki
Astralne Cięcie Zwiększa PodstawoweSlash b Tnące Obrażenia Bar Rzadki
Płonąca Stal Dodaje Obrażenia Heat b Ognia Bar Nieprzeciętny
Krwawiąca Krawędź Zwiększa Obrażenia Krytyczne Vblack Powszechny
Tnąca Krawędź Zwiększa Podstawowe Obrażenia Vblack Powszechny
Wydłużenie Zwiększa Zasięg Vblack Powszechny
Furor Zwiększa Prędkość Ataku Vblack Nieprzeciętny
Galwanizowane Ostrze Dodaje Obrażenia Electricity b Elektryczne Bar Nieprzeciętny
Lodowata Krawędź Dodaje Obrażenia Cold b Zimna Dblack Nieprzeciętny
Meteorytowa Katastrofa Zwiększa Podstawowe Impact b Miażdżące Obrażenia Bar Rzadki
Prześwit Nebuli Zwiększa Podstawowe Puncture b Przebijające Obrażenia Bar Rzadki
Trujące Żądło Dodaje Obrażenia Toxin b Toksyczne Bar Nieprzeciętny
Parząca Stal Zwiększa Obrażenia Heat b Ognia i Szansę Statusu Vblack Rzadki
Nagłe Uderzenie Zwiększa Szansę Statusu Dblack Powszechny
Hartowane Ostrze Zwiększa Szanse na Obrażenia Krytyczne Vblack Powszechny

Lista Modyfikacji SyndykatówEdytuj

SyndykatyModyfikacje Wzmocnienia

Lista Modyfikacji KonklaweEdytuj

Znak-konklawe KonklawePvPTeshin

NotatkiEdytuj

  • Upuszczone Modyfikacje posiadają efekt wizualny w postaci cząsteczek energii zmierzających w kierunku moda. Jeżeli w misji bierze udział więcej niż jeden gracz,to efekt pozostanie aż wszyscy gracze podniosą mod. Zarówno mod jak i efekt wizualny mogą być oznaczone waypoint`em w celu poinformowania innych graczy.
    • Rzadkie Modyfikacje ukazują znacznie mocniejszy, zółto-złoty efekt z kolumną energii wystrzeloną prosto w górę. Podobny efekt posiadają komponenty i schematy upuszczone przez przeciwników, których energia jest fioletowa.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Modyfikacje